Mommybloggerstopic #7

Ja oké, maar ik verwacht ook niet dat iemand die geld verdient met duurzaam zijn, ook altijd alles perfect doet. Net zoals ik ook niet verwacht van ik bij een optreden een perfecte performance krijg. Mensen zijn nou eenmaal mensen en niemand is perfect.

Het zijn toch haar confessions? Hoezo zou zij zich ook druk moeten maken dat mensen haar het stereotype yogasnuiver vinden.

Of de baby bestelt gewoon z’n eten

10 likes

Ze hoeft zich er niet druk om te maken hoor haha, het staat haar vrij om zoveel Ubers te bestellen als ze wil. Maar het staat ook ons vrij om daar iets over te zeggen.

Zeker, is ook zo.

1 like

Oké, ik heb niet de financiële middelen voor deze grapjes. Maar voor de hoeveelheid moeite die ik in kolven heb gestopt, zou ik serieus een 24 karaat vliegtuig inhuren om mijn melk naar de kdv te brengen. Nee oké, zou sowieso de fiets hebben gepakt, maar kan het me ergens wel voorstellen.

6 likes

En niet alleen daar. We hebben recent nog allemaal de gevolgen van drugsoorlogen in ons eigen land gezien. Blijkbaar is het handiger om te doen alsof je neus bloedt dan de link te leggen. Maar misschien heb ik makkelijk praten, want het heeft me sowieso nooit geïnteresseerd.

6 likes

Vond dit een interessante video, gaat ook over (juiste) keuzes maken in je leven, de brug naar hoe we denken over dingen die in de oorlog zijn gebeurd. (En ik vind Leena gewoon heel leuk :stuck_out_tongue_winking_eye:)(geen mommy blogger trouwens oeps)

4 likes

jij bent zeker gezellig op feestjes :sweat_smile:

1 like

ieder zijn ding :stuck_out_tongue:

Haha ja ik snap je punt wel maar vond het gewoon komisch om me voor te stellen hoe dat gesprek gaat. Iemand neemt net een lijntje en jij zegt dan ‘wist je dat er nu een kind dood gaat’. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Doutzen Kroes liet bv-melk overvliegen met DHL expres.

Omdat ze het kon betalen. Dus een Uber verbaasd me niet meer.
Inderdaad decadent, maar ergens ook wel knap ofzo? Ik begrijp het ergens wel als je het kan betalen.

Op de Friese camping van de interieur-influencer - NRC zelfs NRC schrijft over het Wylde Pad😅

4 likes

Ah nee ik vind dit niet knap. Zo zonde voor het milieu, zo decadent, zoveel moneyz teveel. Maargoed, denk dat de moederharttypes dit waarderen.

11 likes

Dat is dan toch gewoon hele slechte planning? Je weet toch dat je kind moet drinken als je werkt. Dan kan je toch al een voorraadje maken. Echt enorm decadent om daar een taxi voor te gebruiken.

7 likes

Idd, je hoeft maar 1 dag voor te lopen en verder geen voorraad nodig (mits je de melk op je werk gekoeld kunt bewaren natuurlijk)

2 likes

Een dag moeten de meesten wel redden, maar wel een kleine nuance: ik kreeg soms niet eens voor de volgende dag bij elkaar gekolfd, dus moest ook soms 2 dagen kolven, eer ik een dag bij elkaar had. Dus ik kan mij voorstellen dat in uiterste nood je op de dag zelf nog aan de slag gaat. Weet natuurlijk niet hoe dat bij haar zit, maar het kan soms ook wel echt lastig zijn.

5 likes

Dit soort mensen, zo hypocriet. Gewoon om te janken.

:clown_face::clown_face::clown_face:

1 like

De schrijver maakt ze toch compleet belachelijk haha?

“De avonden hier doen me denken aan de periode dat ik drie keer per week tot het gaatje ging”

• Harm

“In tegenstelling tot veel van de vrouwen op het vakantiepark draagt ze geen jurk of rok met bohemienprint, maar een broek met wijde pijpen in zo’n print.”

36 likes

Vergeet vliegen en Ikea niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Volg Nina niet meer omdat het allemaal beetje nep over begon te komen en de producten die ze gebruikt vind ik vask duur :moneybag:.

3 likes

Deze meid past ook precies in dit plaatje 🥲
Weer lekker vanaf ibiza :v:t3:

7 likes