Als je hem hebt gerapporteerd gaat hij bij jou weg, maar blijft hij nog wel voor anderen totdat hij evt wordt verwijderd
Ah, oke. Ja, heb hem inderdaad gerapporteerd. Jammer!
Doet me trouwens aan die foto van Monica met Zara-Lizzy denken voor de Linda, was qua opzet vrijwel hetzelfde en ook met die blote billen
Ik heb het ook gerapporteerd, walgelijk. Het voegt toch ook werkelijk niets toe om zo je kind te portretteren? En dan idd dat strikje want stel je voor dat iemand denkt dat het een jongen is.
Iets anders; Ik vraag mij nu- nav haar stories- ineens af hoe Michelle B aan haar nieuwe gel/acryl nagels komt⦠Ik knip mijn pony zelf, tot overmaat van ramp en waarschijnlijk nog zeker tot in Maart, maar zij heeft nieuwe nagels?! Of doet ze dit zelfā¦
Misschien doet ze het zelf, maar er zijn op dit moment heel veel ondernemers in die branche die toch āillegaalā hun klanten helpen. Misschien heeft zij ook een adresje dat toch voor bepaalde klanten open is. Of het slim is om dat dan op social media te showen, is een tweede.
Ja of een vriendin als nagelstyliste.
Ondertussen zien mijn acrylnagels er zo uit. Ik ga voor het record uitgroei in het guiness book of world records
Ook gewoon pijnlijk
Persoonlijk vind ik de veiligheid van mijn nichtje (en andere kinderen) het allerbelangrijkst. Als de boodschap niet landt bij de ouder, dan kan ik in ieder geval op deze manier nog iets doen. Ben het absoluut met je eens dat een gesprek erover nog beter is, maar ik kan je vertellen dat dat niet in alle families zo gewaardeerd wordt
Ja hiermee eens. Ik probeer altijd gesprek over dit soort dingen aan te gaan, maar heeft bij sommige mensen echt 0 zin. Zo ook al vaker zwarte pieten fotoās laten verwijderen op Facebook bij familieleden .
Ik scrollde te snel langs deze foto en ik dacht even dat er allemaal bloed op de nagel van je wijsvinger zatš©
Of misschien doet iemand uit haar familie het, net zoals bij Dee.
Auuww.
Nee dat idd ook zo, niet bij stilgestaan. Wellicht een naaste die dit doet. Mazzel wel.
Ik zie net bij Martine (Wil & Tien) dat er nog een video online komt straks. Zou het?!?!? Is het gek dat ik hier een soort van (positieve) zenuwen van krijg?
Edit: laat maar. Het is een sponvideo
Haha ik dacht precies hetzelfde. Nu lichtelijk teleurgesteld š„²
Ik heb zoān gevoel dat als Willemijn bevallen is, het nog wel een tijdje duurt voordat ze het bekend maken online. Paar dagen ofzo, misschien een week. Ook omdat ze nu aangaf offline te gaan op insta (voor wat voor ons zichtbaar is natuurlijk, niet meer actief posten iig) en dat Martine het wachtwoord van Wil haar IG gaat aanpassen in de kraamweek. Scheelt haar nu denk ik heel veel gezeur in DMās met of de baby al geboren is, want āhet is zo rustig onlineā en dat ze dan in de kraamweek ook lekker kan genieten zonder gestoord te worden
En ik geef haar groot gelijk!
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dat zag. Volgens mij is ze wel bevriend met degene die dat zet. Maar daarnaast nemen zij het volgens mij ook niet heel nauw met de regeltjes.
Is al veel gedaan haha
Arm kind. Hoe kun je zoiets bij je kind doen? Bij een hond, okay. Maar het is je kind?
Dit vind ik dan ook overdreven. Er groeien kinderen op in Nederland in armoede of zonder ouders die ze liefhebben, er zijn ergere dingen dan 100 gekke voornamen. Dit kind heeft veel roepnamen om uit te kiezen.