Ja sorry ik las je post verkeerd. Heb mijn bericht verwijderd en mijn vorige iets aangepast. Maar het stond hierboven al een aantal keer vrij expliciet dus in die zin niet gedacht dat ik met mijn bewoordingen zou choqueren… excuus
Ik volgde haar ook (ik weet niet waarom eigenlijk) maar ze is een coronawappie dus ik heb haar daarom een tijdje terug ontvolgd
De foto van I.M. is ook weg.
Heb hem gerapporteerd en is bij mij nu weg
Bij de fotografe ook
Bij mij staat ie er nog🤷🏼♀️
Als je hem hebt gerapporteerd gaat hij bij jou weg, maar blijft hij nog wel voor anderen totdat hij evt wordt verwijderd
Ah, oke. Ja, heb hem inderdaad gerapporteerd. Jammer!
Doet me trouwens aan die foto van Monica met Zara-Lizzy denken voor de Linda, was qua opzet vrijwel hetzelfde en ook met die blote billen
Ik heb het ook gerapporteerd, walgelijk. Het voegt toch ook werkelijk niets toe om zo je kind te portretteren? En dan idd dat strikje want stel je voor dat iemand denkt dat het een jongen is.
Iets anders; Ik vraag mij nu- nav haar stories- ineens af hoe Michelle B aan haar nieuwe gel/acryl nagels komt… Ik knip mijn pony zelf, tot overmaat van ramp en waarschijnlijk nog zeker tot in Maart, maar zij heeft nieuwe nagels?! Of doet ze dit zelf…
Misschien doet ze het zelf, maar er zijn op dit moment heel veel ondernemers in die branche die toch ‘illegaal’ hun klanten helpen. Misschien heeft zij ook een adresje dat toch voor bepaalde klanten open is. Of het slim is om dat dan op social media te showen, is een tweede.
Ja of een vriendin als nagelstyliste.
Ondertussen zien mijn acrylnagels er zo uit. Ik ga voor het record uitgroei in het guiness book of world records
Ook gewoon pijnlijk
Persoonlijk vind ik de veiligheid van mijn nichtje (en andere kinderen) het allerbelangrijkst. Als de boodschap niet landt bij de ouder, dan kan ik in ieder geval op deze manier nog iets doen. Ben het absoluut met je eens dat een gesprek erover nog beter is, maar ik kan je vertellen dat dat niet in alle families zo gewaardeerd wordt
Ja hiermee eens. Ik probeer altijd gesprek over dit soort dingen aan te gaan, maar heeft bij sommige mensen echt 0 zin. Zo ook al vaker zwarte pieten foto’s laten verwijderen op Facebook bij familieleden .
Ik scrollde te snel langs deze foto en ik dacht even dat er allemaal bloed op de nagel van je wijsvinger zat😩
Of misschien doet iemand uit haar familie het, net zoals bij Dee.
Auuww.
Nee dat idd ook zo, niet bij stilgestaan. Wellicht een naaste die dit doet. Mazzel wel.
Ik zie net bij Martine (Wil & Tien) dat er nog een video online komt straks. Zou het?!?!? Is het gek dat ik hier een soort van (positieve) zenuwen van krijg?
Edit: laat maar. Het is een sponvideo