Mommybloggerstopic #6

Effe een positieve noot. Ik kijk zelden de vlogs van Tien maar nu dus wel (een stukje) en ik vind haar wel heel lief naar Willemijn toe. Willemijn is - begrijpbaar - heel zenuwachtig voor de bevalling omdat ze haar laatste bevalling nog vers in het geheugen heeft, en ik vind Martine haar wel heel goed oppeppen. Fijn als je zo’n vriendin hebt die je even een hart onder de riem kan steken.

10 likes

Ik vond dat juist echt een vreselijk stukje kwam op mij zo gemaakt over, en alsof ze zichzelf echt een hulpverlener vond ofzo
Maar goed ik ben ook echt niet zo’n klef type als Martine is

9 likes

Ben d’r ook bang voor

Ik heb m op dat punt uitgezet. Ze doet net alsof ze een of ander sociaal werker is.

7 likes

@Bertha :joy: haha ja kan ik me ook voorstellen hoor.

2 likes

Kun je je voorstellen dat je in je eentje loopt te wandelen of foto’s aan het maken bent dat je dan zo moet lachen als Martine. Zonder daadwerkelijke interactie? Dat mens is zo nep als wat, joh.

2 likes

Aan het eind van de vlog zegt Martine dat ze bijna “oh” moet worden en ze dus dringend een Moon Balance moet doen.

“Oh worden” is dus blijkbaar een term voor Ongesteld worden en daarom moet de maan even gebalanceerd worden, ofzo.

Echt, fuck. me. up.

Edit; deed me even terug denken aan toen ik 14 jaar was en we ongesteld “ongi” noemde.

57 likes

Het zou echt zo veel beter zijn voor Willemijn als ze solo verder zou gaan.

23 likes

Wel grappig dat iedereen veel kritiek op die Martine heeft maar alsnog die vlogs gaan zitten kijken. (haar nog nooit gevolgd btw). Waarom? Voor de irritainment?

Ik vind dit soort opmerkingen echt lullig, ze hebben toch een fijne vriendschap en werken goed samen, who cares

12 likes

Ja ik snap dit gebitch ook niet.
Sowieso alle haat op Martine.

1 like

Oooo hoe heet die vrouw met zoiets als 10 kinderen die heel veel stories plaatst? Bekend van een huis vol, denk ik?
Zag haar net op het einde van het NOS 8 uur journaal maar ik lette niet op, maarrr blijkbaar is er een item over ze gemaakt :sweat_smile:

1 like

Demamavan is dat. Bekend van “waar doen ze t van”

Help, waarom weet ik dit

2 likes

Jaa zo heet ze! Vanavond in Nieuwsuur, zie ik. Geen idee waarover

1 like

Echt topbewijs inderdaad. Dit wordt standaard tegen iedere nieuwe forummer gezegd die een nieuwe naam noemt op basis van… verder niks.

51 likes

Dat moon balance was toch zo’n Superfood verzameling wat ze in een vorige vlog had gekregen voor in je yoghurt enzo.

O worden vind ik inderdaad zo’n puber benaming. Vooral als je video’s over seks speeltjes maakt, kun je ongesteld ook wel gewoon benoemen toch.

1 like

Ik vind dit helemaal niet zo’n hard bewijs eigenlijk. Er zijn een aantal veel meer obvious geweest.

2 likes

Never forget dat ik voor Monica werd aangezien toen ik haar op EGF introduceerde :sob::joy:

55 likes

Zooo ik keek die vlog van Nathalie, over de bevalling. Holy moly wat een verhaal :scream:

1 like

Wow ja ik keek m ook. Wat knap hoe rustig zij er onder zijn. Als je zwanger bent, kijk deze video dan niet. Wat een horror lijkt me dat, vooral dat die vk ook in paniek was en echt niet wist wat ze moest doen.