Ik werd er ook pissig van. Wat een egoïstisch gelul.
Ik hoop wel dat er ze in kleine lettertjes bijzet dat ze, ondanks de grootste crisis sinds 1945, genoeg moneyz heeft gemaakt om voor duizenden euro’s haar tuin te laten asfalteren.
Met haar geprivilegieerde gat.
Eens, wat een misplaatst gezeik zeg. Veel afdragen betekend ook dat je goede omzet heb gehad. Kunnen veel ondernemers van dromen in deze tijd…
Ik heb dit kwartaal voor het eerst weer eens betaald aan de belastingdienst ipv teruggevangen (ivm corona was mn inkomen in Q2 en Q3 bijna volledig weggevallen), en ik.was zo blij 

Ik heb zo erg moeten huilen toen ik dit keek, vond het echt prachtig 
Jezus die Martine. Ik vraag mij echt af of Willemijn alleen nog maar met haar een bedrijf heeft omdat ze vriendinnen zijn. De vriendinnencontent is dan wat ze nog gezamenlijk hebben maar ik vind Martine echt steeds meer en meer af staan van Willemijn en hoe LLG/2WMN ooit begon.
Ik denk dat Martine lekker haar eigen ( betegelde) weg moet gaan en Wil ook ( beetje zoals Elise en Vita die gestopt zijn met de blonde tigers en nu apart en soms samen content maken omdat hun levens zo anders zijn nu).
Ik denk dat ik dan ook eerder vlogs / video’s van Willemijn zou gaan kijken, nu doe ik dat niet omdat ik geen zin heb om Martine tegen te komen.
Ja herkenbaar, vooral het einde. De ultieme opoffering. En ook dat stukje met de afgehakte tentakel 
Hahaha ja + btw is niet eens je eigen geld? Je zet dat toch gewoon weg en je levert t weer in.
Ze vergeet even dat Den Haag ook goed voor ons zorgt van die belasting. Met betaald zwangerschapsverlof, kinderopvangtoeslag, betaalbare zorgverzekering. Of maakt Tien daar geen gebruik van?
Okee nu snap ik je. Ja is ook wel zo hoor wat je zegt maar bedoelde er ook wel mee te zeggen wees blij dat je btw KAN afdragen denk dat veel ondernemers dit met liefde hadden gedaan. Maar sommigen hebben gewoon niks of bijna niks verdiend in Q4 dat was het meer.
Denk dat ze daar sowieso geen gebruik van maakt toch
Ik kan me niet voorstellen dat ze geen gebruik zou maken van in ieder geval betaald zwangerschapsverlof
Ik had eerst willen typen iets gemeens over de kinderopvang en daarna heb ik het verkeerd weggehaald waar de zin krom leek 
Elise die het over een plateau heeft, Wouter die zegt: Plato, dat is toch een filosoof? Elise reageert er niet op en het gesprek gaat verder. Maar later komt Wouter er toch weer even op terug om toch even z’n gelijk te halen. Slimme gast hoor, jeetje
Ik heb het idee dat al die figuren zoals Martine in feite egocentrische, hypocriete mensen zijn met narcistische trekjes. Alles draait zo om wat Martine wil en hoe ze het wil, als het haar maar goed uitkomt.
Ze is echt een beetje van de rails af. Het is geen “humor”.
Het is een domme opmerking.
Dat is het is sowieso altijd al, maar nu al helemaal.
Echt niemand staat te juichen van belasting betalen.
Maar zonder dat belastinggeld had het halve land nu naar de getver geweest. (looking at you, America…)
Al die potjes met steunfondsen komen niet uit de lucht donderen.
Het is toch ook zo dat hoe meer belasting/btw je moet betalen, hoe beter je verdiend? Ik denk dat niemand belasting betalen leuk vind, maar zoals hierboven ook is gezegd; we kunnen eigenlijk niet zonder dus so be it. Maar hoe meer je moet betalen, hoe meer je verdiend, dus wees blij dat je zoveel mag afdragen
Hè??? Die trien snapt ook niks van hoe belasting werkt hè?
Hahaaa slaat ze dan ook de kinderbijslag af? Of houd ze dan wel de hand op.
Had ik ook gedaan inderdaad, ze reageerde heel defensief. Denk dat ze meer van dit soort berichten heeft gehad
Het was sarcasme en we moesten wat meer humor hebben in deze tijd 
Wie gaat de leraren vertellen dat ze geen salaris meer krijgen omdat de scholen toch dicht zijn?
Misschien moet Tien naar Amerika gaan emigreren, daar kennen ze het begrip solidariteit nog niet zo en hoeft Tien ook niet voor andermans zorgkosten te betalen. En vindt ze het wel fijn dat wij collectief haar bevallingen, kraamzorg etc hebben gefinancierd? Want daar heeft ze maar een fractie zelf voor betaald.