Hier worden forummers ook op aangesproken hoor! Dat is namelijk ook niet oké.
Joe jongens, point taken, ik zal t niet meer doen. In andere topics (vier handen op een buik bv) wordt ook weleens iets gezegd over een naam die mooi/lelijk gevonden wordt en daar heb ik zelf ook nooit aanstoot aan genomen. Ik blijf erbij dat ik t nogal overdreven vind niks over een naam te mogen zeggen in een roddeltopic, maar blijkbaar heb ik de al dan niet ongeschreven regels niet goed begrepen.
Ik wist trouwens ook niet dat zij een momfluencer was. Ik ‘kende’ haar alleen maar van de dure fleece speenhangers. Ze doet me trouwens erg denken aan Romy Boomsma met dat stijltje.
Sgat, als jij die kledingstijl leuk vindt voor je kind moet je dat gewoon lekker doen hoor!
Dat ligt er aan in welke kringen denk ik.
Wtf moet ik me bij een ‘‘Rob Geus kind’’ voorstellen??
Er staat letterlijk een link naar de uitleg in haar bericht
Ik ben blijkbaar heel erg blind ofzo, zie het echt niet? haha
Ik keek trouwens even op het profiel van die Dapp.ermaentje.
Moet er altijd zo om lachen dat bij die dames met al die boho stijltjes en zwierige rokken en kids die er helemaal hip en boho bijlopen altijd van die degelijke (geklede) mannen bij staan
Past totaal niet bij elkaar imo.
Is een kind met van die kleine stekeltjes, neon brilletje en een polo met daarop een tekst met een jaartal erop. En de rob geus schoenen niet te vergeten.
Edit: beetje van die hoge pantofa d’oro achtige schoenen
hahhaha ik zie het helemaal voor me. Heerlijk.
Ik heb altijd gedacht dat Maan en Dappermaentje dezelfde persoon waren
Hij lijkt er wel in gefotoshopt
Ahahaha hoe hij daar ook zo net achter staat, lijkt net of er een stockmodel in is gephotoshopt
Sowieso wil ze meer views en heeft ze daarom ff het forum genoemd Nou ze zal het krijgen ook hier hahahah
Precies dit wat ik bedoelde idd.
Gil-len
Hij staat er ook zo intens ongelukkig bij.
Influencer noemt in een post een forum waarop influencers belachelijk worden gemaakt. Forum post de desbetreffende foto. Influencer zelf, naam van haar kind én (kledingstijl) echtgenoot worden belachelijk gemaakt.
En jullie vragen je af waarom er zo argwanend over dit forum/topic gesproken wordt? Heel bijzonder.
Kun je ff iets over dat gezicht van dat kind plakken. Anders moet ik ‘m verwijderen.
Ik ben ook een kreeft mimimimimiiii :’(
Nee grapje ik doe gewoon normaal!
Zij is toch wel eens vaker besproken? Geen idee meer waarover, zal vast gegaan zijn over het inzetten van haar kinderen voor geld.