Ohh ja dat kan, ik ben er zelf niet zo moeilijk mee. Heb ik niet genoeg: vul maar aan met kunstvoeding. Ik kan me echt weinig voorstellen bij je melk per taxi laten vervoeren hahah. Zo belangrijk is bv nou ook weer niet (get ready for the maffia in 3, 2, 1…)
Volgens mij is de uitvaart van Guusje vandaag… Elise postte zelf een story en Sanne (van Laviesanne) idem met dat ze vandaag een kaarsje brandt. Moet nog zo vaak aan ze denken, vind het zó verdrietig
“Doe een dutje in de zon” ja makkelijk praten vanaf zonnig Ibiza… het is hier al dagen maar 15 graden en regenachtig?!
Denk nou eens in mogelijkheden!!!
Als je niet in staat bent om Ibiza te visualiseren dan doe je toch zo iets
Ja marije (marijedehaas) idd ook.
Ik heb er ook zoveel aan gedacht inderdaad… gezondheid is gewoon je grootste goed, niet die extra vakantie op Ibiza of wollen rompertjes
Wow er zijn zo veel dingen mis met die comment, wow.
Haha ik zat al te wachten tot deze opmerking zou komen. Incidenteel aanvullen met kunstvoeding lijkt vaak echt GEEN optie. Gewoon ondenkbaar. Snap dat ook niet 🤷
(ben pro bv, lang zelfs, maar maak het mezelf ook graag makkelijk).
En Elisejoanne… pff ja zal ook aan haar denken vandaag. Check steeds of ze iets post afgelopen dagen maar wat moet ze eigenlijk posten?? Zijn toch geen woorden voor
Nou ja dit dus wat je als laatste schrijft! Ik heb een donkerder kindje en een hoogblond kindje. En iedereeeeeen moet dat altijd benoemen ‘huh zijn dat zusjes?’ Zeker verschillende vaders (nee) en mijn ene wordt altijd ‘mooi donker’ genoemd en de andere van ‘goh ze is wel heel bleek he?’
Echt, het zijn gewoon (lieve) kinderen en ze zijn hoe ze zijn. En daar hoef je geen mening over te ventileren.
Hmm sorry dit zat me even hoog merk ik haha
Dit is gewoon het seksualiseren van kleine kinderen en ik begrijp heel goed dat je je daar ongemakkelijk bij voelt.
Echt belachelijk en walgelijk hoe vaak van kinderen wordt gezegd dat ze ‘harten gaan stelen’ of dat mensen van hun kinderen zeggen dat ze later gaan trouwen etc.
Hier hetzelfde!
Doe ik ook nu. Gelukkig vindt ze kv ook prima. Maar de eerste maanden had ik voor mezelf echt gehoopt alleen bv te kunnen geven. Ook omdat ik bang was dat het terug zou lopen, aangezien ik al niet echt lekker kolfde. Maar inmiddels kolf ik niet eens meer. Helemaal klaar mee . Voeding = voeding. Zolang het kind niet verhongert, denk ik dat het allemaal oke is.
Precies dit, maar dan komt de opmerking van mijn vader…
Wow ja er is zoveel mis hiermee. Ook dat You go girl. Is het beter dat ze “knappe” jongetjes opzoekt dan “lelijke” jongetjes dan? En waarom de huidskleur ook benoemen, wat heeft dat voor meerwaarde?
1 kijkje op d’r insta en je ziet meteen haar persoonlijke liefde voor ‘een tintje’
Mijn 3 jarige speelt uitsluitend met lelijke kinderen, wat zegt dat over haar?
Scarlet is niet zwanger postte ze gister. Vind t echt heel sneu voor hun, gun het ze zo. Er zijn ook geen cryo’s meer dus nu moet ze weer dat hele traject door.
Wat naar voor ze.
Ik zie het als een verkapt willen laten zien van ‘kijk hoe openminded/ niet racistisch’ ik ben!!
Ik zou massa hier ook voor aan kunnen zien (zie discussie in andere topic over haar pride ‘ellende’)
Toevallig dacht ik er nog over na dat ik vorige week in de wachtruimte van de huisarts aan de praat raakte met een meisje van 7 en haar zusje van 6 die uit zichzelf naast mij kwamen zitten. Ik benoemde ook aan hen dat ik ze er mooi uit vond zien en hun moeder ook. Met hun oorbellen en mooie jurkjes etc. Achteraf gezien denk ik, ik had veel beter kunnen zeggen ‘wat knap dat jullie naar mij toe durfden te komen om met mij te praten’ in plaats van die (stomme) focus op het uiterlijk van meisjes/vrouwen die ik gebruikte om het leuke gesprek gaande te houden. Denk dat als er een jongetje en zijn broertje naar mij toe waren gekomen dat ik niet had gezegd dat ze er mooi uitzagen maar hooguit iets had gezegd over dat ze een mooi/leuk/cool T-shirt aan hadden.
Ik denk ook dat we er vooral niet te krampachtig mee om moeten gaan. Ik probeer er bijv ook op te letten dat ik de inspanning prijs ipv het resultaat maar ik.zeg ook vaak genoeg dat ik haar tekening mooi vind. Of dat ze een mooie jurk aan heeft of zulke mooie haren heeft. Gaan ze echt niet dood van.