Vreselijk
Och jeetje, wat schokkend… Hoop echt dat het goed gaat komen. Wat onwijs verdrietig.
Wat een nachtmerrie zeg. Vind het zo erg voor ze
Zo klinkt het wel ja, mogelijk langetermijn gevolgen. Wat vreselijk, ook die onzekerheid.
Echt verschrikkelijk. Lijkt me echt zo zwaar dat je er ook voor je andere kinderen moet zijn.
Pff ik heb niet zoveel met Elise maar dit is echt heartbreaking, zoveel pijn lees je door die regels heen
Kindje van Willemijn is geboren! Woensdag al. Genaamd Siep.
Willemijn is bevallen! Leuke naam ook!
https://www.instagram.com/p/CLMjKO5JC6N/?igshid=177l1g9qlrksl
Edit: ahh de Hallo Lieve video is ook echt heel mooi en puur. Heel mooi om te zien
Een hele schattige naam! Had hem niet verwacht! De Hallo Lieve video staat ook online nu.
Video met naam van de baby in de tumbnail
He wat een mooi en wat een verdrietig nieuws ook. Ik ben heel blij voor Willemijn na alles wat er gebeurd is. maar wat heftig voor Elise. Kan me niet voorstellen hoe het moet zijn als je hoort dat je baby misschien wel blijvende schade heeft en wat voor zorgen daar bij komen kijken.
Hahaha ja ik heb het ook twee keer terug geluisterd maar kon er ook niks anders van maken.
Ik heb dit ook echt nog nooit gehoord. Zou ook niet weten wat het betekent (is dus ook niet te vinden)
Ik vind de naam heel leuk maar ik denk ook gelijk aan
Fijn voor ze dat alles is goed gegaan!
Zit me dan wel weer een beetje te verbazen over Martine die als ze heeft opgehangen heel overdreven “wat is dit?! Wat is dit??” aan het roepen is alsof een bevalling (op de uitgerekende dag notabene) compleet uit de lucht komt vallen😬
Ja en dat het kindje dan door de meditatiegroep van Tien is welkom geheten op Gaia (?). Ik heb er allemaal niks mee en ik kan me niet voorstellen dat Wil dat wel heeft. Maar ach, het is vast lief bedoeld allemaal en ze lijken een fijne vriendschapsband te hebben.
Geweldige naam!
Ja zo overdreven. Vind dat ze zichzelf dan zo op de voorgrond probeert te zetten? Vind de beelden van Willemijn heel mooi!
Leuk ook dat Martine ons nog een mooi shot gunt van haar groene tuin!
Ik heb alles van Martine geskipt.
Ja is ook wel weer zo, maar dat Gaia is wel enorm over de top toch. Vind het gewoon zonde van de video ofzo (niet dat dat belangrijk is, als zij t maar goed vinden zo is dat prima natuurlijk)
Ik vind Willemijn als zij zo hysterisch doet ook echt niet te doen maar zij doet (op beeld) niet zo vaak meer zo
Wel leuke naam ook, lief en vrolijk