Huh dit zijn juist verschillende dingen
Haha klopt, maar ik hoor hem altijd op een van deze twee manieren. Had er misschien beter een schuine streep tussen kunnen zetten!
Ja inderdaad, kan me nog herinneren dat Willemijn altijd foto’s postte waar zij mooi op stond en Martine minder charmant bijvoorbeeld. In die tijd kwam Martine veel meer relatable over. Ik denk dat het met al die spirituele cijferonzin is overgeslagen.
Maja, debatteren over een foto waar 2 meiden opstaan en dat de 1 er ‘beter’ opstaat is ook wel weer typisch forumgedrag wat dat betreft. Ik kan me niet voorstellen dat Willemijn (of Martine) ooit zoiets had van “Oh ik wil expres mooier op de foto”.
Voor mij persoonlijk is het gewoon zo dat ik hun kanalen ben gaan volgen omdat ik vooral Willemijn leuk vond, als Martine solo was had ik er niet naar gekeken.
Noouuuuu

Iconic
Ik heb ook nog heel veel MARTINE WAS TE LAAT gifjes
Lijkt bitchy via deze gif, maar waar is de context? Als ik met een vriendin zo zit zouden we onbewust ook zulke fratsen hebben en er niet eens van bewust zijn dat het voor anderen misschien ‘gemeen’ of dominant lijkt.
Huh kunnen dingen op internet anders overkomen dan ze echt zijn
Haha dit was in de tijd dat willemijn regelmatig nogal dominant was over martine dus het viel toen op. Maar inmiddels is mijn beeld ook wel wat bijgedraaid door de nieuwe afslag van martine
Ik vond Martine veel leuker dan Willemijn. Het gezweef rondom cijfertjes enzo kan ik mij helemaal niet in herkennen maar het was geen reden om te denken: ik ontvolg. Nu ze zulke onzin uitkraamt over Corona, dat enge mens volgt op Insta volgt enzo ben ik wel afgehaakt.
Willemijn volgt overigens ook die Isa. Ik denk alleen dat ze wat slimmer is in het beschermen van haar imago door niet openlijk haar mening te ventileren.
U vraagt wij draaien. Willemijn was een tijdje nogal salty omdat martine regelmatig te laat was.
![]()

En deze was te lang voor het forum dus hoop dat het zo lukt
Edit: oh eentje doet het niet 
Ik begrijp haar wel. Ik vind mensen die te laat komen ook echt irritant 
.
Zullen we de kinderen alsjeblieft even buiten beschouwing laten?
Wel heel mooi hoe Willemijns kinderen Krijn nog steeds betrekken in hun leven (zie stories). Heel bijzonder lijkt me dat
Als ze zo lelijk kijkt zegt ze TE LAAT
Ik blijf het ongemakkelijk vinden dat Lize Korpershoek dit ook promoot. Ja, zij is een persoon los van Tim Hofman, maar zij ziet Tim dag in en dag uit alle bullshit in Nederland te lijf gaan, zou ze zichzelf dan hier geen kritische vragen bij stellen? Ik ga er toch vanuit dat zij redelijk hetzelfde in het leven staan. Ik vind het telkens weer raar, als ik een ad met haar foto en quotes zie.
Edit: wat zou er gebeuren als we BOOS vragen naar Grip te kijken? Ik meld mij af als vrijwilliger.
Ik meld mij af als vrijwilliger. 

Ik had ook echt verwacht dat Lize een soort undercover missie aan het uitvoeren was. Ze lijkt namelijk altijd heel goed na te denken voordat ze een spondeal aanneemt.