Als we het dan toch over Michelle hebben… haar laatste post:
“ik hield deze drie vandaag nog een beetje extra stevig vast”. Met weer een perfecte vakantiefoto. Het is heel persoonlijk wat je wel/niet vind kunnen zoals hierboven ook blijkt maar dit vind ik dan weer heel naar altijd, ook voor als Elise dat ziet. Het is gewoon zout strooien.
Financieel adviseur volgens mij
Vind dit dus typisch een voorbeeld van ongepast de aandacht op jezelf vestigen
Ik ben ook echt geen fan van Michelle, maar sommige mensen worden nu eenmaal - zelfs met continu factor 50 smeren - heel snel ‘bizar’ bruin.
Ja precies dat ja
Ik kreeg hier ook een beetje een vreemd gevoel bij idd. Volgens mij had ze vanmorgen zelfs ook nog gepost dat ze deze dag stil zou blijven.
Heeft ze niet gewoon een spraytan ?
-verwijderd door moderator. Zie huisregels-
Dat lijkt bij Michelle dan weer niet per se het geval, zij lijkt vooral (ook) een specifiek filter te hebben ontdekt waardoor ze ineens 15x zo bruin lijkt
Ik zie net dat ze heeft gereageerd op iemand die op een van haar laatste posts zegt dat ze zo bruin is, dat ze amper in de zon zit want ‘s ochtends werk () en ‘s middags baby en verder altijd met factor 30 en 50 smeert.
(De post van die foto in haar eentje in een roze jurkje, voor de geïnteresseerden)
Agreed. Je kunt het denken, voelen en doen (je zegeningen tellen), maar knal het gewoon ff niet het web op met zo’n gezinsfoto als het gaat over iemand die een kind verloren heeft en dat gezin van 5 fysiek niet meer heeft.
Michelle bollen
Mooi rustig op mijn tijdlijn trouwens. Want ze heeft me spontaan geblokkeerd zonder enige reden. Ja ik gaf waarschijnlijk niet genoeg likes
Jaa echt vooral ook omdat ze die boodschap in een steeds ietssss andere vorm minstens 10x per week post. Echt hoe moeilijk is het om gewoon ff één dag uit respect (en zoals 's ochtends nog aangekondigd) je klep te houden.
Door haar geblokt worden op insta? Prima
Heel dat clubje ook ja, lijkt wel of ze met de melanotan hebben gespeeld.
Dit is trouwens een fabel he
Edit; dat je daardoor niet bruin wordt, niet dat zij zich niet insmeert haha
Mocht iemand van hier ook een kaartje willen sturen aan Elise en haar familie, in haar instastory staat een adres.
Ik twijfel een beetje. Zou normaal echt nooit post sturen naar een influencer of bekendheid oid.
Maar ze zei in die post dat ze er veel steun uit haalt en dan denk ik wel: het is een kleine moeite.
Volgens mij is zij ook niet vies van de zonnebank. Hier zie je echt een afdruk van zo’n gaar brilletje haha.
Voor mij geldt precies hetzelfde hoor! Maar inderdaad een kleine moeite, omdat ze aangeeft er steun uit te kunnen halen.
Ik vind het ook echt bijzonder dat Michelle welkom is in dat hotel. Het is een adult only hotel. Lekker als je daar wilt komen voor je rust en er ineens wel kinderen zijn.