Mommybloggerstopic #6

Toch niet zo blij met haar Bonprix tas blijkbaar.

16 likes

Nou dit zou voor mij averechts werken ben ik bang…

31 likes

Heeft ze een BonPrix tas dan?
Wat mij betreft kan dat prima naast elkaar bestaan, blij zijn met de ene tas en alsnog een andere willen. Ik vind dit sowieso niet zo gek, want volgens mij heeft ze behoorlijk hard moeten werken voor dat boek, dus ik snap wel dat ze zichzelf dan wil belonen met een mooie dure tas. En die bruine LV gebruikt ze ook heel vaak.

1 like

Nou en hoe, hahahaha.

Haha dit is zo absurd, ik weet niet of ik moet lachen of huilen??? Hoe krijg je het in je kop om zoiets publiek te posten??

22 likes

De Bonprix tas was #spon en die vond ze zogenaamd geweldig. Daarna nooit meer gezien natuurlijk. We weten tenslotte allemaal dat rupsje nooitgenoeg voor elke drol die ze legt een designeritem koopt. Wat prima is, maar ga dan niet bedelen of klagen.

Even een repost van oktober, wat heeft ze het moeilijk he die meid…

3 likes

Ze “heeft het moeilijk” maar denkt er ook aan nóg een designertas te kopen? Does not compute.

Joh pas gewoon tijdelijk je levensstijl aan zoals alle andere mensen die door corona van een lager (vervangings)inkomen moeten leven.

45 likes

Ja echt hoor.
Pffff schiet echt in het verkeerde keelgat dit.

Of is dit gewoon iets dat ik heb gemist.
Dan bel ik straks mijn manager op: luister, ik heb een designer tas gezien, die heb ik echt nodig, en als JIJ dat gunt aan mij, dan zou je me wel opslag geven… Dus…wat denk je ervan baas?

13 likes

Misschien moet Shirley op cursus bij die Celine Charlotte die in het andere bloggers topic wordt besproken.
Dan kan die meid vast binnen no time nieuwe designer items kopen :+1:
(En anders kan ze het geld van de cursus terug vragen)

3 likes

Oh vandaar dat ik hem niet kon vinden :sweat_smile: ik wist wel dat ze bonprix #spon had met een paar jurken, maar kon geen tas vinden haha. Die jurken stonden ook alleen op de #spon foto’s en daarna niet meer gezien.

2 likes

Zit Tien nou haar eigen post op te hemelen op het kanaal van Wil? Gezien Wil haar eigen wachtwoord niet zou weten deze beval/kraamperiode? :thinking:

31 likes

Ze post nu ook een story dat ze een “advent kalender” uitpakt. Dat zijn ook gewoon Tien haar handen :sweat_smile:

1 like

Nee, je moet wel eerst een “zakelijk doel” halen om dit goed te kunnen praten voor jezelf.

1 like

Wel lekker laat ook om dat aan te prijzen voor Valentijnsdag

2 likes

Waarom krijg ik dit in beeld op instagram??
:dizzy_face::exploding_head::exploding_head:
Gaat gewoon door hè. :woman_facepalming:t3:

Hahaha oh mensen zijn echt tot zulke wonderlijke dingen in staat

Dit vind ik altijd zo vreemd, ik snap dat merken samenwerken met influencers, maar als de persoon dan net moet doen alsof ze iets geweldig vinden terwijl het zooo duidelijk niet waar is dan weten volgers dat toch?
Net zoals Willemijn die zogenaamd helemaal weg was van haar Ter Stal Mode outfit maar verder alleen in Sezane-vesten van 200 euro loopt en Martine ‘verbiedt’ om schoenen bij de primark te kopen, "want dan koop je wel een echt merk hoor Tien’.
Blijkbaar werkt het wel als reclame maar het is zo overduidelijk gewoon gelogen?

7 likes

Who cares, money is in the pocket en kritische, ik bedoel negatieve, comments verwijder je :woman_shrugging:t4:

4 likes

Maar natuurlijk!
Ik snap gewoon niet dat volgers dat geloven en dat het dus succesvol is voor die merken.

Heftige stories van Elise Joanne over dochter Guusje zeg. O.a. terugplaatsing op de NICU en niet duidelijk wat de gevolgen op korte en langere termijn zijn. Lijkt me een verschrikkelijke situatie.

2 likes