Maar wacht ff. Als personeel niet uitbetaald wordt, dan volgt er toch automatisch faillissement? Of op z’n minst
surseance van betaling
Daar gaan geen rechtzaken overheen.
Blijkbaar vertrouwde Annic Linda, omdat Linda ook als kraamverzorgster bij Annic kwam toen haar dochter werd geboren?
Als ze slim is gaat die content van dat vakantiepark achter gesloten deuren waar je alleen met betaling bij kunt.
Iets zegt me dat ze slim is… Als ze een jaartje hard werkt heb je de komende drie jaar stylingcontent. Lekker langzaam elk huisje apart langslopen.
Edit: sowieso komen er van die opleidingsweekenden
Ik snap dit echt niet hoor. Als personeel “maanden lang” niet betaald wordt, dan komt sowieso het UWV er bij. Het UWV vraagt vervolgens, namens het personeel, het faillissement van het bedrijf of de persoon aan.
Daar gaan geen maanden overheen, en al helemaal geen individuele rechtzaken.
Toen het bedrijf waar ik voor werkte het personeel niet kon betalen was binnen 3 werkdagen het faillissement uitgesproken.
Mijn vader heeft ook ooit maandenlang geen salaris van een bedrijf gehad en dat bedrijf bleef gewoon bestaan. Is wel een individuele rechtszaak geworden.
Dus het kan wel.
Wel goede tea maar beschouw de youtube comments niet bepaald als bron tbh
Marketing technisch is dat dan weer niet slim, als ze wil dat zoveel mogelijk mensen daar heen willen moet ze wel een hype bouwen rond dat park en zoveel mogelijk content eromheen plaatsen is daar wel de manier voor
Als je ziet hoeveel content Bonnie al uit haar verhuizing heeft gekregen zou de Huismuts prima 1x per week iets gratis kunnen delen en de rest achter een betaalmuur stoppen. En zodra alles weer mag kan ze coachingsessies, meditatieweekenden en dat soort dingen allemaal op haar park organiseren.
Ik denk dat dat ook heel goed gaat lopen, met name omdat het een geheel concept daardoor wordt en mensen dat aanspreekt. ‘Achter het betaalmuurtje’ haha. Ik gebruik dit nu ook standaard als uitspraak.
Artikel over het delen van babyfoto’s op social media.
Iemand de babykamer tour van Willemijn al gezien? Ik enkel de preview op insta, maar ik krijg zoveel rillingen van die gigantische boos kijkende octopus? Als kind was ik daar sowieso bang van geweest. Gewaagde keuze (of ik was een bovengemiddeld bang kind, kan ook
)
Ik ging naar insta hopend op een beetje gewaagde interieurkeuze. Zeer teleurgesteld. Die baby is de eerste maanden te blind om het uberhaupt op te merken, de octopus kijkt niet boos en het kind zal er vast aan wennen.
Kijkt eerder een beetje sip.
De blog van Wil&Tien (2wmn) gaat zondag offline. Kunnen we Tien haar oude tuin foto’s niet meer bekijken
Ja hier ook. Creeperdecreepville.
Het is Davy Jones die zn hoed afheeft.
Punt bevestigd dat ik dan gewoon een bovengemiddeld angstig kind was!
Ik vind het juist een hele leuke babykamer, wat een gezeur
‘Gezeur’ terwijl ik mijn post duidelijk niet mega serieus bedoelde? Tuurlijk is het een leuke kamer (en een baby weet totaal nie hoe zo’n kamer eruit ziet natuurlijk), maar de octopus blijf ik creepy vinden. Ligt sowieso aan mij als ik de andere reacties lees
Oke dan heb ik het verkeerd begrepen excuses