ik ben een weekendje alleen op pad, zonder dochter en man omdat ik dat heerlijk vind. Come at me moedermaffia.
Ik ben ook een dagje weg, zit nu heerlijk bij de kapper en ik ben intens aan het genieten, maar ik moet me blijkbaar mega schuldig voelen.
Je hebt zelf ook nog een leven als moeder. Geniet van je weekend!
Oh zeker niet lastig. Vraag me oprecht af wat het is dat je vindt dat ze zichzelf zo bijzonder vinden of zo overkomen. Maar uiteraard, kun je zo ervaren
Maar het gaat toch juist niet om een keer een weekendje alleen weg of een dagje bij de kapper? Lijkt mij heel normaal en gezond om dat eens in de zoveel tijd te doen zonder enkel schuldgevoel.
Volgens mij zit daar juist hetgeen waarom er commentaar komt op Elise. Bij haar lijkt het niet af en toe, maar wekelijks meerdere keren. Dus dan ben je een weekendje weg, een dagje naar de kapper/shoppen/etc. en heb je een datenight met je partner in één week. En die week erna wil je uitslapen, weer een datenight met je partner en moet je echt een massage en naar het terras. Terwijl dat volgens mij een enorme luxe is als je kinderen hebt?
Geniet van jullie weekend en tijd zonder kind(eren) @Roguee @DonnieDarko
Maar waaaaarom krijgt ze daar commentaar op? Wat maakt het jou/haar volgers dat uit? Dat is de vraag die ik nog steeds niet snap.
Ja het is luxe en nee niet iedereen kan dat, maar dat is toch niet haar probleem.
NOU EN???
Omdat zij doet alsof het normaal is, terwijl ze in een enorme luxepositie zit. Lekker makkelijk om te zeggen dat je echt wekelijks datenight buiten de deur moet hebben omdat het zo goed voor je relatie is. Niet iedereen heeft opaâs en omaâs en de financiĂ«le middelen om dat voor elkaar te krijgen.
En als iemand daar commentaar op heeft dan hoeft ze er wat mij betreft ook niet bij te halen dat iemand wellicht een slechte jeugd heeft gehad.
Maar voor haar is dat toch normaal? Moet ze daar dan elke keer disclaimers bij geven, alleen omdat ze influencer is?
Edit: mensen zouden daar ook sowieso geen commentaar op moeten hebben, ontvolg haar dan gewoon als je er niet tegen kan om dat te zien, it ainât that difficult
Ik denk dat Okura wel deels spon is want het wordt wel heel prominent benoemd in iedere story die ze plaatst.
Nou bijv dat Tien een rondje door de kamer dansen gelijk een dansmeditatie noemt, en zichzelf ontzettend wijs vindt en overal âlagenâ in ziet en daar iets heel interessants van maakt. Dat ze een paar voorgebakken âkroosantsâ bewerken en dat in een kookboek gaan zetten. De toon waarop Wil ons toespreekt als een soort juf. Dat soort dingenâŠ
Het zijn een stel hele gewone vrouwen zoals er zoveel zijn en die maken ook niet allemaal kookboeken en geven ook geen meditaties. Daar zijn profi mensen voor, die daar een opleiding voor hebben gedaan, of een bedrijf in hebben etc. Kortom⊠je ziet t, voor mij zijn dat ergernissen maar blijkbaar voor veel mensen niet, want ze hebben een flinke achterban. Good for them.
Jaa hahaha! Elke post: thaaaank you, amazing!!
Ja omdat wouter echt super irritant is en dan waardeer ik mijn eigen vriend meer
Ze zegt toch ook niet dat je dat moet hebben omdat dat goed is voor je relatie? Ze zegt dat zij dat fijn vindt en dat bij haar past & ze daarom daar voor kiest.
Spon gelukt want nav dit forum wil ik nu ook een nachtje erheen
Waar kan ik me aanmelden voor dat appartementencomplex?
Ik kan me voorstellen dat dit ook superfijn is! Dat je als je opgroeit meerdere volwassenen hebt waar je heen kan met vragen/problemen. Ik had altijd alleen mân ouders want zij hadden niet echt vrienden haha, maar soms zie ik mensen die dan een soort bonustante hebben die dan een vriendin van de moeder is bijv. Lijkt me zo leuk!
Ik ga dit meteen voorstellen aan mân beste vriendin. Wat een topidee.
Misschien moet je in zoân hippie commune gaan wonen in een grote boerderij
Ik ken alleen âzaaddonorâ
Oh ja dan moet je inderdaad zelfs iets gaan opstarten