Mommybloggerstopic #7

Haha ik weet precies wat je omschrijft. Kan t helaas al ff niet meer zelf zien/lezen want ben voor onbekende reden geblokkeerd…

1 like

Ja zij had die winkel samen met Moderosa & die vriend van moderosa.

Wat volgens mij goed liep maar lijkt wel helemaal van de aardbodem verdwenen?

1 like

Volgens mij was Ibiza al geboekt. De break up is pas sinds dinsdag en lijkt voor haar echt out of the blue te komen. Super sneu.

3 likes

Dit heb ik ook met Natalie Vijfhuizen. Ik heb voor m’n gevoel al 15x gelezen dat ze nu heeft waar ze 10 jaar geleden van droomde.
Maar kan het ook wel hebben verder. Ben zelf ook heel gelukkig en trots maar kan dat vaak niet onder woorden brengen of vind dat te privé dus dan maar weer gewoon “:heart:” ofzo bij een foto :joy:

5 likes

Die reden is waarschijnlijk dat je wel haar stories keek, maar haar niet volgde. Ik herinner me dat ze een dagtaak had aan deze categorie ‘gluurders’ verwijderen/blokkeren. Ik snap overigens nog steeds niet waarom je dat zou doen. Beter zet je je account op privé🤷🏼‍♀️.

1 like

Tien is zeeziek omdat er veel wind staat en het badwater heen en weer gaat? Ik snap dat zodra het waait een gebouw iets heen en weer gaat maar toch niet dusdanig dat je er zeeziek van wordt? :joy:

2 likes

Wow maar ze is dus ook zwanger? Wat heftig voor haar zeg!

Nee dat is een oudere post. Maar ze heeft dus haar hele bedrijfje opgedoekt voor die kerel.

Dat had ik niet gezien! Ook wel lullig dat je dan je eigen dromen opzij zet…

2 likes

ezgif.com-gif-maker
Gelukkig is er een makkelijke oplossing bij dit soort levenskwesties… ga uit bad :rofl:

15 likes

Ja vreemd, want je kunt haar dus ook niet alsnog volgen wanneer ze je geblokt heeft?

Waarom zijn lurkers erg dan?

3 likes

Omdat ze je positie voor het algoritme niet verbeteren omdat ze niets liken, reageren of opslaan maar wel lelijke dingen over je posten op een online forum denk ik

10 likes

Ga je dan echt alle kijkers van je stories bij langs ofzo? :sweat_smile:

2 likes

Ik kan dan echt niet begrijpen dat je je account niet op privé zet, maar ik heb dan ook persoonlijk echt niets met het influencer gebeuren en zou mn leven nooit op die manier te koop willen zetten op internet dus ik kan het sowieso niet begrijpen.

Maar voel je je dan nooit onveilig? Als je serieuze stalkers hebt gehad is dat toch echt niet oké?
Ik snap enigszins dat je je daardoor niet wil laten tegenhouden om te delen wat je wil en te doen wat je wil hoor!
Ben serieus echt en oprecht benieuwd dus hoe je daar over denkt!

Ben dus ook niet judgy ofzo maar ik denk er gewoon persoonlijk heel anders over want ik vind mn privé echt siper belangrijk en daar kan voor mij echt geen geld tegenop haha.

4 likes

Volgens mij is stalking ook de reden dat Michelle dat doet. Dacht dat ze daar wel eens iets over heeft gedeeld.

2 likes

Ze voegen niks toe maar wat is specifiek het ‘probleem’ waarom je het de moeite waard vind om ze er tussenuit te pikken? Puur omdat ze niks toevoegen?

Het kan zeker wel. Een oud collega van mij heeft vertigo, en we werkten op de 14e verdieping. Als het flink waaide moest hij naar huis omdat hij er zo ziek van werd. Of dat bij Tien ook het geval is weet ik niet :smiley:

1 like

Volgens mij worden je stories ook meer getoond/aanbevolen als mensen je niet volgen. Iedere kijker is meegenomen. Dat is dan toch juist goed. Dat wil je toch als influencer? Je kan ook een gesprekje met zo iemand aangaan. Heb je gelijk interactie.

Dat stalker verhaal begrijp ik niet. Dat hou je echt niet tegen op deze manier.

Het komt op mij beetje dwingend en ook kinderachtig over. Je moet me volgen anders mag je m’n stories ook niet bekijken. Stories zijn vaak leuker, dus een goed lokkertje.

2 likes

Dan ga je toch niet je ‘hele’ hebben en houden op Instagram zetten? Zou eerder denken aan een privé account en een ander ‘beroep’ als je stalkers hebt.

2 likes