Ja dat is wel heel treurig als je jezelf compleet voor iemand aan de kant zet en dit gebeurd. Ik hoop voor haar dat ze er sterker uit gaat komen. Moet er niet aan denken om in haar schoenen te staan.
Alleen al om zulke dingen moet je trouwen in gemeenschap van goederen om zulke drastische beslissingen te compenseren. Je wil grote bedrijven runnen terwijl ik thuis voor de kinderen zorg, schat? Prima, maar als jij groeit, groei ik ook. Je kiest samen voor een kind en een gezin. Ze heeft zoveel opgegeven en nu? Nu kan hij doen wat hij al deed en moet zij weer opnieuw beginnen? Hopelijk compenseert hij haar voor die jaren. Maar ik weet niet wat ze nu nog van hem kan verwachten.
Jup volledig mee eens. Ik werk zelf als advocate in familierecht en zou NOOIT mijn werk opzeggen om voor de kinderen te zorgen zonder getrouwd te zijn met gemeenschap van goederen/dit vast te leggen in een huwelijkscontract. Maike postte ook vaak zaken die erop wezen dat zij heel erg graag wou trouwen maar haar vriend niet. Triest!
Zielig inderdaad. Maar dit zijn afspraken die ze zelf toen heeft gemaakt. Ook hier op het forum komt dit voor. Natuurlijk zou een man meer begrip moeten tonen en vanuit hunzelf actie moeten ondernemen om de positie van de vrouw te verbeteren, maar ja vind ook dat je als vrouw en moeder zijnde zelf meer moet uitzoeken over hoe en wat. We leven niet meer in 1900. Er zijn genoeg mogelijkheden om daarin te verdiepen om je eigen positie iets te verbeteren voor het geval dat … 1 op 3 stellen gaan uitelkaar Het zal Wrs nooit helemaal gelijk zijn, maar je wegcijferen voor een man zou niet meer moeten.
Ze was ook al binnen een paar maanden zwanger… Zonde dat ze met haar winkel is gestopt en erg sneu voor haar deze hele situatie.
Zou ze als influencer rond kunnen komen? Of heeft ze daar te weinig samenwerkingen voor? Volgens mij zei ze wel eens dat ze daar vrij kritisch op was.
Ja ik zag dat ze in mei nog in een post hintte op dat ze wilde trouwen. Dan zal dit behoorlijk onverwachts zijn gekomen denk ik. Echt kut voor haar
Er is hier in het feminisme topic een heel gesprek over geweest.
Dit vond ik de meest treffende (gaat over een andere situatie, van hoe dit stel alles heeft geregeld weet ik niets)
Maar hoe kan je dan zien dat iemand af en toe bij je gluurt?
Dit dus!
Ik volg haar zelf niet, dus weer niet of zij hier ooit meer over gezegd heeft, maar wellicht ging haar zaak wel heel slecht of had ze er zelf helemaal geen zin meer in? Wellicht hebben ze wel een samenlevingscontract of geregistreerd partnerschap waardoor alles voor beide partijen eerlijk geregeld is.
Ik vind dat zij hier nu heel naïef en dom wordt neergezet, terwijl wij helemaal niks weten.
Lois Kruidenier gaat in haar laatste post (oa)los over vaginale zeep die ze de laatste tijd in insta samenwerkingen ziet voorbijkomen. Hebben jullie dit bij iemand gezien? Ik heb wel zin om een paar akward posts te lezen, ben benieuwd.
Oke maar wat weten we hier nou over? Misschien hebben ze wel een 100% waterdicht samenlevingscontract. Dan regel je je zaakjes als stel beter dan dat je tegenwoordig gewoon gaat trouwen.
Bij Annaliss zijn die details via dat boekje van Doortje Smithuisen naar buiten gekomen. Misschien staat hun huis wel op haar naam of heeft ze er zelf een vermogen ingestoken dat ze er ook weer uit haalt? Ze zit nu op Ibiza dus dat kan blijkbaar nog.
Nee nog niet maar nu ook wel benieuwd!
Misschien staat Maike wel bij hem op de loonlijst haha, weten wij veel. Er zijn wel 1000 scenario’s mogelijk. En idd, met een samenlevingscontract kun je dezelfde dingen regelen als in huwelijksvoorwaarden.
Marlieke Koks had daar stories over deze week
Ja o.a. Marlieke Koks had spon hiervoor.
In geval van Anna was/is haar ex de grootste rotzak die er is. Kan er nog steeds niet bij dat hij wel een huis van 2 milli kon kopen maar niet iets voor de moeder van zijn 3 kinderen kon regelen. Ze heeft nu zelf weer een business opgebouwd en is weer gelukkig in de liefde. Mooi om te zien.
Ik kijk haar wel eens sporadisch en haar bedrijf lijkt echt goed te lopen, ze heeft dat snel - in een rotperiode - opgezet en kei hard eraan gewerkt volgens mij!
Studioannaliss heet het. Ze is ruim een jaar geleden gestart en heeft nu een kantoortje/studio op Keizersgracht en gaat ook mensen inhuren volgens mij. Good for her denk ik na zo’n rotscheiding en zowat, lijkt het, geldloos achter blijven met 3 kinderen.
Ik snap ook nog steeds niet dat je daar als vrouw ( die kimberley klaver ) zo in mee gaat en een andere vrouw zo achterlaat door je nieuwe partner. Bah
Oh ik vind het zo erg voor ze