Pfff zo heftig en hartverscheurend, ik ben er helemaal van ontdaan 
Mijn adem stokte toen ik het net zag op Instagram. Moest gisteren nog aan hen denken, dat ik hoopte dat alles goed ging met Guusje in het ziekenhuis. Fuck 
Wat vreselijk! Wat krijgen hun veel te verduren.
Wat verschrikkelijk zeg.
Ik zag het net op Instagram. Wat erg voor hen. Ik ken hen niet eens, maar werd overvallen door verdriet. Onze dochtertjes zijn even oud. Komt zo ongelooflijk binnen. Wat een verdriet moeten zij hebben. Vreselijk.
Echt verschrikkelijk. Wat een verdriet is dit voor hun 
Wow ik zei echt hardop oh neeā¦ā¦! Wat verdrietig voor ze zeg, echt verschrikkelijk. Ze hadden al zoveel zorgen, maar dit ⦠pff geen woorden voor verder.
Oh, wat afschuwelijk⦠
Och wat afschuwelijkā¦
Ik schrok heel erg van het bericht! Leefde erg met hun mee, verschrikkelijk 

Jeetje wat verschrikkelijk zeg! Ik ben echt in shock, wat ontzettend heftig en verdrietig 
Verschrikkelijk, geen woorden voor. Wist ook niet dat Guusje zo āslechtā was (kan de juiste woorden niet vinden), maar had het idee dat ze met aanpassingen goed kon leven.
Eens, nergens voor nodig en gaat niemand wat aan.
Precies, soms gebeuren verdrietige dingen gewoon zonder dat daar reden/āschuldā/logica/een verklaring voor is.
Het stond iig los van de bevalling.
Wat afschuwelijk 

Jeetje ik schrok ervan, wat vreselijk voor ze 
Jeetje zeg. Gewoon geen woorden voor. 
Maar speculeren hierover is toch niet nodig? Elise is zelf altijd heel open over (geweest) over Guusje en haar gezondheid, zelfs laatst nog op haar blog; Tijd om afscheid te nemen - Elise Joanne
En afgelopen week was Guusje opgenomen in het ziekenhuis met kroep, waar ze helaas en verdrietig genoeg niet bovenop is gekomen.
Oh wat heftig zeg, helemaal koude rillingen ervan. Wat vreselijk verdrietig voor ze