Al die trienen die die lelijke theemokken hebben gekocht nemen ook zo’n abbonement, dat weet ik gewoon zeker.
En dat zijn er best wel wat.
Net eens de website bekeken en ze sturen vb elke morgen om 6u een positief berichtje. Elk einde van de maand is er een live sessie.
Wie in godsnaam zit daar op te wachten?
Kan me voorstellen dat ze het ‘druk’ hebben als je dagelijks een nieuw positief berichtje moet verzinnen
Loopt dat hele unlimited van hun sowieso nog dan? Ben benieuwd of dat echt nog iets is…
Had dit nu niet gezegd, nu wil ik ook geld betalen om lid te worden!!!
Je kon een jaarabonnement aangaan dus ik vrees dat ze niet anders kunnen?
Voor €5 euro stuur ik je elke dag een nodige kutopmerking
Dm voor interesse
Dm gestuurd
Haha
Maar nee kan niet bij jou, je bent te jong en te goed van hart, dat wil ik niet verpesten kind.
Als jij dan ff de review doet, of de opmerking kut genoeg is etc. overweeg ik t misschien ook.
Ja ik moet zeggen dat ik haar (en Esmee Noëlle en Willemijn) als een van de weinige nog wel volg. Maar ik sta wel te kijken hiervan. Kan iemand ze daar in de familie/kringen uitleggen wat het eventuele gevolg is van dit soort zonschade?
Als je al zo bruin bent in de felle zon hoe extreem bruin ben je dan wel niet bij terugkomst in NL met grauwer weer.
Haha ja pas had ze ook een hele post over het feit dat ze totaal niet het type is om te zeggen hoe trots ze is. Heb echt moeten checken of de post toch niet van iemand anders was want hallelujah als er iemand het geluk van de daken schreeuwt op Insta dan is zij het wel (kan dat overdreven zoetsappige gedoe van haar wel hebben maar heb je één post gelezen ken je d’r hele feed wel eigenlijk).
Ja precies. Er bestaat ook zoiets als té bruin. Wij noemen dat ‘vies’ bruin haha. Van die heftige zonnebankgangers hebben dat ook. Even voor alle duidelijkheid: dit vind ik alleen van witte mensen die te bruin willen zijn.
Precies. Waarom niet gewoon een tekst wat je die dag gedaan hebt of dat je lekker met je gezin op een ligbed ligt? Altijd die zoetsappige epistels haha
Ik ook. Mijn standaard antwoord als iemand vraagt ‘golden, waarom zit je niet in de zon?’
‘Ik wil er over 20 jaar niet als een oude leren tas uitzien, laat mij maar in de schaduw met factor 30’
Ze is wel heel erg bruin, maar volgens mij zit er ook nog een flinke filter overheen? Elke zomer zo bruin worden is een recept voor rimpels en erger. Ze lijkt me wel een type die veel met haar uiterlijk bezig is, dus dan hopelijk ook over hoe ze er uitziet als ze 50 is?
Poe, zij is ook ontzettend bruin (en over iedere foto een filter waardoor het nog meer wortelkleur wordt). Zien deze dames dat zelf niet? Ik blijf dat bijzonder vinden…
Pffff ik zou zo moe van mezelf worden