Mommybloggerstopic #6

Ik vermoed dat Wil is bevallen en de vlog zometeen online komt, als ik Tien’s story zo zie.

Ik hoop het! En ik denk dat de weeën vlak of tijdens de livestream met hun platform begonnen is.

Zei ze laatst niet in een story dat Wil nog niet bevallen was maar dat er maandag (vandaag dus) wel een vlog online komt met bijzondere beelden?

Oh:S God, wordt het zeker Jomanda: the vlog.

21 likes

Tien gaat vast aan de hand van kleuren, getallen en bloemenspon uit de doeken doen hoe de bevalling zal gaan en hoe het kind gaat heten.

3 likes

Helaas…

Ze hadden vorige week dacht ik meetings met de bank. En Willem was vd week in Friesland

Anti corona regels filmpje? Dit was gewoon iemand die keihard muziek draaide en erbij zong en mensen op straat die daarop dansten.

11 likes

Martine laat dr hond lekker op t ijs lopen, ja hoor

Ja zo gevaarlijk?? Ik word helemaal panisch als die van mij alleen al naar het ijs kijkt.

9 likes

Ongelooflijk. Hoe dik is het ijs nu… zeker een paar dagen geleden toen zij de vlog aan het opnemen was. Super gevaarlijk.

Tien is niet bang voor de dood en ze heeft het ijs 20 centimeter dik gevisualiseerd.

87 likes

Die zal zich hopelijk wel achter haar oren krabben als ze 't nieuwsbericht leest van reddingsactie van de brandweer voor eendoor 't ijs gezakte hond in Leeuwarden…

3 likes

Ik denk echt dat dat haar helemaal geen reet doet

5 likes

Effe een positieve noot. Ik kijk zelden de vlogs van Tien maar nu dus wel (een stukje) en ik vind haar wel heel lief naar Willemijn toe. Willemijn is - begrijpbaar - heel zenuwachtig voor de bevalling omdat ze haar laatste bevalling nog vers in het geheugen heeft, en ik vind Martine haar wel heel goed oppeppen. Fijn als je zo’n vriendin hebt die je even een hart onder de riem kan steken.

10 likes

Ik vond dat juist echt een vreselijk stukje kwam op mij zo gemaakt over, en alsof ze zichzelf echt een hulpverlener vond ofzo
Maar goed ik ben ook echt niet zo’n klef type als Martine is

9 likes

Ben d’r ook bang voor

Ik heb m op dat punt uitgezet. Ze doet net alsof ze een of ander sociaal werker is.

7 likes

@Bertha :joy: haha ja kan ik me ook voorstellen hoor.

2 likes

Kun je je voorstellen dat je in je eentje loopt te wandelen of foto’s aan het maken bent dat je dan zo moet lachen als Martine. Zonder daadwerkelijke interactie? Dat mens is zo nep als wat, joh.

2 likes