Dit is het meest decadente wat ik ooit heb gelezen. 
Ik zie echt voor me dat de chauffeur voor komt rijden en dat alleen een zakje melk instapt.
Oh ik vond die lijst juist geweldig haha.
Snap alleen niet dat ze dan niet in het weekend ofzo een keer extra kolft zodat die ritjes niet nodig zijn.
Lekker duurzaam ook voor iemand die haar halve personal brand om ~sustainability~ laat draaien
Martine die een stuk versteende boom in huis heeft voor helende heksenkracht o.i.d. wat dacht ze van gewoon een boom in de tuin?
Je hebt toch de optie om een pakketje via de uber te sturen? Als ze het in een tasje doet ofzo denk ik niet dat de chauffeur daar iets van vindt 
In Nederland volgens mij niet. Ik las inderdaad wel dat dat in Amerika kan, maar het is hier niet beschikbaar.
Oh dat wist ik niet! Ik heb die optie inderdaad wel, en ook wel eens gebruikt dus vond het niet gek ofzo!
Volgens mij heb je alleen de optie zelf mee in de Uber of eten laten ophalen ergens. Dus geen pakketjes
Misschien bestelt ze via Uber eten bij SLA, laat ze het bezorgen bij haar thuis en zit in het zakje eigenlijk borstvoeding ipv een salade.
(Dit werkt natuurlijk alleen als ze bij een SLA-vestiging aan het werk is)
Dat vind ik altijd zo’n dooddoener. Je kan het eigenlijk nooit goed doen. Probeer je duurzaam te leven en doe je af en toe iets wat niet zo duurzaam is, dan word je meteen gebasht.
Ik eet eigenlijk nooit vlees. Had ik een keer een stukje besteld op vakantie, kreeg ik daarna te horen: ja maar toen en toen op dat tijdstip at je wel vlees, dus eigenlijk mag je niks zeggen over de vleesindustrie (niet letterlijk deze woorden, maar wel deze strekking). Eigenlijk moet je het of totaal fout doen of echt perfect goed, anders krijg je kritiek.
Ja, de frustratie zit diep zoals je merkt
. Vat het dus niet persoonlijk op, maar ik vind het jammer dat het eigenlijk nooit goed is.
Verschil is dat jij geen geld verdient met duurzaam zijn
Ik vond ‘ik ben zeker niet vies van recreatief drugsgebruik’ ook zo onnodig, lekker stereotype yogasnuiver
Helemaal eens, alsof je dan niet op bepaalde vlakken mindere duurzame keuzes mag maken. Zo’n dooddoener in discussies altijd, en zegt eigenlijk meer over diegene die de discussie aan gaat natuurlijk. Dat is het enige argument wat ze vaak kunnen aandragen.
Ik ben het bij “normale” mensen helemaal met je eens, maar inderdaad niet bij iemand die haar geld verdient met duurzaamheid en haar hele online persoonlijkheid daarom laat draaien. Dan vind ik dat “lead by example” toch wel belangrijk is. Ik vind dat er ook wel een heel groot verschil zit tussen een keer per jaar een stukje vlees eten en regelmatig een Uber bestellen voor een zakje moedermelk. (?!)
Ja oké, maar ik verwacht ook niet dat iemand die geld verdient met duurzaam zijn, ook altijd alles perfect doet. Net zoals ik ook niet verwacht van ik bij een optreden een perfecte performance krijg. Mensen zijn nou eenmaal mensen en niemand is perfect.
Het zijn toch haar confessions? Hoezo zou zij zich ook druk moeten maken dat mensen haar het stereotype yogasnuiver vinden.
Of de baby bestelt gewoon z’n eten
Ze hoeft zich er niet druk om te maken hoor haha, het staat haar vrij om zoveel Ubers te bestellen als ze wil. Maar het staat ook ons vrij om daar iets over te zeggen.
Zeker, is ook zo.
Oké, ik heb niet de financiële middelen voor deze grapjes. Maar voor de hoeveelheid moeite die ik in kolven heb gestopt, zou ik serieus een 24 karaat vliegtuig inhuren om mijn melk naar de kdv te brengen. Nee oké, zou sowieso de fiets hebben gepakt, maar kan het me ergens wel voorstellen.
En niet alleen daar. We hebben recent nog allemaal de gevolgen van drugsoorlogen in ons eigen land gezien. Blijkbaar is het handiger om te doen alsof je neus bloedt dan de link te leggen. Maar misschien heb ik makkelijk praten, want het heeft me sowieso nooit geïnteresseerd.