Omdat ze je positie voor het algoritme niet verbeteren omdat ze niets liken, reageren of opslaan maar wel lelijke dingen over je posten op een online forum denk ik
Ga je dan echt alle kijkers van je stories bij langs ofzo?
Ik kan dan echt niet begrijpen dat je je account niet op privé zet, maar ik heb dan ook persoonlijk echt niets met het influencer gebeuren en zou mn leven nooit op die manier te koop willen zetten op internet dus ik kan het sowieso niet begrijpen.
Maar voel je je dan nooit onveilig? Als je serieuze stalkers hebt gehad is dat toch echt niet oké?
Ik snap enigszins dat je je daardoor niet wil laten tegenhouden om te delen wat je wil en te doen wat je wil hoor!
Ben serieus echt en oprecht benieuwd dus hoe je daar over denkt!
Ben dus ook niet judgy ofzo maar ik denk er gewoon persoonlijk heel anders over want ik vind mn privé echt siper belangrijk en daar kan voor mij echt geen geld tegenop haha.
Volgens mij is stalking ook de reden dat Michelle dat doet. Dacht dat ze daar wel eens iets over heeft gedeeld.
Ze voegen niks toe maar wat is specifiek het âprobleemâ waarom je het de moeite waard vind om ze er tussenuit te pikken? Puur omdat ze niks toevoegen?
Het kan zeker wel. Een oud collega van mij heeft vertigo, en we werkten op de 14e verdieping. Als het flink waaide moest hij naar huis omdat hij er zo ziek van werd. Of dat bij Tien ook het geval is weet ik niet
Volgens mij worden je stories ook meer getoond/aanbevolen als mensen je niet volgen. Iedere kijker is meegenomen. Dat is dan toch juist goed. Dat wil je toch als influencer? Je kan ook een gesprekje met zo iemand aangaan. Heb je gelijk interactie.
Dat stalker verhaal begrijp ik niet. Dat hou je echt niet tegen op deze manier.
Het komt op mij beetje dwingend en ook kinderachtig over. Je moet me volgen anders mag je mân stories ook niet bekijken. Stories zijn vaak leuker, dus een goed lokkertje.
Dan ga je toch niet je âheleâ hebben en houden op Instagram zetten? Zou eerder denken aan een privĂ© account en een ander âberoepâ als je stalkers hebt.
Wel grappig dat deze discussie zo vaak terug komt, er uitgelegd wordt hoe het werkt, en mensen hier het dan alsnog beter weten.
en voegt deze post dan iets toe?
Er wordt niet uitgelegd hoe het werkt. Mijn vraag hierboven is oprecht en die bedoel ik niet betweterig. Vraag me echt oprecht af wat het concrete probleem precies is en welk nadeel je hiervan zou ondervinden als influencer.
Maar moet je dan maar, omdat er vervelende rare mensen op de wereld zijn, ander werk gaan doen?
Wat dan nog meer?
Dat zeg ik toch niet. Ik vind alleen dat niet mogen kijken vet vaag. Dit is voor zover ik weet helemaal niet slecht voor het algoritme en is houdt ook evt stalkers echt niet mee regen.
Je kunt er juist meer volgers en evt samenwerkingrn uit halen De meeste die kijken zullen echt wel interesse hebben in dis persson, anders kijk je niet lijkt me. En vage kijkers kun je natuurlijk altijd blocken, die pik je er ook meestal zo uit.
Ik kijk ook wel eens stories van mensen die ik niet volg. Heb een bedrijfsaccounr en volg mensen die voor het bedrijf interessant zijn, of waarmee we samenwerken. Maar persoonlijk vind ik het wel eens leuk om over âkinderâ dingen te lezen, omdat ik dus zelf ook heb. Maar ga zo iemand vanuit ons bedrijf dan niet volgen. In het geval van Michelle zou het het wel een leuke business opportunity zijn trouwens.
- Als je anonieme accounts zonder volgers en zonder posts eruit filtert zou je een eventuele stalker kunnen weren
- Mensen die je wel goed weten te vinden, maar je niet volgen, hebben dus een reden om je niet te volgen en gaan je dus niet volgen.
- Anonieme accounts die nooit liken/commenten zijn slecht voor je engagement.
- Ze kijken alleen even je stories als je weer eens besproken wordt op een forum en gaan daar dan praten over hoe oranje je bent.
Je kan het niet eens zijn met redenen, maar dat boeit die influencers dus blijkbaar niet
Dag doe ik ook, maar Michelle blocked toch iedereen die haar niet volgt? Dus niet alleen vage accounts?
Zie punt 2 en 4
Niet mee eens, maar als zij dat denkt is dat haar goed recht natuurlijk.
Oh ik zou het 100% ook doen hoor. Blijkbaar wil je me niet volgen, maar wel steeds op mn account komen loeren? Block
Yup vind ik ook. Volg haar al een tijdje en ze post ook dat zij en haar vriend een erg âtraditioneleâ rollenverdeling hebben en hij dus werkt en zij altijd voor het kind zorgt. En ze hadden net een tweede verblijf in appartement gekocht (naast hun huis in Zwolle). Ik zou zo boos zijn dat ik achter blijf als huismoeder met een baby terwijl mijn vriend meerdere bloeiende zaken heeft kunnen opbouwen en ik mijn eigen zaak heb gesloten voor hem