Mommybloggerstopic #6

Op zich, misschien zit dit kind straks in de klas met 29 kinderen met net zulke ‘bijzondere’ namen en val je echt uit de toon als je “Laura” of “David” zou heten.

Cigar? Seriously?

Mag toch hopen dat de burgerlijke stand hierbij zegt ‘gaan we niet doen’

2 likes

afbeelding

26 likes

Om precies te zijn staat cigar blijkbaar voor Chris Ian George Andy Robert. Maar ik gok dat dat het niet heel veel beter maakt…

2 likes

Kan hier maar 1 ding op zeggen: O M G

2 likes

Ja wat is jouw Reinders naam:
Jan: space
Feb: rocket
Mrt: starbeam
Mei: sun

Maar opzich, Rocket als voornaam kan wel wennen. roepnaam Rocky. Best leuk nog
En Mike en Julie lijken me hele leuke lieve ouders

17 likes

Ik snap echt niet waarom papa De Stoppelaar via een zonnebril naar zijn nieuwe baby koekeloert

28 likes

Hebben ze Reinders nou ook als voornaam gedaan? Of is dit alleen voor instagram?

Ik heb werkelijk geen idee. Gok het eerste.

1 like

Dat kan niet in Nederland!

6 likes

Hahah zou zomaar kunnen, dat vader bij de burgerlijke stand komt met al die namen. Dan denk die ambtenaar vast niet dat hij hem erop moet wijzen dat een kind niet twee achternamen kunnen hebben.

Das toch cool. Net Justin Bobby met dat ongewassen haar

9 likes

Misschien is dit enkel voor de Insta Fame en heet het kind gewoon Rick ofzo

4 likes

A man so great he needed two names

9 likes

hahahaha dit wordt inmiddels gewoon in 3 topics besproken.
Nieuws vd week :laughing:
Heerlijk

2 likes

Ik vind de Stoppelaar nog het grappigst eigenlijk, helemaal in combi met die voornamen.

8 likes

Haha ja ze hebben ons vast in de maling genomen, hij heet eigenlijk gewoon Frans Stoppelaar.

4 likes

Je hoeft helemaal niet naar die video te kijken als je wil weten of die baby geboren is? Dan lees je t wel op insta.

2 likes

De video “van” de baby gaat sws “hallo lieve…” heten, net zoals alle vorige video’s. Dus zo lang het niet die titel heeft, is de baby er sws nog niet of is het iig nog niet bekend gemaakt :innocent:

2 likes