Wow serieus? Ik zou echt helemaal gestoord worden als me dat zou overkomen
Sorry maar dit slaat nergens op
Ja, dan betaal je een arm en een been voor een megaduur adult only hotel. En dan kom je daar en lig je aan het zwembad waar ook allemaal koters zijn.
Nou ik had mijn money$$$ teruggewild.
Nou idd! Daar zou ik echt wel van balen. En als t nou kinderen van 9/10 jaar waren maar 3 kinderen onder de 5.
Maarja, michelle houdt ook haar zoon van 5jaar van school voor een vakantie. Waar ze notabene binnen 2 maand 3,5 week weer verblijft
Ik zie vaak op insta bij Michelle dat de kids liggen te slapen en dat zij en Koen dan aan het chillen zijn bij het zwembad. Ik vraag me dan steeds af wie er dan op de kids let? Zouden haar ouders dat doen? Of zouden ze ze alleen achterlaten?
Babyfoon??
Babyfoon idd en ik dacht gezien te hebben dat ze op de begane grond slapen aan het zwembad. Wat betreft hun levensstijl…ik vraag me dat idd ook wel eens af. 3,5e week en iedere avond uit eten is echt een duur grapje. Haar ouders zitten ook goed bij kas denk ik door hun eigen onderneming. Ze is mega dankbaar voor alles wat ze heeft dus ik stoor me er niet aan.
Ja en als er een moment is waarop kinderen echt storend kunnen zijn dan is het bij een zwembad. Maar kan me niet voorstellen dat het nog een adult only is dan.
Zag 't op die site niet staan
Ok de kamer is dichtbij het zwembad dus. Anders zou ik het zelfs met babyfoon spannend vinden hoor om ze alleen achter te laten.
Dankje😂 ik laat zelf mijn kinderen niet graag achter in een hotelkamer. Ook niet met babyfoon. Wat als er iets gebeurt of als iemand die kamer binnengaat…ben je er dan wel op tijd bij? Maar dat is misschien mijn overbezorgdheid hoor haha…
Soms lees ik hier dingen en dan denk ik: waren mijn ouders slechte ouders ofzo? Ze lieten ons makkelijk alleen in de hotelkamer of ook gewoon alleen thuis. Wel met instructies maar daarna was het ook tot ziens en haal het niet in je hoofd iets stoms te doen.
Maar goed, mijn ouders zijn sowieso niet heel pedagogisch verantwoord. Mijn hele arsenaal aan scheldwoorden komt van hen.
Ja, zij komt uit een goedgevulde familie. Denk dat ze vanaf jongs af aan goed gespaard hebben. Zij zal nu leuk verdienen aan het influencen en Koen heeft vast ook een goed salaris + leuke leasbak (Mercedes) erbij. Denk dat ze in de tijd dat ze allebei nog bij het bedrijf van haar vader werkten ook wel van aardig wat voordelen geprofiteerd hebben (auto van de zaak, telefoons van de zaak etc.). Geen kosten voor kinderopvang. Ze hebben het gewoon goed voor elkaar.
Ik kom inderdaad wat jaloers over … shame on me.
Werk zelf in de financiële wereld (en ben dus niet wereldvreemd) en maak me oprecht wel zorgen over het gemak waarmee sommige mensen zich de laatste jaren in de schulden werken. Ik stel o.a. belastingaangiften op en zie veel torenhoge kredieten en hypotheken voorbij komen bij veel 30-ers. Die influencers inspireren dan ook volgens mij veel volgers om dezelfde leefstijl aan te nemen, terwijl het meestal een onrealistisch beeld is. De volgers van Michelle zijn hopelijk clever genoeg om in te zien dat ze waarschijnlijk een leuke dotatie krijgen van familie en daarnaast ook heel braaf werken.
Ligt denk ik aan de leeftijd van de kinderen. Ik zou mijn kinderen van 4 en 7 niet alleen thuis laten nog, misschien volgend jaar wel als ik de buren insein ofzo. Maar ik ben ook wel voorzichtig, voel me er niet prettig bij
zo hallo moedermaffia
Goedgevulde familie 
Haha…babyfoon is echt typisch zo’n onderwerp waar het hele topic door gekaapt kan worden. Ik vind dat nooit zo erg maar in deze heb ik ff geen zin. Dus om het kort te houden:
Babyfoon aan en gaan
- VOOR
 - TEGEN

0 stemmers
Edit: was niet bedoeld als antwoord op Evert, foutje!
Gelukkig is mijn vriend een grote baby die ook iedere dag dutjes moet doen dus dit gaat iig geen issue worden
Ja ze zijn daar allemaal heel erg bruin en ze houden duidelijk van in de zon liggen op vakantie, maar ze zien er niet verbrand uit dus blijkbaar worden ze gewoon van zichzelf allemaal snel bruin. Denk inderdaad dat de gebruikte filtertjes de bruine look ook wel versterken. Vind het ook wel een beetje ver gaan hoe sommigen hierop reageren, zag zelfs iemand het borderline blackface noemen. Alsof je dan als wit persoon maar niet in de zon mag liggen omdat je dan mogelijk ‘te bruin’ wordt.