Mommybloggerstopic #7

Elise kreeg toen toch ook toen die tweeling nog heel jong was commentaar dat ze ze niet genoeg zou knuffelen? Echt wtf, je moet wel een hele dikke huid hebben wil dat je niets doen. Wat bezielt mensen

1 like

Dat is helaaaaaas helemaal uitverkocht!!

5 likes

Die baby van Michelle Bollen lijkt ook zo bruin, het moet toch wel een filter zijn?? Kan toch niet anders :rofl:
Baby in de spraytan, zo lijkt het :rofl:

Hahaha in de spray tan :joy:
Misschien kleuren ze allemaal heel snel? Wij waren een kleine week op Texel geweest en iedereen vroeg of we 3wkn op het strand hadden gelegen - vooral de kinderen die “hadden zo’n lekker kleurtje gekregen!”. Maar zitten allemaal in de 50 de hele dag :sweat_smile: (& volledig UV pak en mutsje er nog overheen :eyes:)

1 like

62 likes

Ik ben geen Michelle fan, maar begrijp wel dat ze er iets over zegt. Het is toch echt gek dat mensen nog maar insinueren dat ze hun baby bewust aan zoveel zon zouden bloot stellen?

12 likes

Oh nee ze heeft mijn katten account geblokkeerd :cry:

37 likes

:joy::joy::joy::joy:

6 likes

Misschien omdat ze een spannende en hormonale tijd doormaakt met ivf

8 likes

Had tot vanavond nog nooit iets van deze vrouw gezien maar is “Wimbledon-fase” een ding? Dat je veel wit draagt

1 like

Zij noemt dat gewoon zo omdat je daar verplicht wit moet dragen als speler. Volgens mij is het geen gezegde.

2 likes

Ik vond ze niet meer leuk sinds ze een foto met zwarte Piet plaatsten en toen ze daarop veel werden aangesproken ze reageerden met iets als ‘all lives matter’.

25 likes

Oh hebben ze haar geblockt?! Wat erg.

4 likes

Herkenbaar! Mijn benen lijken in de zomer wel van iemand anders :sweat_smile:

5 likes

Iemand zei een keer dat het komt doordat mijn buik voor schaduw zorgt :sob: heb echt een dag gejankt erom, miss langer. Maar dat kan natuurlijk niet want ik lig plat als ik aan het zonnen ben, mijn schenen worden gewoon niet bruin.

2 likes

F***k echt sommige mensen…

Ik heb ook spierwitte benen en een gebruind bovenlijf. En heb een gewone buik dus kan echt niet de reden zijn.

Wat is erger, witte benen of een kutkarakter :roll_eyes:

Hoe halen mensen het in hun stomme hoofd om zoiets te zeggen :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Groot bord voor hun kop… het is een wonder dat hun gezicht wel bruin wordt…

5 likes

Zag vandeweek ook iemand uitgebreid foto’s posten van haar zieke kind met krentenbaard. Waaaaaaaromm???

1 like

Omg ja ik dacht echt precies hetzelfde toen ik die stories zag. :worried:

1 like