kostte mijn eigen risico dus ook zonde van mijn geld.
Nee nog niet, laatste contact met ze was denk ik iets meer dan half jaar geleden.
Wat dacht je van vrouwen die wel een kinderwens hebben maar geen partner en een keuze denken te moeten maken uit âwachtenâ op een partner en met die persoon proberen âgewoonâ zwanger te worden of eitjes in laten vriezen of er alleen voor gaan?
Edit;
Aanvulling;
Ik zou een hoop geld voor over hebben voor het antwoord op de vraag hoe lang ik nog voldoende vruchtbaar ben.
Helemaal mee eens! Ik heb een heleboel collegaâs die single zijn en begin 30 - halverwege 30 voor wie het niet vanzelfsprekend is om te beginnen met hun kinderwens, want geen partner. Alleen durven zij vooralsnog niet de stap te zetten.
Ja en daarom is het zo schofterig dat je beweert enig beeld te kunnen schetsen met het bepalen van je schildklierfunctie en AMH.
Het was mij niet duidelijk dat je die groep expres niet noemde. En inderdaad, zoals jij en @tessel zeggen; het is erg schofterig. Als er een bedrijf was wat 100% te vertrouwen was en mij antwoorden kon geven op mijn vragen dan heb ik er wel een aardige zakcent voor over.
Helaas niet. Zou wel fijn zijn als je het leven zou kunnen plannen
Ik denk dat een grove meerderheid van de vrouwen antwoord zou willen op die vraag, Grip beseft dat en heeft er een verdienmodel rond bedacht.
Wij zijn weer "het forum waar instamommyâs belachelijk worden gemaakt"forum. Aldus Dappermaentje in haar story. Alof dat het enige is wat er hier gebeurd.
Wat is ze toch dapper!
Kan ze niks aan doen, ze is kreeft
Huilie huilie insta story want âeen volger stuurde me dit doorâ in 3, 2, 1âŠ
Ik kan er niet over uit dat een van haar kinderen serieus Dapper heet. Hoe verzin je het, dat is echt next level. Doet me denken aan dikkertje dap.
Zullen we dit niet doen? Zij vindt die naam wél mooi en heeft 'm waarschijnlijk met veel liefde en zorgvuldigheid uitgekozen. Stop baby-name-shaming please
Haha ik wilde net zeggen dat waarschijnlijk niemand hier haar kent omdat ze nog nooit besproken is en toen begon geroddel over de naam van haar kind. Geven we haar nog gelijk ook.
Prima, ik zal het niet meer doen. Vind het wel wat overdreven dat er niks over een naam gezegd mag worden hier (kwestie van smaak, mensen zullen ook de naam van mijn kind stom vinden) maar poepsessies van kids op insta hier bespreken, geanonimiseerde fotoâs van kids in kwestie mogen wel. Lijkt me iets âschadelijkerâ dan een forumster die zegt dat de naam haar aan een kinderliedje doet denken en ze de naam stom vindt.
Ik zeg nergens dat er âniks over een naam gezegd mag worden,â maar come on, je opmerking is toch lullig. Wat er dan verder nog over die instakids wordt besproken en hoe schadelijk dat wel of niet is staat daar toch compleet los van. Vind het erg âje mag tegenwoordig nergens iets meer over zeggenâ hoor.
Iedereen hier kan iemand op posts aanspreken. Als je het plaatsen van dat soort fotoâs schadelijk vindt, zeg het dan. Iedereen bepaalt zelf wat ze wel of niet posten maar het kan over andermans grenzen gaan. Dan spreken ze je er op aan.
Ik vind het altijd krom dat over de wat âmodernereâ (laten we het zo noemen) namen wel politiek correct wordt gehandeld, maar wanneer iemand iets zegt over een Dylano of DjayDjay het altijd wel gewoon geaccepteerd wordt.
Nouja, er wordt hier ook regelmatig over âRob Geus Kinderenâ gepraat in relatie tot een bepaalde manier van aankleden / kledingstijl en dat âmagâ wel? Zijn sommige ouders die die RGK kleding ook zorgvuldig hebben uitgezocht en dat heel leuk vinden staan. Terwijl er hier op dit forum ( voor mijn gevoel) dan grappend/ neerbuigend over wordt gedaan.
Ik vind name- shamen ook niet leuk, maar ik vraag mij soms wel af wat er nou wel en niet mag/kan.