Mommybloggerstopic #7

Haha ja pas had ze ook een hele post over het feit dat ze totaal niet het type is om te zeggen hoe trots ze is. Heb echt moeten checken of de post toch niet van iemand anders was want hallelujah als er iemand het geluk van de daken schreeuwt op Insta dan is zij het wel (kan dat overdreven zoetsappige gedoe van haar wel hebben maar heb je één post gelezen ken je d’r hele feed wel eigenlijk).

13 likes

Ja precies. Er bestaat ook zoiets als té bruin. Wij noemen dat ‘vies’ bruin haha. Van die heftige zonnebankgangers hebben dat ook. Even voor alle duidelijkheid: dit vind ik alleen van witte mensen die te bruin willen zijn.

17 likes

Precies. Waarom niet gewoon een tekst wat je die dag gedaan hebt of dat je lekker met je gezin op een ligbed ligt? Altijd die zoetsappige epistels haha

4 likes

Ik ook. Mijn standaard antwoord als iemand vraagt ‘golden, waarom zit je niet in de zon?’

‘Ik wil er over 20 jaar niet als een oude leren tas uitzien, laat mij maar in de schaduw met factor 30’

15 likes

Ze is wel heel erg bruin, maar volgens mij zit er ook nog een flinke filter overheen? Elke zomer zo bruin worden is een recept voor rimpels en erger. Ze lijkt me wel een type die veel met haar uiterlijk bezig is, dus dan hopelijk ook over hoe ze er uitziet als ze 50 is?

2 likes

Extra lullig voor dr.

6 likes

Poe, zij is ook ontzettend bruin (en over iedere foto een filter waardoor het nog meer wortelkleur wordt). Zien deze dames dat zelf niet? Ik blijf dat bijzonder vinden…

2 likes

Pffff ik zou zo moe van mezelf worden

2 likes

Haha ik weet precies wat je omschrijft. Kan t helaas al ff niet meer zelf zien/lezen want ben voor onbekende reden geblokkeerd…

1 like

Ja zij had die winkel samen met Moderosa & die vriend van moderosa.

Wat volgens mij goed liep maar lijkt wel helemaal van de aardbodem verdwenen?

1 like

Volgens mij was Ibiza al geboekt. De break up is pas sinds dinsdag en lijkt voor haar echt out of the blue te komen. Super sneu.

3 likes

Dit heb ik ook met Natalie Vijfhuizen. Ik heb voor m’n gevoel al 15x gelezen dat ze nu heeft waar ze 10 jaar geleden van droomde.
Maar kan het ook wel hebben verder. Ben zelf ook heel gelukkig en trots maar kan dat vaak niet onder woorden brengen of vind dat te privé dus dan maar weer gewoon “:heart:” ofzo bij een foto :joy:

5 likes

Die reden is waarschijnlijk dat je wel haar stories keek, maar haar niet volgde. Ik herinner me dat ze een dagtaak had aan deze categorie ‘gluurders’ verwijderen/blokkeren. Ik snap overigens nog steeds niet waarom je dat zou doen. Beter zet je je account op privé🤷🏼‍♀️.

1 like

Tien is zeeziek omdat er veel wind staat en het badwater heen en weer gaat? Ik snap dat zodra het waait een gebouw iets heen en weer gaat maar toch niet dusdanig dat je er zeeziek van wordt? :joy:

2 likes

Wow maar ze is dus ook zwanger? Wat heftig voor haar zeg!

Nee dat is een oudere post. Maar ze heeft dus haar hele bedrijfje opgedoekt voor die kerel.

Dat had ik niet gezien! Ook wel lullig dat je dan je eigen dromen opzij zet…

2 likes

ezgif.com-gif-maker
Gelukkig is er een makkelijke oplossing bij dit soort levenskwesties… ga uit bad :rofl:

15 likes

Ja vreemd, want je kunt haar dus ook niet alsnog volgen wanneer ze je geblokt heeft?

Waarom zijn lurkers erg dan?

3 likes