Mommybloggerstopic #7

Vooral dat laatste ook ja :rofl:

1 like

Nou ik zag laatst een foto van haar voorbijkomen en ik dacht echt in Amerika zou ze in opspraak komen omdat het borderline blackface is. Dat is t natuurlijk niet maar allemachtig…het is wel HEEL tan mom.

1 like

Nou Wil en Tien hebben zojuist aangekondigd het allemaal anders aan te gaan pakken. In heel augustus komen er helemaal geen video’s en vanaf september gaan ze dan alleen nog op maandag uploaden ipv twee keer per week. Soms een vlog, soms iets anders, want ze zijn te druk. Vraag me echt af wat zij met zijn tweeen plus hun manager allemaal te doen hebben dat er zo weinig tijd over blijft voor video’s?

27 likes

Maarja wat voor werk? Zie ze ook zo snel niet terug de logopedie in gaan :sweat_smile:? Denk ook dat dat na dit leventje vies zou tegen vallen 3-4dgn in de week :see_no_evil:

7 likes

Ja online logopedie platform ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye:?
Ik denk echt dat als je dit eenmaal doet, je of van een koude kermis thuis komt of eeuwig door moet.

Maar misschien dat ze nog iets kunnen met dat betaalde platform :upside_down_face:

2 likes

Ja ik zie ze dit ook niet nog heel lang doen. Maar zie ze ook niet een baan aannemen waar je echt moet werken, en niet tussendoor van alles met je kinderen kan doen.

6 likes

Ik zit een naam voor m’n eventuele volgende kind uit te zoeken, kom ik ineens Serena tegen.
Heb deze vorm van Verspon nog nooit gezien, jullie? Gewoon heel random op een website.

5 likes

Ik vraag me ook af hoe ze dan doorgaan met die wil en tien unlimited waarvoor mensen maandelijks betalen. Lijkt me niet alsof ze daar ook een hele maand een break kunnen nemen?

2 likes

Ik vrees dat er weldegelijk mensen zijn (type kelly caresse volgers) die zo’n abonnement zijn aangegaan :weary:

Al die trienen die die lelijke theemokken hebben gekocht nemen ook zo’n abbonement, dat weet ik gewoon zeker.
En dat zijn er best wel wat.

9 likes

Net eens de website bekeken en ze sturen vb elke morgen om 6u een positief berichtje. Elk einde van de maand is er een live sessie.

Wie in godsnaam zit daar op te wachten?
Kan me voorstellen dat ze het ‘druk’ hebben als je dagelijks een nieuw positief berichtje moet verzinnen :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Loopt dat hele unlimited van hun sowieso nog dan? Ben benieuwd of dat echt nog iets is…

1 like

Had dit nu niet gezegd, nu wil ik ook geld betalen om lid te worden!!!

5 likes

Je kon een jaarabonnement aangaan dus ik vrees dat ze niet anders kunnen?

1 like

Voor €5 euro stuur ik je elke dag een nodige kutopmerking

Dm voor interesse

63 likes

Dm gestuurd

19 likes

Haha

Maar nee kan niet bij jou, je bent te jong en te goed van hart, dat wil ik niet verpesten kind.

13 likes

Als jij dan ff de review doet, of de opmerking kut genoeg is etc. overweeg ik t misschien ook.

3 likes

Ja ik moet zeggen dat ik haar (en Esmee Noëlle en Willemijn) als een van de weinige nog wel volg. Maar ik sta wel te kijken hiervan. Kan iemand ze daar in de familie/kringen uitleggen wat het eventuele gevolg is van dit soort zonschade?

Precies haar post van net.

6 likes