Mommybloggerstopic #6

Ik volg haar niet maar ik dacht dat ze ervoor had gekozen haar kinderen niet in beeld te brengen.

Nou dat ze blij mag zijn dan ze nog KAN werken. Iets dat in deze tijd niet echt vanzelfsprekend js toch.

Toen haar dochter 1 werd heeft ze foto’s op insta geplaatst van haar gezicht en haar zoontje zie je ook wel eens zijn gezicht.

Miss niet het beste voorbeeld want ze brengt ze niet in beeld voor reclamegebruik oid

Als iemand die zichzelf omschrijft als spiritueel ingesteld en een echt gevoelsmens, mist ze hier toch duidelijk een paar voelsprieten.
Als je een beetje gevoel en verstand hebt, dan ga je nu echt niet lopen klagen over de BTW die je moet afdragen.

7 likes

Ik dacht dat 3 hun speciale getal was.

1 like

Ik dacht dat 2WMN slaat op henzelf, 2 vrouwen, maar ook staat voor ‘to women’ dus voor vrouwen.

11 likes

Ja, wmn = women?
Two women?

Dank :blush:
Ik had echt geen flauw idee. Leek bijna wel 2WilleMijN ofzo. En die 2 las ik dan ook op z’n Hollands haha.

1 like

2 is vast ook een heel speciaal getal voor Martine :clown_face:

Den Haag houdt z’n handje op?!

Heeft die vrouw enig benul waarom we met z’n allen belasting betalen?? Bijvoorbeeld zodat in deze crisis niet het hele godsgeslagen land naar de klote gaat.
En zodat zij voorbeeld, als ze zou willen, nog 17 koters/ melkkoetjes kan baren, doorbetaald verlof krijgt, kinderbijslag en opvang toeslag.

Wat een intens, intens dom gelul zeg. Niet te harden.

132 likes

Ik werd er ook pissig van. Wat een egoïstisch gelul.

1 like

Ik hoop wel dat er ze in kleine lettertjes bijzet dat ze, ondanks de grootste crisis sinds 1945, genoeg moneyz heeft gemaakt om voor duizenden euro’s haar tuin te laten asfalteren.

Met haar geprivilegieerde gat.

34 likes

Eens, wat een misplaatst gezeik zeg. Veel afdragen betekend ook dat je goede omzet heb gehad. Kunnen veel ondernemers van dromen in deze tijd…

Ik heb dit kwartaal voor het eerst weer eens betaald aan de belastingdienst ipv teruggevangen (ivm corona was mn inkomen in Q2 en Q3 bijna volledig weggevallen), en ik.was zo blij :joy::joy:

16 likes

Ik heb zo erg moeten huilen toen ik dit keek, vond het echt prachtig :sob:

Jezus die Martine. Ik vraag mij echt af of Willemijn alleen nog maar met haar een bedrijf heeft omdat ze vriendinnen zijn. De vriendinnencontent is dan wat ze nog gezamenlijk hebben maar ik vind Martine echt steeds meer en meer af staan van Willemijn en hoe LLG/2WMN ooit begon.
Ik denk dat Martine lekker haar eigen ( betegelde) weg moet gaan en Wil ook ( beetje zoals Elise en Vita die gestopt zijn met de blonde tigers en nu apart en soms samen content maken omdat hun levens zo anders zijn nu).
Ik denk dat ik dan ook eerder vlogs / video’s van Willemijn zou gaan kijken, nu doe ik dat niet omdat ik geen zin heb om Martine tegen te komen.

28 likes

Ja herkenbaar, vooral het einde. De ultieme opoffering. En ook dat stukje met de afgehakte tentakel :cry:

2 likes

Hahaha ja + btw is niet eens je eigen geld? Je zet dat toch gewoon weg en je levert t weer in.

9 likes

Ze vergeet even dat Den Haag ook goed voor ons zorgt van die belasting. Met betaald zwangerschapsverlof, kinderopvangtoeslag, betaalbare zorgverzekering. Of maakt Tien daar geen gebruik van?

23 likes

Okee nu snap ik je. Ja is ook wel zo hoor wat je zegt maar bedoelde er ook wel mee te zeggen wees blij dat je btw KAN afdragen denk dat veel ondernemers dit met liefde hadden gedaan. Maar sommigen hebben gewoon niks of bijna niks verdiend in Q4 dat was het meer.

1 like

Denk dat ze daar sowieso geen gebruik van maakt toch