Mommybloggerstopic #6

Haha ik snap nooit waarom zo velen steeds denken dat Willemijn hier stiekem helemaal klaar mee is en niks mee heeft? Lees hier zo vaak “volgens mij wil Willemijn hier helemaal niks mee te maken hebben” “Willemijn baalt vast van Martine” lol waar baseer je dat op? Sorry als je haar zo hoog hebt zitten maar is het feit dat ze klaarblijkelijk gewoon beste vriendinnen zijn die vrijwillig met elkaar samenwerken niet genoeg bewijs voor je dat ze het juist prima vindt allemaal? Of wat suggereert er het tegendeel dan?

52 likes

Ik doe dit nu al. Volg tien niet meer op insta en kijk haar video’s ook niet. Kijk de vlogs van Willemijn wel en volg haar met plezier ook wel op insta. Ben overigens lang niet de enige als je kijkt naar hoeveel volgers ze beiden hebben. Zit echt een enorm verschil in. Net zoals dat de video’s van Willemijn veel vaker worden bekeken.

4 likes

Zouden ze dan ook 50/50 verdienen, of verdient Wil meer aangezien ze de meeste kijkers trekt dus meer bereik?

Ik denk een soort van (valse?) hoop die we op haar gevestigd hebben? Omdat Willemijn juist zo nuchter is en sommige zaken juist zo goed verwoord?

Allemaal gok hoor, maar Wil is ook qua volgers op insta en met haar vlogs veel populairder. Dus ik denk dat veel mensen zich meer verwant voelen met Wil itt Tien wn haar cijfer-, antivax- en roverheidgewauwel. En we daarom ons eigen gevoel op haar projecteren?

4 likes

Willemijn was altijd al succesvoller, het is uiteindelijk ook haar platform want ze begon voor Tien erbij kwam, op een of andere manier is dat gevoelsmatig ook altijd zo gebleven, alsof Martine er toch een soort van bijhangt.
Willemijn heeft gewoon een grotere gunfactor, en ik bedoel dat niet om ze tegen elkaar uit te spelen OID, maar het is gewoon zo. Ze is sympathieker en meer relatable.

7 likes

Ze hebben laatst een video gemaakt over hun bedrijf. Toen zeiden ze dat ze echt alles 50/50 verdelen.

@Hejira ja is ook zo, maar dat is al zó lang geleden. Willemijn heeft maar heel even alleen alles gedaan (1/1,5 jaar ofzo). Dat er nu nog zo’n verschil in zit zegt wel wat vind ik.

4 likes

Maar ik wist dat bijvoordbeeld niet eens en vind Wil veel leuker dan Tien. Veel inspirerender qua motivatie enzo (behalve qua broodbeleg) en meer relatable. Met Tien heb ik 0 connectie en dat is de laatste tijd alleen maar minder geworden. Denk dat zij ook veel meer een niche aanspreekt met dat zogenaamde spirituele gedoe en cijfertjesonzin.

15 likes

Ja precies, had mn berichtje nog even aangepast met wat jij ook nu zegt!

1 like

Als het echt humor van Tien is zou ze het niet gaan uitleggen door te noemen waar ze al genoeg aan betaalt.

Wat een haastig geprop zonder kauwen weer van Mascha. ‘Ik heb het al op ik vind het echt niet normaal voor mijn doen’ . Volgens mij is ze inderdaad haar mukbangs van afgelopen jaren dan vergeten.

Haar reactie op mijn bericht (en die van anderen) komt op mij over alsof ze het gewoon meende maar omdat ze zoveel reacties kreeg ze zichzelf indekt met ‘grapje moet kunnen, humor is ook belangrijk’.
Geen idee ook hoe Wil hierover denkt, maar zij hanteer in ieder geval wel meer het motto ‘wat je vindt mag je houden of moet je naar de politie brengen’.

Mijn humor is het in ieder geval niet, maar dat was me eigenlijk al wel eerder duidelijk.

Huh dit zijn juist verschillende dingen

2 likes

Haha klopt, maar ik hoor hem altijd op een van deze twee manieren. Had er misschien beter een schuine streep tussen kunnen zetten!

1 like

Ja inderdaad, kan me nog herinneren dat Willemijn altijd foto’s postte waar zij mooi op stond en Martine minder charmant bijvoorbeeld. In die tijd kwam Martine veel meer relatable over. Ik denk dat het met al die spirituele cijferonzin is overgeslagen.

4 likes

Maja, debatteren over een foto waar 2 meiden opstaan en dat de 1 er ‘beter’ opstaat is ook wel weer typisch forumgedrag wat dat betreft. Ik kan me niet voorstellen dat Willemijn (of Martine) ooit zoiets had van “Oh ik wil expres mooier op de foto”.
Voor mij persoonlijk is het gewoon zo dat ik hun kanalen ben gaan volgen omdat ik vooral Willemijn leuk vond, als Martine solo was had ik er niet naar gekeken.

1 like

Noouuuuu

BjFRWGsVzK21q

108 likes

Iconic

16 likes

Ik heb ook nog heel veel MARTINE WAS TE LAAT gifjes

15 likes

Lijkt bitchy via deze gif, maar waar is de context? Als ik met een vriendin zo zit zouden we onbewust ook zulke fratsen hebben en er niet eens van bewust zijn dat het voor anderen misschien ‘gemeen’ of dominant lijkt.

Huh kunnen dingen op internet anders overkomen dan ze echt zijn

11 likes

Haha dit was in de tijd dat willemijn regelmatig nogal dominant was over martine dus het viel toen op. Maar inmiddels is mijn beeld ook wel wat bijgedraaid door de nieuwe afslag van martine

2 likes