Wat ontzettend verdrietig
Ben er ook even helemaal van ontdaan.
Wow wat afschuwelijk⦠āleekā zo goed te gaan van wat ze liet zien op insta.
Oooh wat verschrikkelijk verdrietig⦠Wat krijgen ze veel pijn voor hun kiezen zegā¦
Holy shit! Krijg gewoon rillingen over mān lijf!! Wat erg zeg. Geen woorden voorā:anguished:
Wat heftig om te lezen, heb er kippenvel van. Kan me niet voorstellen in welke nachtmerrie zij nu zitten.
Pfff zo heftig en hartverscheurend, ik ben er helemaal van ontdaan
Mijn adem stokte toen ik het net zag op Instagram. Moest gisteren nog aan hen denken, dat ik hoopte dat alles goed ging met Guusje in het ziekenhuis. Fuck
Wat vreselijk! Wat krijgen hun veel te verduren.
Wat verschrikkelijk zeg.
Ik zag het net op Instagram. Wat erg voor hen. Ik ken hen niet eens, maar werd overvallen door verdriet. Onze dochtertjes zijn even oud. Komt zo ongelooflijk binnen. Wat een verdriet moeten zij hebben. Vreselijk.
Echt verschrikkelijk. Wat een verdriet is dit voor hun
Wow ik zei echt hardop oh neeā¦ā¦! Wat verdrietig voor ze zeg, echt verschrikkelijk. Ze hadden al zoveel zorgen, maar dit ⦠pff geen woorden voor verder.
Oh, wat afschuwelijkā¦
Och wat afschuwelijkā¦
Ik schrok heel erg van het bericht! Leefde erg met hun mee, verschrikkelijk
Jeetje wat verschrikkelijk zeg! Ik ben echt in shock, wat ontzettend heftig en verdrietig
Verschrikkelijk, geen woorden voor. Wist ook niet dat Guusje zo āslechtā was (kan de juiste woorden niet vinden), maar had het idee dat ze met aanpassingen goed kon leven.
Eens, nergens voor nodig en gaat niemand wat aan.
Precies, soms gebeuren verdrietige dingen gewoon zonder dat daar reden/āschuldā/logica/een verklaring voor is.
Het stond iig los van de bevalling.