Mommybloggerstopic #6

Nee het gaat over haarzelf, zij luistert naar boeken en noemt het lezen. Alsnog een domme discussie want who cares echt hoe je het wil noemen. Geloof niet dat je er last van hebt als iemand anders een boek geluisterd heeft en durft te roepen dat ze het gelezen heeft.

23 likes

Idd
Snap dat het feitelijk niet exact hetzelfde is maar als mensen dit wel zo interpreteren en uitleggen (iets met taal en bedoeling)

als je een boek geluisterd hebt kun je toch gewoon zeggen ‘ik ken het verhaal’ ipv ‘ik heb het gelezen’??

1 like

“Ik heb het audioboek van naam boek geluisterd.”

Opgelost.

24 likes

Het zou al iets beter gaan met het baby’tje van E.lise Jo.anne (bron: haar insta stories). Gelukkig maar!!!
Moet hartverscheurend zijn, dat kleine wezentje net geboren en al zoveel medische zorgen.

Ik vermoed dat Wil is bevallen en de vlog zometeen online komt, als ik Tien’s story zo zie.

Ik hoop het! En ik denk dat de weeën vlak of tijdens de livestream met hun platform begonnen is.

Zei ze laatst niet in een story dat Wil nog niet bevallen was maar dat er maandag (vandaag dus) wel een vlog online komt met bijzondere beelden?

Oh:S God, wordt het zeker Jomanda: the vlog.

21 likes

Tien gaat vast aan de hand van kleuren, getallen en bloemenspon uit de doeken doen hoe de bevalling zal gaan en hoe het kind gaat heten.

3 likes

Helaas

Heeft die Huismuts nog wat gepost over haar vakantiepark? De tijd voor de financiering zit erop toch.

Ze hadden vorige week dacht ik meetings met de bank. En Willem was vd week in Friesland

Anti corona regels filmpje? Dit was gewoon iemand die keihard muziek draaide en erbij zong en mensen op straat die daarop dansten.

11 likes

Martine laat dr hond lekker op t ijs lopen, ja hoor

Ja zo gevaarlijk?? Ik word helemaal panisch als die van mij alleen al naar het ijs kijkt.

9 likes

Ongelooflijk. Hoe dik is het ijs nu
 zeker een paar dagen geleden toen zij de vlog aan het opnemen was. Super gevaarlijk.

Tien is niet bang voor de dood en ze heeft het ijs 20 centimeter dik gevisualiseerd.

87 likes

Die zal zich hopelijk wel achter haar oren krabben als ze 't nieuwsbericht leest van reddingsactie van de brandweer voor eendoor 't ijs gezakte hond in Leeuwarden

3 likes

Ik denk echt dat dat haar helemaal geen reet doet

5 likes