Wow ik ken haar niet maar ze lijkt exact op Michelle Bollen (althans op haar eerste IG foto)
Ik zie alleen de teint.
Zo verdrietig
Hartverscheurend
Bah, zo intens verdrietig en ik denk wel een van de grootste angsten van een ouder (ook van mij) om zo snel te overlijden en kleine kindjes achter te laten.
Jeetje wat erg, dit verhaal grijpt mij extra hard aan (bekend met voorstadium van baarmoederhalskanker). Echt het ergste wat dit gezin kan overkomen
Pfff, het leven is zo oneerlijk soms.
Ja zo intens naar, die moeder ALS en niet zo lang geleden overleden en nu Lara bijna. Kippenvel
Ah nee. Wat ontzettend oneerlijk. Ik hoop dat ze geen pijn heeft. Zo verdrietig voor haar naasten.
Oh nee shit echt waar, wat intens verdrietig
Zo ontzettend verdrietig dit verhaal
God die lippen weer…
Ik vind eigenlijk dat ze heel mooi uitziet op die foto maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn eigen smaak
Ze lijkt een mix van Trump en Marie v/d Ven.
Hahah precies dit. Het erge is dat zij dit gewoon niet meer ziet bij zichzelf…zo oranje bruin zijn en dan toch nóg bruiner willen worden. Lillik!
Oh man… ik denk gewoon al een jaar lang elke dag aan hun situatie. Hoe verschikkelijk voor iedereen betrokken. Kan wel beter relativeren hierdoor,…
Ik heb het artikel ook gelezen en nu pas heb ik door wat het wilt zeggen…
Oef en dat allemaal in een jaar tijd. Het enige wat je wil is je kinderen zien opgroeien
Ik ben bang de meisjes ook niet. Althans, niet echt. Ik had ongeveer de leeftijd van hun oudste dochter toen mijn moeder overleed. Mede door Lara en doordat ik nu zelf moeder ben, weet ik dat het voor de mama het allerzwaarst is. Niet dat het een wedstrijdje is. Maar dat je weet dat je je kinderen niet gaat zien opgroeien. Dat voelt echt als onmenselijk.
Oh wat heftig