Mommybloggerstopic #7

Ik weet eigenlijk niets over hem, heb je tea? Haha

Uit haar post leid ik wel af dat dit duidelijk niet haar beslissing was…

1 like

Altijd maar weer die curly girl method als er iets van slag wordt ontdekt in haar :roll_eyes:

Stop trying to make the curly girl method happen!!! (Bij veel haarstructuren dan)

75 likes

En de reden waarom haar haar slag heeft, is omdat het in die vorm is opgedroogd. Zo krijg ik met mijn kaarsrechte haar ook ~krullen.

17 likes

Ja ik heb dus als ik vlechten maak dat in daar krul/slag van krijg echt heel bijzonder dat betekent wss dat ik een enorme bos krullen heb toch

9 likes

Ze zijn toch ook net verhuisd? Heftig, zeker als je leest dat het sinds dinsdag over is en hun kindje woensdag jarig was. Dan moet je je zelf toch echt bij elkaar rapen om voor zo’n kind toch een mooie dag ervan te maken.

3 likes

Ik lees dit en denk; 2a? 2c? Nooit van gehoord.

5 likes

Over M.ichelle B.ollen gesproken: ik word er ook een beetje moe van hoe vaak ze moet benoemen dat ze elke ochtend tot wel 12:00 uur aan het werk is tijdens haar vakantie. Echt meid, je hebt een Instagrampagina en een vlog. Post af en toe een vakantiefoto/story en geniet daar gewoon lekker van je vakantie. Ze is voor mijn gevoel zo erg aan het bewijzen dat ze hard werkt.

13 likes

Volgens mij is dat ‘hoe gekruld’ je haar is. (weet er zelf ook niks van want heb kaarsrecht haar haha)

image

3 likes

Haha love de mascha-verwijzing. Haar dat ‘kaarsrecht’ is.

1 like

Vooral dat laatste ook ja :rofl:

1 like

Nou ik zag laatst een foto van haar voorbijkomen en ik dacht echt in Amerika zou ze in opspraak komen omdat het borderline blackface is. Dat is t natuurlijk niet maar allemachtig…het is wel HEEL tan mom.

1 like

Nou Wil en Tien hebben zojuist aangekondigd het allemaal anders aan te gaan pakken. In heel augustus komen er helemaal geen video’s en vanaf september gaan ze dan alleen nog op maandag uploaden ipv twee keer per week. Soms een vlog, soms iets anders, want ze zijn te druk. Vraag me echt af wat zij met zijn tweeen plus hun manager allemaal te doen hebben dat er zo weinig tijd over blijft voor video’s?

27 likes

Maarja wat voor werk? Zie ze ook zo snel niet terug de logopedie in gaan :sweat_smile:? Denk ook dat dat na dit leventje vies zou tegen vallen 3-4dgn in de week :see_no_evil:

7 likes

Ja online logopedie platform ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye:?
Ik denk echt dat als je dit eenmaal doet, je of van een koude kermis thuis komt of eeuwig door moet.

Maar misschien dat ze nog iets kunnen met dat betaalde platform :upside_down_face:

2 likes

Ja ik zie ze dit ook niet nog heel lang doen. Maar zie ze ook niet een baan aannemen waar je echt moet werken, en niet tussendoor van alles met je kinderen kan doen.

6 likes

Ik zit een naam voor m’n eventuele volgende kind uit te zoeken, kom ik ineens Serena tegen.
Heb deze vorm van Verspon nog nooit gezien, jullie? Gewoon heel random op een website.

5 likes

Ik volg ze niet echt meer, maar heeft dit niet veel meer te maken met 6 baby’s in vier jaar? Zij werkten natuurlijk al best lang beiden part time. Als je de tijd die je werkt moet combineren met een steeds drukker privé leven én een groeiend bedrijf snap ik best dat een stap terug uit je prima lopende bedrijf een optie is. De weinig vlogs die ik de afgelopen tijd van hen heb gezien gingen van moe, naar moe, naar druk. En je druk maken over moederhart, the great reset en andere bullshit kost natuurlijk ook tijd. Volgens mij willen ze gewoon vrij weinig tijd werken. Dat snpa ik wel.

16 likes

Ja we worden momenteel van alle kanten belaagd met deze spon.

5 likes

Ik vraag me ook af hoe ze dan doorgaan met die wil en tien unlimited waarvoor mensen maandelijks betalen. Lijkt me niet alsof ze daar ook een hele maand een break kunnen nemen?

2 likes

Ik vrees dat er weldegelijk mensen zijn (type kelly caresse volgers) die zo’n abonnement zijn aangegaan :weary: