Marlieke Koks had daar stories over deze week
Ja o.a. Marlieke Koks had spon hiervoor.
In geval van Anna was/is haar ex de grootste rotzak die er is. Kan er nog steeds niet bij dat hij wel een huis van 2 milli kon kopen maar niet iets voor de moeder van zijn 3 kinderen kon regelen. Ze heeft nu zelf weer een business opgebouwd en is weer gelukkig in de liefde. Mooi om te zien.
Ik kijk haar wel eens sporadisch en haar bedrijf lijkt echt goed te lopen, ze heeft dat snel - in een rotperiode - opgezet en kei hard eraan gewerkt volgens mij!
Studioannaliss heet het. Ze is ruim een jaar geleden gestart en heeft nu een kantoortje/studio op Keizersgracht en gaat ook mensen inhuren volgens mij. Good for her denk ik na zo’n rotscheiding en zowat, lijkt het, geldloos achter blijven met 3 kinderen.
Ik snap ook nog steeds niet dat je daar als vrouw ( die kimberley klaver ) zo in mee gaat en een andere vrouw zo achterlaat door je nieuwe partner. Bah

Oh ik vind het zo erg voor ze
Wat?! 
Ik las het net, wat erg 

Wat verschrikkelijk voor ze 
jeetje. geen woorden voor.
Oh wat verschrikkelijk 
Wow… Wat verschrikkelijk. Helemaal kippenvel 
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat er precies met haar baby aan de hand was? Ze lag afgelopen week ook nog in het ziekenhuis ofzo?
echt afschuwelijk voor ze.
Ik denk dat haar gezondheid zodanig kwetsbaar was dat een virus al te veel was. Wat vreselijk, heb er geen woorden voor…. 
Ja, ze had kroep aanvallen. Verder was er idd niet veel bekend over haar (medisch). Wel dat het heel zeldzaam was.
Ach jeetje, ik krijg er helemaal kippenvel van! Wat een nachtmerrie voor ze
.
Hun dochter was meervoudig gehandicapt (geen specifieke diagnose) en lag de afgelopen dagen met een virus in het ziekenhuis.
Wat afschuwelijk dit 
ah nee 
Vorige week (dacht ik?) had Elise, en daarna de rest van de familie, buikgriep en toen zei ze al dat Guusje het echt niet mocht krijgen. Vervolgens kroep dus. En nu dit nieuws…verschrikkelijk.
Afschuwelijk