Mommybloggerstopic #7

Het is mij nog steeds niet duidelijk wat er precies met haar baby aan de hand was? Ze lag afgelopen week ook nog in het ziekenhuis ofzo?

echt afschuwelijk voor ze.

Ik denk dat haar gezondheid zodanig kwetsbaar was dat een virus al te veel was. Wat vreselijk, heb er geen woorden voor…. :cry:

3 likes

Ja, ze had kroep aanvallen. Verder was er idd niet veel bekend over haar (medisch). Wel dat het heel zeldzaam was.

1 like

Ach jeetje, ik krijg er helemaal kippenvel van! Wat een nachtmerrie voor ze :broken_heart:.

1 like

Pff instant janken, ik schrok zo erg van het bericht op insta. Wat een groot verdriet :pensive:

Hun dochter was meervoudig gehandicapt (geen specifieke diagnose) en lag de afgelopen dagen met een virus in het ziekenhuis.

Wat afschuwelijk dit :pensive:

ah nee :cry:
Vorige week (dacht ik?) had Elise, en daarna de rest van de familie, buikgriep en toen zei ze al dat Guusje het echt niet mocht krijgen. Vervolgens kroep dus. En nu dit nieuws…verschrikkelijk.

Afschuwelijk :cry:

1 like

Echt zo hartverscheurend dit :cry::cry::cry:

2 likes

nee dit meen je niet, onee wat afschuwelijk!! :disappointed: :broken_heart:

Oh nee. Wat een heftig nieuws. Hartverscheurend…

1 like

Jemig, wat verschrikkelijk is dit zeg. Van alle blijdschap en zorgen na haar geboorte, naar nu ineens weer afscheid moeten nemen. Wat een immens groot verdriet.

Wat krijgen zij veel te verduren zeg. Jeetje. Hoeveel kan een mens hebben denk je dan. Echt ontzettend verdrietig dit :sob:

3 likes

Wat intens verdrietig :cry:

1 like

Wat ontzettend verdrietig :cry:
Ben er ook even helemaal van ontdaan.

Wow wat afschuwelijk… :cry: ‘leek’ zo goed te gaan van wat ze liet zien op insta.

1 like

Oooh wat verschrikkelijk verdrietig… Wat krijgen ze veel pijn voor hun kiezen zeg…

Holy shit! Krijg gewoon rillingen over m’n lijf!! Wat erg zeg. Geen woorden voor​:anguished::anguished::pensive:

2 likes

Wat heftig om te lezen, heb er kippenvel van. Kan me niet voorstellen in welke nachtmerrie zij nu zitten.

1 like

Pfff zo heftig en hartverscheurend, ik ben er helemaal van ontdaan :cry: