Mommybloggerstopic #6

hahhaha ik zie het helemaal voor me. Heerlijk.

2 likes

Ik heb altijd gedacht dat Maan en Dappermaentje dezelfde persoon waren :exploding_head:

2 likes

Hij lijkt er wel in gefotoshopt

20 likes

Ahahaha hoe hij daar ook zo net achter staat, lijkt net of er een stockmodel in is gephotoshopt

27 likes

Sowieso wil ze meer views en heeft ze daarom ff het forum genoemd :joy: Nou ze zal het krijgen ook hier hahahah

7 likes

Precies dit wat ik bedoelde idd.

Gil-len

Hij staat er ook zo intens ongelukkig bij.

6 likes

Influencer noemt in een post een forum waarop influencers belachelijk worden gemaakt. Forum post de desbetreffende foto. Influencer zelf, naam van haar kind én (kledingstijl) echtgenoot worden belachelijk gemaakt.

En jullie vragen je af waarom er zo argwanend over dit forum/topic gesproken wordt? Heel bijzonder.

21 likes

Ik ben ook een kreeft mimimimimiiii :’(
Nee grapje ik doe gewoon normaal!

1 like

Zij is toch wel eens vaker besproken? Geen idee meer waarover, zal vast gegaan zijn over het inzetten van haar kinderen voor geld.

Pfffrt zij zit hier waarschijnlijk elke dag te lurken in de hoop dat zij hier besproken wordt :joy: en dat is (tot nu toe) geloof ik nooit gebeurd

4 likes

Waarom gaan alle Mommys naar camping Bakkum #spon :rofl:?

Ik moet echt eens wat meer research gaan doen naar mijn sterrenbeeld zodat ik me daar ook achter kan verschuilen

Edit:

’ Rammen kunnen driftig worden als ze hun zin niet krijgen.’’

Kijk, dacht het al. kan ik dus helemaal niks aan doen

21 likes

Jaa echt genieten haar video’s! Wat is Rick Paul ook een leuke man.

4 likes

:sob:

Niet dat ik nou van plan was om hier dagelijks te gaan lezen. Maar toch.

6 likes

Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat je iets waaraan je zolang gewerkt hebt gewoon laat verdwijnen

12 likes

Ook haar trouwvideos?

Waarom is 2wmn eigenlijk offline?
Zoiets is toch leuk voor hunzelf om terug te kijken/lezen?

Dit is een beetje te privé, denk ik.

2 likes

Lol nu ben ik de laatste die het voor d’r zou willen opnemen maar hallo, beetje boel rare eerste post hier en dat zijn behoorlijk privézaken om te onthullen hè, algemene norm is dat de betrokkene dat zelf mag doen als hij/zij dat wil?!

1 like