Ja ik heb het ook al 2 keer weer opgezocht om te lezen…
Nou het kan blijkbaar ook een ‘voordeel’ zijn om Covid gehad te hebben. De Huismuts zegt in haar stories dat zij en Willem Disneyland Parijs zijn binnengekomen met een herstelbewijs. Maar ze snapt EcHt NiEt dat iedereen een mondkapje moet dragen.
Verbaast me ook echt niks dat die 2 Corona gehad hebben
Oh ja ik hoorde Linda de Munck laatst ook iets zeggen op Instagram dat je je wel moest laten testen bij de GGD want dan krijg je ook een herstelbewijs als je het gehad hebt zodat je uit kan. Lijkt me niet persé de meest belangrijke reden om bij de GGD te testen maar goed.
En niet echt verrassend dat Rachel het gehad heeft inderdaad.
Zo’n herstelbewijs mag maximaal 6 maanden oud zijn dus dat moet haast wel in hun Wylde verbouwing (pardon: ~ styling ~) periode geweest zijn.
pffff
Maar zij hebben zich NIET laten testen?! Ze waren toen heel stoer op insta: “geen stok in onze neus, we zieken het gewoon uit…”
En vraag me af wat ze anders gedaan hadden…
Edit: nvm ik ben in de war met “eenbeetjehippie”, zie die profielen haha - bijna zelfde
Ja zie edit:
Maar die zeiden dat wel zo ja
Ik heb een klein beetje twijfels hierbij eigenlijk…Zou het echt? Tijdens die tv opnames is er ook niets over gezegd (noch leek het erop alsof ze een periode niet daar konden zijn). Misschien ben ik te paranoïde hoor… maar op één of andere manier vind ik het niet echt passen bij een levensstijl om te testen/quarantaine te houden of te testen voor toegang. Die zus kent vast wel handige manieren om dit soort zaken te omzeilen
Pff dit soort vrouwen. Je mag maar eens in de paar maanden samen met je man op stap, waarom heb je anders voor kinderen gekozen 🥲🥲🥲
omg propje ik dacht dat jij zei “waarom heeft zij voor kinderen gekozen”. Maar halleluja dit soort mensen, echt hou.je.bek!
Hahaha echt hoor, ik zie echt zo’n viva vrouwtje voor me die dit zegt alleen maar ‘klussen’ als je een koter wil en voor de rest al je aandacht naar de kinderen. Quality time om je relatie goed te houden? Nahh belachelijk.
Dat lijkt me echt vreselijk als je influencer bent en kinderen hebt, dat mensen iets gaan vinden of met tips gaan komen mbt je ouderschap. Ik denk echt dat het best heftig is als je elke dag van onbekenden commentaar krijg als je zelf als moeder ook soms zoekt naar de beste aanpak.
Ja echt hè! GO Elise op dit vlak, mooie sneer ook nu in dr laatste post op Insta.
Heeft echt veel credits gescoord juist door hoe ze nu de tweeling niet meer zo zichtbaar in beeld brengt of uitbuit via spon.
Michelle is weer thuis en ik zie haar tuin en huis, maar zij wonen in een dood normale buurt en ook niet extreem groot? For some reason had ik haar in een vrijstaande villa gevisualiseerd
Ja dit dacht ik ook eens toen ik een keer haar vlogs bekeek. Ik vind dat juist wel weer lekker. Ze woont iets ruimer dan ik zelf woon, maar ook gewoon lekker rustig ingedeeld, kinderen hebben ook geen beige speelgoed maar gewoon alle plastic gekleurde meuk wat er bestaat.
Geen exorbitante woning a la familie Peelen incluis compleet bij elkaar gesponsord interieur , maar gewoon lekker normaal.
Ik ben sinds ik haar vlogs bekijk wel anders naar Michelle gaan kijken ( in positieve zin), zo zie je maar dat foto’s op instagram toch wel een heel ander beeld kunnen geven dan in een vlog een persoon volgen.
NB besef mij terdege dat ik dit ‘ normaal’ vind maar dit alsnog een best grote woning is en hedendaags (bijna) onbetaalbaar voor mensen van die leeftijd.
NB2: Elise Boers vind ik daarentegen echt verschrikkelijk. Vond haar voor Wouter in haar Blonde Tiger periode echt leuk, nu een karikatuur van zichzelf geworden. Al die ongeloofwaardige spon. Haar Instagram post is wel on point though maar nee, heb haar al een poos geleden op zowel YouTube als Insta ontvolgt… jammer.
Nouja Michelle wacht nog wel dat ze een kavel “krijgen” en dan wat laten bouwen.
Zo zei ze dat in een van dr vlogs.
De moeder van de Kraantjes (Een Huis Vol, NPO) heeft ook een druk IG account met allerlei updates en vlogs. Nu postte ze vanavond een bericht dat twee kids uit het gezin tegen elkaar waren gebotst met allerhande fysiek ongemak tot gevolg. Inclusief foto’s van een wit weg getrokken kind en een bebloed hoofd van een kleuter. Snap echt niet dat je dat allemaal wil delen.
Missch heeft ze een artikel gelezen of iets gehoord over het “kritische kind”/volwassene als je dat ook veel in je jeugd hebt meegemaakt? En dat als ouder ook nog zo invult naar anderen? Geen idee
Ja joh en een tweeling helemaal, lekker even de tijd kunnen nemen voor jezelf. Oh wacht…