Jeetje wat verschrikkelijk zeg! Ik ben echt in shock, wat ontzettend heftig en verdrietig 
Verschrikkelijk, geen woorden voor. Wist ook niet dat Guusje zo âslechtâ was (kan de juiste woorden niet vinden), maar had het idee dat ze met aanpassingen goed kon leven.
Eens, nergens voor nodig en gaat niemand wat aan.
Precies, soms gebeuren verdrietige dingen gewoon zonder dat daar reden/âschuldâ/logica/een verklaring voor is.
Het stond iig los van de bevalling.
Wat afschuwelijk 

Jeetje ik schrok ervan, wat vreselijk voor ze 
Jeetje zeg. Gewoon geen woorden voor. 
Maar speculeren hierover is toch niet nodig? Elise is zelf altijd heel open over (geweest) over Guusje en haar gezondheid, zelfs laatst nog op haar blog; Tijd om afscheid te nemen - Elise Joanne
En afgelopen week was Guusje opgenomen in het ziekenhuis met kroep, waar ze helaas en verdrietig genoeg niet bovenop is gekomen.
Oh wat heftig zeg, helemaal koude rillingen ervan. Wat vreselijk verdrietig voor ze
Volgens mij komt dat voort uit een hele menselijke reactie: de situatie spiegelen met je eigen leven.
Kan mij dit ook overkomen? Zijn mijn kinderen veilig? Dat staat verder los van empathie, die heeft iedereen hier echt wel.
Zullen we dan in ieder geval stoppen met het benoemen van de oorzaak die he-le-maal nie-mand van ons weet? Er is helemaal nergens gezegd dat ze overleden is aan de gevolgen van wat haar eerder deze week overkomen is.
Wat ontzettend verdrietig zeg voor haar en haar gezin.
Best apart dat sommige anderen op IG haar bericht dan delen in hun story (0ok al is het goed bedoeld) maar misschien is dat normaal als influencers dat doen?
Dat laatste vind ik ook apart ja. Misschien wel uit medeleven maar vind het toch een beetje de aandacht op jezelf vestigen met andermans leed⊠Niet echt gepast vind ik. Laat gewoon een lief berichtje achter of via privé. Meer hoeft het niet te zijn
Pfff ontzettend heftig en onwerkelijk nog.
Ik googelde even wat kroep is (al weten we niet of dat de oorzaak is) en zag dat het vanaf 6 maanden kan voorkomen.
Guusje was nog geeneens 6 maanden. En zo kwetsbaar
voelt zo oneerlijk.
Ik denk niet dat het zo diep ligt en idd gewoon uit medelijden gebeurtđ Er hoeft niet altijd iet negatiefs achter te liggen.
En daarnaast is vinden dat iemand een overleden baby gebruikt voor eigen gewin ook een behoorlijk zieke aanname.
Precies, oa ook mama lotje. Lois heeft een tekst gedeeld en dat ze aan hen denkt bijv. Is gewoon uit medeleven. Maar volgens mij zijn dit ook mensen die wel eens contact hebben met elkaar (michelle heeft het over een appje die ze kreeg).
Een deel van die mommies zal haar ook wel kennen in het echt (in welke mate dan ook), dus ik denk niet dat we van buitenaf kunnen oordelen hoe gepast/ongepast iets is.
Als zij en haar gezin er maar sterkte uithalen, want er zijn toch geen woorden/manieren om dit kunnen beschrijven.
Tsja tuurlijk, ik zou het zelf ook nooit opschrijven. Maar hierboven wordt gesteld dat je het raar is als je jezelf dit afvraagt, dat gaat wel verâŠ
Niet elke ânatuurlijkeâ reactie heb je in de hand.