Mommybloggerstopic #6

Ja wat is jouw Reinders naam:
Jan: space
Feb: rocket
Mrt: starbeam
Mei: sun

Maar opzich, Rocket als voornaam kan wel wennen. roepnaam Rocky. Best leuk nog
En Mike en Julie lijken me hele leuke lieve ouders

17 likes

Ik snap echt niet waarom papa De Stoppelaar via een zonnebril naar zijn nieuwe baby koekeloert

28 likes

Hebben ze Reinders nou ook als voornaam gedaan? Of is dit alleen voor instagram?

Ik heb werkelijk geen idee. Gok het eerste.

1 like

Dat kan niet in Nederland!

6 likes

Hahah zou zomaar kunnen, dat vader bij de burgerlijke stand komt met al die namen. Dan denk die ambtenaar vast niet dat hij hem erop moet wijzen dat een kind niet twee achternamen kunnen hebben.

Das toch cool. Net Justin Bobby met dat ongewassen haar

9 likes

Misschien is dit enkel voor de Insta Fame en heet het kind gewoon Rick ofzo

4 likes

A man so great he needed two names

9 likes

hahahaha dit wordt inmiddels gewoon in 3 topics besproken.
Nieuws vd week :laughing:
Heerlijk

2 likes

Ik vind de Stoppelaar nog het grappigst eigenlijk, helemaal in combi met die voornamen.

8 likes

Haha ja ze hebben ons vast in de maling genomen, hij heet eigenlijk gewoon Frans Stoppelaar.

4 likes

Je hoeft helemaal niet naar die video te kijken als je wil weten of die baby geboren is? Dan lees je t wel op insta.

2 likes

De video “van” de baby gaat sws “hallo lieve…” heten, net zoals alle vorige video’s. Dus zo lang het niet die titel heeft, is de baby er sws nog niet of is het iig nog niet bekend gemaakt :innocent:

2 likes

Woooow die naam had ik noóit verwacht. En heftig ook wel, al helemaal als je al 2x zo pittig terug kijkt op een bevalling… Maar mooi helder kindje :yellow_heart:

1 like

Aaah lief. Maar zó naar dat verhaal, ik krijg er kippenvel van. En dan helemaal bij haar, nadat ze zo hard met haar geboorte trauma(s) aan het werk is geweest. Had haar wel echt een mooie bevalling van begin tot eind gegund. De duivel schijt ook altijd op dezelfde hoop :disappointed_relieved:

10 likes

Op instapinstaaa :upside_down_face:

2 likes

Ah wat een lieve naam, volgens mij heeft ze die ooit wel laten vallen in een namenvideo

1 like

Willemijn comment ook onder deze foto dus ze heeft het door Martine gekozen wachtwoord weten te kraken🤣

11 likes