Elise Joanne liked gewoon het bericht van Michelle dus ze zal er zelf wel geen problemen mee hebben. Dus waarom voor EJ gaan denken? EJ lijkt mij juist een persoon die alles open wil bespreken, ze deelde ook meteen alles omtrent de geboorte, meteen na 1 dag al het overlijden, en ze waardeert bijv kaartjes van vreemde mensen. Ik zelf zou dat nooit zo doen en heb ook geen behoefte aan dat het hele internet hartjes comment. Maar zij wel, en dat is ook prima. Het lijkt me dus dat ze de post van M wel kan waarderen, anders zou je toch geen like geven.
Ik zag laatst in een story bij iemand anders van haar vakantiecrew wel meer/andere kinderen in het zwembad. Sowieso was het toen echt super druk bij dat kleine zwembad. Denk dat ze haar hoeken en momenten voor de stories en fotoās heel goed uitkiest .
Ach, nog even wachten en ze hebben met de familie een appartement daar gekocht. Dan heeft ze echt haar tweede thuis gevonden en kunnen ze mooi āeen deel van het jaar op Mallorca wonenā. Lees: iedere schoolvakantie bakken en braden.
Tot zover. Goedemorgen verder trouwens
Klopt, dat zag ik later nadat ik het hier had gepost ook, dat Elise het bericht geliket heeft. Ik vond het sneu voor haar maar ze gaat inderdaad anders met dingen om dan veel van ons zouden doen.
Ik zou echt denken āja jij wel trutā.
Maargoed, misschien heeft Michelle op een andere manier medeleven getoond die wij niet zien.
Ik vond de kaars in de story van Natalie Vijfhuizen wel mooi, en dat ze stil zou zijn. Maar dan toch later fotos van het verjaardagsfeestje van haar dochter. Wel met de tekst erbij dat ze aan een andere moeder moest denkenā¦dus absoluut goede intentie maar ik begrijp in het algemeen nooit zo goed waarom alles altijd dezelfde dag nog online moet en het niet een dagje kan wachten?
Die zei ik paar weken terug ook, maar toen zei iemand anders dat het hotel inmiddels niet meer adult only is.
Heb het hotel verder niet gevonden op booking . com, dus geen idee hoe het in de omschrijving staat.
Zhero hotel zitten ze, inderdaad geen kinderen toegelaten. Ze zitten er volgens mij 3,5 week! Wat moet dat kosten, speciale grote kamer want ze zijn een gezin met 3 kinderen. Bijna elke dag uit eten in chique restaurants. Hoe dan? En een paar weken geleden ook al āffā een paar dagen in hetzelfde hotel daar vertoefd met de hele family.
Koen heeft zich omgeschoold maar hij zal toch ook niet gelijk flink verdienen als nieuwkomer? Waarschijnlijk werkt het met bonussen naarmate je meer financiële producten verkoopt. Er is gewoon veel geld aanwezig in de familie. Als je ziet wat zij aan dure merkkleding en aan andere luxe producten koopt. Binnen no time 2 x verhuisd en een nieuwe dure Audi op de oprit. Hij 31 jaar en zij 27 ⦠vertel mij maar hoe ze deze levensstijl zelf hebben kunnen opbouwen?
Misschien brengt zij wel veel geld in? Er zijn ook vrouwen die werken he
Wow serieus? Ik zou echt helemaal gestoord worden als me dat zou overkomen
Sorry maar dit slaat nergens op
Ja, dan betaal je een arm en een been voor een megaduur adult only hotel. En dan kom je daar en lig je aan het zwembad waar ook allemaal koters zijn.
Nou ik had mijn money$$$ teruggewild.
Nou idd! Daar zou ik echt wel van balen. En als t nou kinderen van 9/10 jaar waren maar 3 kinderen onder de 5.
Maarja, michelle houdt ook haar zoon van 5jaar van school voor een vakantie. Waar ze notabene binnen 2 maand 3,5 week weer verblijft
Ik zie vaak op insta bij Michelle dat de kids liggen te slapen en dat zij en Koen dan aan het chillen zijn bij het zwembad. Ik vraag me dan steeds af wie er dan op de kids let? Zouden haar ouders dat doen? Of zouden ze ze alleen achterlaten?
Babyfoon??
Babyfoon idd en ik dacht gezien te hebben dat ze op de begane grond slapen aan het zwembad. Wat betreft hun levensstijlā¦ik vraag me dat idd ook wel eens af. 3,5e week en iedere avond uit eten is echt een duur grapje. Haar ouders zitten ook goed bij kas denk ik door hun eigen onderneming. Ze is mega dankbaar voor alles wat ze heeft dus ik stoor me er niet aan.
Ja en als er een moment is waarop kinderen echt storend kunnen zijn dan is het bij een zwembad. Maar kan me niet voorstellen dat het nog een adult only is dan.
Zag 't op die site niet staan
Ok de kamer is dichtbij het zwembad dus. Anders zou ik het zelfs met babyfoon spannend vinden hoor om ze alleen achter te laten.
Dankješ ik laat zelf mijn kinderen niet graag achter in een hotelkamer. Ook niet met babyfoon. Wat als er iets gebeurt of als iemand die kamer binnengaatā¦ben je er dan wel op tijd bij? Maar dat is misschien mijn overbezorgdheid hoor hahaā¦
Soms lees ik hier dingen en dan denk ik: waren mijn ouders slechte ouders ofzo? Ze lieten ons makkelijk alleen in de hotelkamer of ook gewoon alleen thuis. Wel met instructies maar daarna was het ook tot ziens en haal het niet in je hoofd iets stoms te doen.
Maar goed, mijn ouders zijn sowieso niet heel pedagogisch verantwoord. Mijn hele arsenaal aan scheldwoorden komt van hen.
Ja, zij komt uit een goedgevulde familie. Denk dat ze vanaf jongs af aan goed gespaard hebben. Zij zal nu leuk verdienen aan het influencen en Koen heeft vast ook een goed salaris + leuke leasbak (Mercedes) erbij. Denk dat ze in de tijd dat ze allebei nog bij het bedrijf van haar vader werkten ook wel van aardig wat voordelen geprofiteerd hebben (auto van de zaak, telefoons van de zaak etc.). Geen kosten voor kinderopvang. Ze hebben het gewoon goed voor elkaar.
Ik kom inderdaad wat jaloers over ⦠shame on me.
Werk zelf in de financiƫle wereld (en ben dus niet wereldvreemd) en maak me oprecht wel zorgen over het gemak waarmee sommige mensen zich de laatste jaren in de schulden werken. Ik stel o.a. belastingaangiften op en zie veel torenhoge kredieten en hypotheken voorbij komen bij veel 30-ers. Die influencers inspireren dan ook volgens mij veel volgers om dezelfde leefstijl aan te nemen, terwijl het meestal een onrealistisch beeld is. De volgers van Michelle zijn hopelijk clever genoeg om in te zien dat ze waarschijnlijk een leuke dotatie krijgen van familie en daarnaast ook heel braaf werken.