Huh? Maar je weet dus niks van deze break-up he. Behalve dat ze zelf verdrietig, maar hoopvol is en nu op vakantie is? Vind al deze aannames echt een beetje vies. Je weet niet wat zij wel of niet geregeld hebben. Hoe het met de bedrijven ging toen ze AINZ sloot. Die aannames dat ze boos zou moeten zijn, vast zou balen. Dromen opzij heeft gezet voor zoals vlak voor jou gezegd deze kerel’ (lees: de vader van haar kind). Je hebt geen idee. Je moet je afvragen of je hierover wilt speculeren en zo ja of je dat ook direct van het meest nare scenario wilt uitgaan.
Dit dus!
Ik volg haar zelf niet, dus weer niet of zij hier ooit meer over gezegd heeft, maar wellicht ging haar zaak wel heel slecht of had ze er zelf helemaal geen zin meer in? Wellicht hebben ze wel een samenlevingscontract of geregistreerd partnerschap waardoor alles voor beide partijen eerlijk geregeld is.
Ik vind dat zij hier nu heel naïef en dom wordt neergezet, terwijl wij helemaal niks weten.
Lois Kruidenier gaat in haar laatste post (oa)los over vaginale zeep die ze de laatste tijd in insta samenwerkingen ziet voorbijkomen. Hebben jullie dit bij iemand gezien? Ik heb wel zin om een paar akward posts te lezen, ben benieuwd.
Precies dit. Vooral ook dat ze nu wordt weggezet als een dom vrouwtje wat andere beslissingen had moeten maken. Dit maatschappelijke gesprek wordt zo vaak over de hoofden van individuele vrouwen wiens situatie mensen totaal niet kennen gevoerd. En al kennen we de situatie: wil je dan ferme uitspraken doen over iemand in een vrij benarde positie met een jong kind.
Met Maike zijn online ook interviews te vinden waarbij ze aangeeft van fulltime ondernemen naar een rustigere baan gegaan te zijn. Ze vertelt daarin bewust haar kinderwens een tijdje uitgesteld te hebben om eerst hard te werken. Voor hetzelfde geld is de vrouw inmiddels financieel onafhankelijk. Weten wij veel.
Oke maar wat weten we hier nou over? Misschien hebben ze wel een 100% waterdicht samenlevingscontract. Dan regel je je zaakjes als stel beter dan dat je tegenwoordig gewoon gaat trouwen.
Bij Annaliss zijn die details via dat boekje van Doortje Smithuisen naar buiten gekomen. Misschien staat hun huis wel op haar naam of heeft ze er zelf een vermogen ingestoken dat ze er ook weer uit haalt? Ze zit nu op Ibiza dus dat kan blijkbaar nog.
Nee nog niet maar nu ook wel benieuwd!
Misschien staat Maike wel bij hem op de loonlijst haha, weten wij veel. Er zijn wel 1000 scenario’s mogelijk. En idd, met een samenlevingscontract kun je dezelfde dingen regelen als in huwelijksvoorwaarden.
Marlieke Koks had daar stories over deze week
Ja o.a. Marlieke Koks had spon hiervoor.
In geval van Anna was/is haar ex de grootste rotzak die er is. Kan er nog steeds niet bij dat hij wel een huis van 2 milli kon kopen maar niet iets voor de moeder van zijn 3 kinderen kon regelen. Ze heeft nu zelf weer een business opgebouwd en is weer gelukkig in de liefde. Mooi om te zien.
Ik kijk haar wel eens sporadisch en haar bedrijf lijkt echt goed te lopen, ze heeft dat snel - in een rotperiode - opgezet en kei hard eraan gewerkt volgens mij!
Studioannaliss heet het. Ze is ruim een jaar geleden gestart en heeft nu een kantoortje/studio op Keizersgracht en gaat ook mensen inhuren volgens mij. Good for her denk ik na zo’n rotscheiding en zowat, lijkt het, geldloos achter blijven met 3 kinderen.
Ik snap ook nog steeds niet dat je daar als vrouw ( die kimberley klaver ) zo in mee gaat en een andere vrouw zo achterlaat door je nieuwe partner. Bah
Oh ik vind het zo erg voor ze
Wat?!
Ik las het net, wat erg
Wat verschrikkelijk voor ze
jeetje. geen woorden voor.
Oh wat verschrikkelijk
Wow… Wat verschrikkelijk. Helemaal kippenvel