Mommybloggerstopic #6

Hoe bedoel je?

Haha oh dat ik Annic ben? Who knows :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Waar gaaaaat dit over ik ben mega nieuwsgierig.

9 likes

Wordt ons Royke ook weer gezellig lid? :joy:

2 likes

Ik denk niet dat Annic hier komt posten. Het lijkt erop dat ze van internet wil verdwijnen.

4 likes

What’s happened on the internet, stays on the internet :sparkles:

17 likes

Breuk? Preggers? Hoe/wie/wat? Kak je kijkt even niet en mist van alles inderdaad!

25 likes

Nou idd
 wat irritant dat gewis van een post!

3 likes

Haha ik heb het originele bericht gemist maar door de reacties erop kan ik alsnog precies opmaken wat er is gezegd. Love dit forum

9 likes

Ben ondertussen ook weer bij, pfew!

Je kan echt nog precies nagaan wat er gezegd is

1 like

Wat heb ik gemist? Wie is er zwanger?

Mensen, gewoon lezen en als je het er niet uit op kan maken verdien je het niet om op de hoogte te zijn van deze roddel.

36 likes

Heb even op haar website lopen loeren maar er staat gewoon een mega spelfout op de homepage? Wat gĂȘnant

5 likes

Dit is niet perse een spelfout. Het hangt er vanaf hoe deze woorden bedoeld zijn

1 like

Maar in deze zin is het sowieso voltooide tijd en onpersoonlijke lijdende vorm toch, en dan is het fout. Het is een verkorte versie van “jouw omzet wordt verhoogd” of “jouw omzet is verhoogd.”

1 like

Ik vind het sowieso een vage zin, want ik lees het zelf ook zoals jij het zegt.
Maar ze kan ook bedoelen ‘dit verhoogt jouw omzet’ denk ik.

3 likes

Behalve als 'jouw omzet verhoogt jouw vreugde" is. Maar dat zal wel niet haha

@DikkeKip het kost geld om een website in de lucht te houden. Ik heb geen idee hoeveel, maar dat zal de reden zijn dat ze dat niet doen denk ik? Ik vind het ook zonde, net als met LLG destijds.
Maar ja, ik heb dan ook harde schijven vol materiaal liggen omdat ik nooit het idee wil hebben dat ik ergens niet meer bij kan haha. (EDIT: VAN MIJZELF DUS, ik bedoel geen screenshots van blogs :joy:)
Gelukkig blijven de youtubevideo’s wel online staan.

6 likes

Jouw omzet verhoogt mijn inkomen :smiling_imp:

24 likes

Ahh ja nu je het zegt
 maargoed ik vond het niet heel duidelijk dat dat bij elkaar hoort allemaal dus dan is het een ontwerpfout i.p.v. een spelfout haha, slecht design :no_good_woman:t2:

1 like