Mommybloggerstopic #6

Woooow die naam had ik noóit verwacht. En heftig ook wel, al helemaal als je al 2x zo pittig terug kijkt op een bevalling… Maar mooi helder kindje :yellow_heart:

1 like

Aaah lief. Maar zó naar dat verhaal, ik krijg er kippenvel van. En dan helemaal bij haar, nadat ze zo hard met haar geboorte trauma(s) aan het werk is geweest. Had haar wel echt een mooie bevalling van begin tot eind gegund. De duivel schijt ook altijd op dezelfde hoop :disappointed_relieved:

10 likes

Op instapinstaaa :upside_down_face:

2 likes

Ah wat een lieve naam, volgens mij heeft ze die ooit wel laten vallen in een namenvideo

1 like

Willemijn comment ook onder deze foto dus ze heeft het door Martine gekozen wachtwoord weten te kraken🤣

11 likes

Jeetje die stories van Elise ook zeg. Wat sneu voor ze.

Volgens mij zou ze het pas in de kraamweek aanpassen. :joy:

Vermoeiend die Martine.

4 likes

Prima als die getallen etc haarzelf vertrouwen of houvast geven, maar val er een ander niet mee lastig.

2 likes

Ik kan daar ook niet zoveel mee. Het is ook maar wat je wil zien. Ik doe wel eens aan straatfotografie en neem dan bijv. als thema ‘geel’. Bizar hoeveel gele dingen je voorbij ziet komen/samen ziet komen als je een uur ergens op focust :zipper_mouth_face:

1 like

Jeetje die Elise Joanne idd, waarom moet ze dit nou ook weer meemaken.
In ieder geval geen LOA verhaal. Maar had haar dat wel gegund, ze was er zó mee bezig.

Uiteraard wel weer comments (oa Jennifer Rijs) dat de baby de beste mama gekozen heeft.

Ik vind de naam leuk! De andere namen ook maar dat is hier volgens mij een impopulaire mening.

En ik weet het, ik moet haar niet zo op mijzelf betrekken (doe ik vaker omdat we met veel dingen beetje gelijk lopen) maar ik ben ineens doodsbang voor mijn eigen thuisbevalling :flushed::weary:het lijkt ineens zo absurd om dat te willen.

Ik vind het ook hele leuke namen! Naam van m’n dochter zit ertussen en de roepnaam staat ook hoog op ons lijstje.

Ja daar is het naar vernoemd

3 likes

Weet iemand wat Lot Keckeis haar man eigenlijk doet? Die is nu nog steeds zo vaak weg voor z’n werk, maar bijna elke baan is nu toch hoofdzakelijk thuiswerken?

Ja sorry ik weet dat die babynaam te veel besproken wordt, maar ik vind het echt hi-la-rish hoe ze eerst met al die namen ciggar hadden gespeld ipv cigar en nu Geert gewoon hebben weggehaald in die post😂

Zou het in de aangifte nog wel “verkeerd” staan? Misschien ff zonnebril af, dan ziet ie tenminste wat ie doet🙈

40 likes

Oh god, Elise met haar boeken ‘lezen’ terwijl ze naar storytel LUISTERT.

7 likes

Ik tel dat ook gewoon als lezen hoor. Een boek is een boek :woman_shrugging:t2:

23 likes

Iets in de fashion industrie voor schoenen volgens mij. Ik dacht bij omoda. Misschien moet ie veel inkopen en bij leveranciers en fabrieken langs enzo.

Is niet absurd om dat te willen. Bespreek het met je verloskundige, die heeft de data waarmee je een goede keuze kunt maken. Dit gebeurt vast echt heel weinig.

Hahaha ja ik moest hardop lachen.

1 like