Mommybloggerstopic #7

Maar zo achterin de auto gooien lijkt me ook zielig. Dan idd een plankje ofzoiets

2 likes

Ja, ziet er sneu uit!

Nou ja ik op het gifje niet echt iemand die een hond in de auto smijt, maar ik zie een bench die niet goed op de bodem van de kofferbak staat en een onhandig grote hond om te tillen die uit haar armen springt voordat ze hem neer kan zetten

15 likes

Home is where the heart is

4 likes

Chique naam voor een hond wel

5 likes

Ahh dit is wel cute.
Ik dacht ook dat Caresse haar achternaam was :see_no_evil:

12 likes

Ja!

11 likes

Ja dat zag ik laatst ook. Gewoon zielig. Ze smijt die hond gewoon in die bench.

2 likes

Dat tekstje is wel heeel oud al hoor!!

1 like

Zag op insta dat elisejoanne haar kindje in het zh ligt. Hoop dat het goed gaat en niks ernstigs is!

3 likes

Was dat niet kroep ipv rs? (Geen idee hoe je kroep schrijft maar volgens mij zo)

Het bak en braad gehalte in de vlogs en insta stories van Michelle is echt intens. HĂłe bruin zijn al deze mensen?

31 likes

Idd
 zo slecht voor je huid. Ik vind het bij haar ook echt te bruin. Kijk wel graag naar haar vlogs, vind dat ze leuke content maakt!

De stories waarin de binnekant van haar arm of haar oksel te zien is zijn ook echt heftig qua kleurverschil. Ik ben elke keer weer in shock. ZĂł bruin.

5 likes

Dit valt mij ook op bij Manon Tilstra. Sowieso krijg ik de laatste tijd een beetje Anna Nooshin vibes van Manon, het is net alsof alles vooropgezet is bij haar om naar een ‘hoger doel’ toe te werken. Geen enkele foto of story is meer spontaan of echt, overal is over nagedacht. Zonde.

2 likes

Nou echt! Ik dacht eerst altijd dat ze gewoon een niet zo flatterend filter gebruikt waardoor ze oranje uitsloeg. Ik volg haar sinds ze zwanger was van haar eerste, toen vond ik haar leuk en spontaan. Nu lees ik voor mijn gevoel elke dag hetzelfde; hoe niet normaal trots, niet normaal blij, klef en bef. Deze jongens, dit meisje. Alles is zooooooo zoetsappig. Juist omdat ze altijd neerzet dat ze niet zoetsappig wil zijn of alleen maar mooie kanten laat zien, maar ik zie alleen maar dezelfde berichten met dezelfde disclaimers erbij. En waar we het hier eerder over hebben gehad; zij in haar ‘joggingpakje’ = ik full glam :rofl:. Zo niet relatable maar daardoor soms ook wel weer leuk om te volgen ofzo.

18 likes

Weet niet of dit de juiste plek is en of jullie haar volgen maar Maike Beunk post net dat ze uit elkaar is met haar vriend. Zo heftig. Hun dochtertje werd net 3 deze week

1 like

Ach wat ontzettend sneu, klinkt als een heftige break-up.

3 likes

Ook eentje uit de categorie bak en braad, maar uiteraard ontzettend sneu voor haar. Dat gun je niemand.

4 likes

sooow zeg dat wel ja. Ik volg al deze bruin-blonde types niet maar ze lijken allemaal zo enorm veel op elkaar

5 likes