Pfffrt zij zit hier waarschijnlijk elke dag te lurken in de hoop dat zij hier besproken wordt en dat is (tot nu toe) geloof ik nooit gebeurd
Waarom gaan alle Mommys naar camping Bakkum #spon ?
Ik moet echt eens wat meer research gaan doen naar mijn sterrenbeeld zodat ik me daar ook achter kan verschuilen
Edit:
’ Rammen kunnen driftig worden als ze hun zin niet krijgen.’’
Kijk, dacht het al. kan ik dus helemaal niks aan doen
Kwestie van tijd tot iemand in forumergernissen post: het belachelijk maken van spirituele zaken op dit forum
Jaa echt genieten haar video’s! Wat is Rick Paul ook een leuke man.
Zo bagger hoe minimaal Nederland de aanbevelingen van de staatscommissie door voert. Vind het echt bizar dat een kind opgroeit in een situatie waarvan iedereen ziet dat het bestaat en werkt, maar de staat weigert die situatie wettelijk te erkennen. Staan in dat rapport naast het mogelijk maken van meerdere wettelijke ouders zóveel aanbevelingen die super goed bij deze tijd passen en achterhaalde wetgeving rondom ouderschap aanpassen, maarja de conservatieve partijen bepalen liever voor anderen wat er gebeurt.
Vind de vorige aflevering over verliefdheid trouwens ook erg leuk.
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat je iets waaraan je zolang gewerkt hebt gewoon laat verdwijnen
Ook haar trouwvideos?
Waarom is 2wmn eigenlijk offline?
Zoiets is toch leuk voor hunzelf om terug te kijken/lezen?
Dit is een beetje te privé, denk ik.
Lol nu ben ik de laatste die het voor d’r zou willen opnemen maar hallo, beetje boel rare eerste post hier en dat zijn behoorlijk privézaken om te onthullen hè, algemene norm is dat de betrokkene dat zelf mag doen als hij/zij dat wil?!
Ooehh insider info, love that!
Fijn voor haar dat het weer is gelukt!
En ik zou dolgraag willen weten hoe die breuk is ontstaan eigenlijk…
Wel leuk voor haar als ze zwanger is! Heeft die website toch geholpen
Nou als ze al met een buik rond loopt is ze alle recht op privacy verloren
Godsamme ben ook altijd te laat. Wat stond er?m
Okee preggo blijkbaar?
Kan mij niet schelen hoor, geen preferential treatment van influencers hiero
Geen enkele BNer volgt nog het account van mamaworden op Insta trouwens…
Dat waren er best veel volgens mij.
Ik weet dat dit mijn eerste post is, maar zie net dat A.t.D. vandaag twee vlogcamera’s op marktplaats heeft gezet…
AtD is zo 2020