Mommybloggerstopic #6

Ik denk dat het wel een goede zet is van Annic om haar lekker te gaan focussen op haar bedrijf i.p.v. het influencerleven.

2 likes

Ik had zin om te zeiken, dus ik heb ook even zitten kijken :
Valt me op dat het zeer gericht is op de “persoonlijke” benadering, maar dat er nergens iets vanuit Annic haar naam staat óf vanuit de ‘we’ als bedrijf (altijd de derde persoon).
Daarnaast ben je als klant vooral een ‘jij’ tot je Annic als spreker wilt, dan ben je een u geworden?

Ennnnn die opsommingen (50% van pagina’s) zijn ook zo raar, bijna overal loop het gewoon niet. 🥲🥲🥲

Vraag me af hoe je “orde in de chaos” wilt verkopen als die website op t oog al een grote chaos is. Zieke verkoopskills dan wel.

8 likes

Same. Was ook echt in rouw toen Hyves verdween bijvoorbeeld.

Maar zou er geen optie zijn waarbij de site voor iedereen offline lijkt behalve voor jouzelf?

Annic over ORDE IN CHAOS : Doen alsof chaos niet bestaat, iemand anders chaos laten oplossen , verdwijnen van de chaos , nieuwe chaos beginnen.

28 likes

Annic vraagt EUR 1.950,- excl. BTW voor een adviesdag van zes uurtjes. Wat een bizar tarief. Oh ja, de adviesdag is met Annic óf met Elise:

“Tijdens de adviesdag stel je samen met Annic (of met Elise) zeer concrete doelen voor jouw bedrijf.”

Misschien gaat ze zich nu wel volledig focussen op haar adviesgesprekken, omdat Manfield, de inkomsten van de bloedtesten (en waarschijnlijk alle andere spondeals) zijn weggevallen.

De masterclasses gaat ze ook weer oppakken:

" Wegens Corona worden er nu geen Masterclasses gepland. Vanaf september organiseert Annic elke eerste mandag van de maand een webinar met onder andere mini Masterclasses."

3 likes

Het tarief is fors maar niet compleet buitenaards. Ik vraag me wel af of hier dan nog enige follow up bij zit. En wat het tarief is voor 6 of 12 maanden coaching.

5 likes

Gaan we nu elke scheet van Annic onder het vergrootglas leggen? Niet aan mij of er wat van te vinden, maar ik vind het zo zonde omdat het precies bevestigd wat zij al denkt en zegt: dat we gewoon iets tegen haar als mens hebben. Ze vlogt niet meer, heeft al maanden niks meer op instagram geplaatst en is gestopt met mamaworden. Het bespreken van haar taalfouten of de tarieven die ze berekent aan klanten (voor het bedrijf dat los staat van haar influencerzaken en waarmee ze volgens mij niemand oplicht of iets) is echt een beetje graven naar nare punten.

72 likes

is Annic zwanger?

2 likes

Laten we dit niet bespreken, te persoonlijk. Als ze dit met het internet had willen delen had ze dat gedaan. Zwanger zijn en blijven is niet vanzelfsprekend. Misschien is degene over wiens zwangerschap we speculeren al jaren bezig met een fertiliteitstraject, wij hebben geen idee.

32 likes

Daarnaast is het ook zonder fertiliteitstraject aan niemand om een zwangerschap/prive-info die duidelijk niet publiek is te openbaren.

4 likes

Ja uiteraard. Was een voorbeeld om te laten zien dat het heel pijnlijk kan zijn.

1 like

:confused:

29 likes

Denk dat dit topic wel ergere dingen heeft veroorzaakt voor Annic dan een eventuele zwangerschap uitlekken

18 likes

Ja ik dacht achteraf: stomme opmerking, maar wilde vooral dat het afgekapt werd.

Ik vind dat jij een beetje raar doet hoor. Ze zegt gewoon ook iets over een taalfout waarop jij zegt dat dat het punt niet is. Daar reageert ze vervolgens op.

Het gaat allebei nergens over maar reageer dan gewoon niet

2 likes

Omg ik ben redelijk nieuw hier, maar snap nu dat dit HET FORUM is waar ze op doelde. Oelala!

2 likes

Ja doeiiii

2 likes

In.ge Mari.eke (ja, sorry ik volg haar omdat ze in Groningen woont :flushed:) plaatst op ig een foto van haar kind tijdens een fotoshoot, helemaal naakt (wel deels afgedekt). Echt whyyyy plaats je zo’n foto van je kind online? Volgens mij zei ze laatst zelfs in een q&a dat ze minder van haar online wilde delen. Goed gelukt dan zo :+1:t2:

10 likes

ik ben zo ontzettend blij dat er geen social media en vlogs bestonden in mijn kindertijd :slight_smile:

19 likes

Zijn die mensen nou echt zo naïef? Social media zit vol pedo’s en haar account is gewoon openbaar. Ik volg haar namelijk niet maar kan 'm ook zien.

9 likes