Mommybloggerstopic #7

Een ding vraag ik me wel af. Hoe kom je 40 minuten aan vlog door!?

5 likes

Ik zou ook zeggen, stop met 3x p wk te willen sporten, want dat heeft ze zichzelf nu ook nog opgelegd als doel. Haar dagactiviteiten zijn al een sport op zich.

8 likes

Twee keer per dag stofzuigen zou ik genoeg sport vinden

8 likes

Lekker vloggie aanzetten tijdens het stofzuigen :rofl:

1 like

136 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Feminisme

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #29

Omdat het nu alweer een boel berichten off-topic gaat heb ik een groot aantal berichten verplaatst, in dit geval naar het Feminisme-topic.
Mocht er een bericht tussen zitten dat niet bij die discussie over taakverdeling tussen mannen en vrouwen hoort, laat het dan maar even aan mij weten in een pb dan zet ik het terug.

Als jullie hier nog verder over wilen praten zijn jullie van harte welkom in het Feminisme-topic. Gelieve hier het onderwerp mommybloggers te laten zijn.

14 likes

Op de straflijst! We hebben niet gestofzuigd en de tafels afgeveegd.

1 like

Zou ze ook zo meelevend zijn naar dierbaren die long COVID krijgen? ‘Tja… hoort erbij he’

5 likes

Lekker invoelend van spiriwiri-Tien :roll_eyes:

1 like

Ik ken iemand die zijn vader aan covid heeft verloren en zijn moeder heeft er ook veel last van gehad, maar die is nog steeds een wappie…

2 likes

De natuur is kei hard. Net zoals die tegels in haar tuin :slight_smile:

66 likes

Ben ik de enige die dat eeuwige ‘we zijn weer thuis’ geblaat van Michelle (Bollen) toch wel irritant vindt worden? Elk jaar gaan ze naar hetzelfde resort in Mallorca en volgens haar is dat écht thuis en gaat ‘afscheid nemen’ ook gepaard met een dag huilen. Nou meid, ga er eens een jaar wonen, dan kom je er vast achter dat het leven buiten de muren van dat zwembad toch een tikkie anders in elkaar steekt. Ik ben echt benieuwd hoe lang ze dan nog dat gevoel houdt.

51 likes

Ooo lol ik dacht dat ze daar echt een tweede huis had haha.
Wat een overdreven gezeur zeg

1 like

Pff ja same here. Die hele familie ook. Ik volg haar broer ook op insta. Precies hetzelfde “we zijn weer thuis”. Oke :+1:t2:

1 like

Het is ook echt precies dezelfde plek als 3(?) weken geleden? En toen kregen die kinderen daar verlof voor?

5 likes

Prima dat ze dat vindt maar dan al die reacties: “ja ik zie het meteen aan je, totale ontspanning :heart::heart:
Iedereen vindt op vakantie gaan chill maar je kunt moeilijk op een resort gaan wonen.
Maar wie weet ooit een tweede huis op Mallorca met een zwembad ofzo dat ze dat als familie wel gaan aanschaffen. Lijkt mij ook wel fijn om te hebben en dan kun je echt je tweede huis daar hebben en workation doen enzo

4 likes

Is ook zo. Maar hoe zij het daar meemaakt is toch ook de charme van vakantie. Maar je kunt moeilijk 365 dagen in het jaar in één van je 20 bikini’s langs de zwembadrand paraderen :sweat_smile:

5 likes

Ja precies… vakantie is juist leuk omdat het soms is denk ik

1 like

Deze meit ging mij volgen op insta om daarna weer te ontvolgen omdat ik haar niet terugvolg.
Ze wil op deze manier graag aan volgers komen, dat is echt een ding onder influencers etc. Volgen en dan weer snel ontvolgen.

Trieste bezigheid als je t mij vraagt :joy:
Als mensen je zo graag willen volgen gaan ze dat toch doen omdat ze je leuk vinden?
Moet er wel een beetje om lachen dat je daar je tijd aan gaat besteden.

Nouja blijkbaar werkt het en trappen er toch veel mensen in gezien het aantal volgers :crazy_face::joy:

6 likes