Maar erover posten op een forum wel toch lijkt me
Het posten is toch ook een reactie? Sommige mensen lezen dat en posten gelijk hier als hun eerste reactie. Zoals gezegd niet elke natuurlijke reactie heb je in de hand.
Ik vind dat āhaiiiiā van Koen ook altijd zooo irritant. En haar continue gehinnik om hem pfff waarom volg ik haar nog, ze is zo onwijs veranderd ten opzichte van drie tot vijf jaar geleden.
Precies dit. Dat haiii en die kop dr bij. Hij doet grappig maar is het totaal niet.
Ik snap ook niet waarom ik nog kijk⦠ik denk het irritaintment.
De kinderen zijn wel heel lief en leuk!
Edit; ze is idd erg veranderd ten opzichte van paar jaar terug. Nu is er zoveel geld ( wat prima is maar ze overdrijft wel vind ik)
Hij is recent omgeschoold tot financieel adviseur en heeft net een nieuwe baan (als ik het goed heb). Denk dat het geld wel vooral vanuit haar komt. Ik kan me haar nu niet meer voorstellen in shirtjes van Primark terwijl ze daar voorheen in leefde en juist dat soort dingen maakten haar zo relatable. Nu vind ik haar er vaak zo too much uitzien voor een doodnormale doordeweekse dag maar goed you do you
Als we het dan toch over Michelle hebben⦠haar laatste post:
āik hield deze drie vandaag nog een beetje extra stevig vastā. Met weer een perfecte vakantiefoto. Het is heel persoonlijk wat je wel/niet vind kunnen zoals hierboven ook blijkt maar dit vind ik dan weer heel naar altijd, ook voor als Elise dat ziet. Het is gewoon zout strooien.
Financieel adviseur volgens mij
Vind dit dus typisch een voorbeeld van ongepast de aandacht op jezelf vestigen
Ik ben ook echt geen fan van Michelle, maar sommige mensen worden nu eenmaal - zelfs met continu factor 50 smeren - heel snel ābizarā bruin.
Ja precies dat ja
Ik kreeg hier ook een beetje een vreemd gevoel bij idd. Volgens mij had ze vanmorgen zelfs ook nog gepost dat ze deze dag stil zou blijven.
-verwijderd door moderator. Zie huisregels-
Dat lijkt bij Michelle dan weer niet per se het geval, zij lijkt vooral (ook) een specifiek filter te hebben ontdekt waardoor ze ineens 15x zo bruin lijkt
Ik zie net dat ze heeft gereageerd op iemand die op een van haar laatste posts zegt dat ze zo bruin is, dat ze amper in de zon zit want ās ochtends werk (
) en ās middags baby en verder altijd met factor 30 en 50 smeert.
(De post van die foto in haar eentje in een roze jurkje, voor de geĆÆnteresseerden)
Agreed. Je kunt het denken, voelen en doen (je zegeningen tellen), maar knal het gewoon ff niet het web op met zoān gezinsfoto als het gaat over iemand die een kind verloren heeft en dat gezin van 5 fysiek niet meer heeft.
Michelle bollen 
Mooi rustig op mijn tijdlijn trouwens. Want ze heeft me spontaan geblokkeerd zonder enige reden. Ja ik gaf waarschijnlijk niet genoeg likes 

Jaa echt 
vooral ook omdat ze die boodschap in een steeds ietssss andere vorm minstens 10x per week post. Echt hoe moeilijk is het om gewoon ff ƩƩn dag uit respect (en zoals 's ochtends nog aangekondigd) je klep te houden.
Door haar geblokt worden op insta? Prima
Heel dat clubje ook ja, lijkt wel of ze met de melanotan hebben gespeeld.
Dit is trouwens een fabel he
Edit; dat je daardoor niet bruin wordt, niet dat zij zich niet insmeert haha
Mocht iemand van hier ook een kaartje willen sturen aan Elise en haar familie, in haar instastory staat een adres.