Mommybloggerstopic #7

Ligt denk ik aan de leeftijd van de kinderen. Ik zou mijn kinderen van 4 en 7 niet alleen thuis laten nog, misschien volgend jaar wel als ik de buren insein ofzo. Maar ik ben ook wel voorzichtig, voel me er niet prettig bij

zo hallo moedermaffia

18 likes

Goedgevulde familie :laughing:

Haha
babyfoon is echt typisch zo’n onderwerp waar het hele topic door gekaapt kan worden. Ik vind dat nooit zo erg maar in deze heb ik ff geen zin. Dus om het kort te houden:

Babyfoon aan en gaan

• VOOR
  • TEGEN

0 stemmers

Edit: was niet bedoeld als antwoord op Evert, foutje!

3 likes

Gelukkig is mijn vriend een grote baby die ook iedere dag dutjes moet doen dus dit gaat iig geen issue worden

32 likes

Ik heb hem wel gevonden op Booking.

Er staat dit

Dus nee geen kinderen mogen er zijn.

6 likes

Ja ze zijn daar allemaal heel erg bruin en ze houden duidelijk van in de zon liggen op vakantie, maar ze zien er niet verbrand uit dus blijkbaar worden ze gewoon van zichzelf allemaal snel bruin. Denk inderdaad dat de gebruikte filtertjes de bruine look ook wel versterken. Vind het ook wel een beetje ver gaan hoe sommigen hierop reageren, zag zelfs iemand het borderline blackface noemen. Alsof je dan als wit persoon maar niet in de zon mag liggen omdat je dan mogelijk ‘te bruin’ wordt.

4 likes

Denk dat ze (hotel) best problemen kunnen krijgen met booking hierdoor.

6 likes

Oohhhhhh shit :exploding_head:

18 likes

Haha me2 :joy: maar leek me wat te heftig

1 like

Michelle zegt overigens zelf dat het hotel nu niet meer adult only is.
Zou kunnen natuurlijk maar wel gek dat booking zegt van wel.

Dit doet me denken aan Martine die zei dat ze een ‘goedgevulde aars’ had :face_with_raised_eyebrow:

20 likes

Hahahahah!! Zei ze dat echt? :joy:

1 like

Ja ze bedoelde gewoon flinke kont volgens mij. Ze zei altijd aars tegen kont. Haar vader smeerde haar pot niveacreme ook ‘op zijn aars’, daarom wilde ze niet delen haha

3 likes

Ik vind aars ook gelijk zo smerig klinken :joy: en hoezo deelt ze wat haar vader op zijn billen smeert :face_with_raised_eyebrow:

11 likes

Hoezo onthoud ik dat is eerder de vraag :sweat_smile:

15 likes

Haha ik zou zo een random rare feit die iemand mij verteld ook onthouden. Ik weet zeker dat dit nu ook voor altijd in mijn hoofd zit opgeslagen terwijl ik die man niet eens ken :joy:

2 likes

Ik zeg toch niet dat ik hun slechte ouders vindt? Want dat vind ik zeker niet. Ik geef juist aan dat ik zoiets spannend vindt. Iedereen is anders

Ja precies, wij blijven in het zicht van de kamer. Als de hotelkamer zo dicht bij het zwembad ligt dan is dat natuurlijk helemaal ideaal.

2 likes

Hahaha dat herinner ik me idd ook nog, vooral omdat het zo lomp gezegd werd

1 like

Ja same, Madeleine spookt op zulke momenten ook door mijn hoofd. Babyfoon of niet, hoe snel ben je écht bij je kamer? Wat als er een brandmelding is en hotel ontruimd moet worden ofzo.

Nu gaat mijn kind ook van 0 naar 1000% in wakker zijn dus die laat ik op deze leeftijd echt niet op te grote afstand op een voor hem vreemde plek.

7 likes