Ja dit dacht ik ook eens toen ik een keer haar vlogs bekeek. Ik vind dat juist wel weer lekker. Ze woont iets ruimer dan ik zelf woon, maar ook gewoon lekker rustig ingedeeld, kinderen hebben ook geen beige speelgoed maar gewoon alle plastic gekleurde meuk wat er bestaat.
Geen exorbitante woning a la familie Peelen incluis compleet bij elkaar gesponsord interieur , maar gewoon lekker normaal.
Ik ben sinds ik haar vlogs bekijk wel anders naar Michelle gaan kijken ( in positieve zin), zo zie je maar dat foto’s op instagram toch wel een heel ander beeld kunnen geven dan in een vlog een persoon volgen.
NB besef mij terdege dat ik dit ‘ normaal’ vind maar dit alsnog een best grote woning is en hedendaags (bijna) onbetaalbaar voor mensen van die leeftijd.
NB2: Elise Boers vind ik daarentegen echt verschrikkelijk. Vond haar voor Wouter in haar Blonde Tiger periode echt leuk, nu een karikatuur van zichzelf geworden. Al die ongeloofwaardige spon. Haar Instagram post is wel on point though maar nee, heb haar al een poos geleden op zowel YouTube als Insta ontvolgt… jammer.