Ben het met je eens. Creepss bij die octopus. Wel heel gaaf kamertje. Die rog vind ik superleuk en dat lampje ook. Beter dan al die okergele, beige, taupe zooi.
Ja het is een hele leuke kamer hoor. Voor een volwassene.
Waar staat 2WMN nou eigenlijk voor? Ter ere van deze speciale gelegenheid durf ik het toch eens te vragen.
Snap ik ook niet. Het moet toch 3WMN zijn .
Denk zowel verwijzing naar woman en hun medeklinkers? Of mis ik de clou
Ik vind de babykamer van Willemijn juist super cute. Weer eens wat anders dan het eeuwige jungle thema (zegt degene die een halve dierentuin in haar interieur heeft)
Ik vind hem redelijk boring maar wel props voor de keuze om niet voor een jungle thema te gaan idd! Gelukkig valt over smaak verder niet te twisten
je maakt een baby kamer toch ook vooral voor jezelf. Die baby kan het geen bal schelen en tegen de tijd dat de (wan)smaak van een kind eindelijk ten uiting komt is het ook toe aan een groter bedje.
Waarschijnlijk staat het idd ook nog voor WillemijN en MartieNe
Ik vind het eng hoeveel die vrouwen gemeen hebben met elkaar, serieus!
Haha wansmaak. Ja dat is zo hoor, je wil het vooral zelf mooi vinden.
De kamer van de oudste dochter van de Huismuts vind ik in die zin vreemder met al die bloemen en volwassen kleuren.
Dat hele huis is heel donker, wel leuk gedaan hier en daar (beetje boudoir sjiek)
Anders moet je eens de docu my octopus teacher kijken. Sindsdien vind ik octopussen tof
Waarom zou het 3wmn moeten zijn? Het slaat toch op hun twee, Willemijn en Martine. Twee vrouwen.
Of mis ik hier advanced sarcasme/de grap
Natuurlijk Zoey die het Mulberry-imperium moet overnemen!!
Ik vind het een toffe kamer, dat behang staat inmiddels op mijn Pinterest board voor âooitâ.
Ik heb echt helemaal niets met die creative lab dierenbehangetjes en al die donkere kleuren, dus dit is weer eens iets anders
Ik vind het ook een eng beest! Vroeger was ik in bed ook bang voor monsters en deze octopus valt bij mij toch wel in de categorie âmonsterâ. Ook vind ik het door het zwart/wit net een kleurplaat. Maar hey, ieder zân ding! Het past wel heel goed bij het thema. De rest van de kamer vind ik wel leuk! Heb zelf ook gelijk zoân houten slinger besteld voor de kamer van mijn zoontje.
Tien (van Wil) bekijkt haar mail en is zo te zien not amused over hoeveel ze dit keer (kwartaal 4) aan BTW moet betalen. Ook die hastag erbij: #DenHaaghoudtzijnhandjesweerlekkerop
MENS, SCHAAM JE!!
WEES BLIJ DAT JE ĂBERHAUPT OMZET HEBT GEHAD, DAT JE ALS ONDERNEMER NOG âGEWOONâ OVEREIND STAAT EN DAT JIJ NIET JE HANDJES MOET OPHOUDEN IN DEN HAAG.
Wat een ondankbaar nest en hoe gevoelloos tegenover al die ondernemers die kopje onder (zullen) gaan en met alle liefde hun BTW aangifte hadden willen betalen.
Echt schandalig. Mensen komen op het punt hun huis uit te moeten, jij verdient geld door fotoâs van je kinderen en die begraafplaats van een tuin te maken, jankerd.
Ze houdt haar kinderen prive
Niet echt, naast dat ze hun gezichten soms in beeld brengt weten we van alles over ze toch