Ik was een gemiddeld kind, niet per se mooi. Maar kan me nog die paar keren herinneren dat ik een compliment van iemand kreeg dat ik knap was. Deed veel voor m’n eigenwaarde hoor, ik groeide meteen een paar centimeter. Lijkt me overdreven dat je dat nooit mag zeggen of dat het altijd over kleding etc moet gaan, zo extreem hypercorrect.
En toch heet je Snygg
Missing the point. Denk jij dat die meid die foto had gepost als d’r kind met een, in haar ogen, ‘niet knap’ kind had gespeeld? Je eigen kind confidence geven door hem/haar knap te noemen is natuurlijk heel goed, maar “Oh ga je met dat knappe kindje spelen? Goedzo!!” is problematisch.
Joee we kunnen lekker adult only wylde partyen in september. Molly komt ook!!!
Yummie
Geen festivals, geen evenementen, geen concerten, maar Het Wylde Pad mag wel adults only parties houden…
Yess eindelijk weer eens ergens drie dagen tot het gaatje gaan net zoals vroeger!!! #wylde
Mijn opmerking ging over de discussie er na, waar je wel en geen complimenten over mag geven.
Wie is Molly? Heb ik een belangrijk persoon gemist?
Een veelgeziene gast op feestjes van menig influencer!
Dat klopt! En goede tips, die ga ik onthouden! Dat zijn ook gewoon leukere complimenten en vragen omdat ze persoonlijker zijn en interesse laten zien.
@anon13937616 klopt hoor! Alleen ik vond het toen ik er later over nadacht wel opvallend dat ik terugviel op complimenten over uiterlijkheden (ook wat hebben jullie mooi lang haar) terwijl ik vooral verrast was dat het eerste meisje op mij af durfde te stappen. Terwijl ik bij een jongen waarschijnlijk eerder een ander onderwerp had aangesneden.
En jullie @itakepictures en @Snygg hebben ook gewoon gelijk. Ik denk soms ook teveel na over hoe dingen correct te doen dus vind hypercorrect wel een goed woord om te onthouden voor mezelf . Het mag wel wat losser. Maar naar mijn idee zou het in het algemeen wel beter zijn als er in de maatschappij wat minder focus op het uiterlijk wordt gelegd van (vooral) vrouwen en was mij ervan bewust dat ik waarschijnlijk een ander gesprek had gevoerd als het twee jongetjes waren geweest, maar wil het niet zwaarder maken dan het is. Die meiden vonden het vast net zo’n leuk gesprek als ik
.
Moderosa is trouwens jaloers op de teint van Maike omdat dit haar ondanks ijverig bakken nog niet is gelukt:
En het geheim is OLIE dus echt letterlijk bak en braad
Overigens vind ik hun huidskleur op de volgende foto behoorlijk dicht bij elkaar zitten
Of over de oliebollen. Lekker met n drupje champie. Oh en gefeliciteerd meid!
Ik zie er ingezoomd ook eng uit
Op de vakantie met Jolielot was ze anders behoorlijk gebruind. Wat een focus op bruin worden hebben die trutten zeg…
Ik weet niet of zij hier hoort, maar Jill De Robles (ex Kjeld Nuis) is op vakantie met haar zoontje en het ziet er zo leuk uit haha. Samen uit eten, salto’s in het zwembad, tof dat ze dit gewoon lekker samen met hem doet!
En wat een focus hebben sommige mensen op het bruin worden van anderen
Ohjaa…het is idd andersom