Mommybloggerstopic #7

Ik ben Belgisch en volg Lara al heel lang, ze heeft ook een column in een magazine hier. De tranen schoten in mijn ogen toen ik las dat ze in slaap is. Mijn dochter werd net 1 en ik word misselijk bij de gedachte dat zoiets mij zou overkomen. Een ondraaglijke pijn die ik mij zelfs niet kan beginnen voorstellen

3 likes

Ja echt vreselijk voor haar kinderen, man en haar familie. Haar broer wordt binnenkort ook vader. Zal wel heel raar zijn om dan op zo’n korte tijd eerst je moeder en dan je zus te verliezen, gevolgd door zo’n blije gebeurtenis als de geboorte van je eerste kindje.

1 like

Ik kende deze vrouw helemaal niet dus scrolled wat door haar insta tijdlijn maar jemig vóór die lippen had ze echt een super vriendelijk en toegankelijk voorkomen ( en vond ik haar echt een mooie meid maar dat is super subjectief natuurlijk), ik vind dit nu gewoon echt totaal niet.
Echt why :sob:

En idd hoe schadelijk die post over dat haar dochtertje alleen maar met getinte knappe jongetjes wil spelen. Echt zo fout op alle mogelijke manieren.

3 likes

Dit is toch gewoon zelfbruiner en filter? Ik zie er ook zo uit. 3 dagen achter elkaar darker than dark selftan. Liever oranje dan wit.

5 likes

:neutral_face:

7 likes

Als ik daar als tip aan mag toevoegen, mijn moeder overleed toen ik 9 was geheel plotseling, behalve schrijven en foto’s haal/haalde ik ook veel uit random cassettebandjes waarop zij sprak.
Mijn moeder was sowieso van veel dingen vastleggen. Dit waren dan ook bandjes waarop ze besprak wat haar favoriete nummers van dat jaar waren of de goede voornemens of gewoon gesprekken tussen mijn jonge broertjes en mijn moeder. Vond het soms wat raar dat ze dat deed, maar nu ben ik er heel blij mee want de stem vergeet je vrij snel.

53 likes

Ik dacht even dat ik naar Koen Kardashian keek, met die lippen en die kaaklijn! Zo zie je maar wat een eenheidsworst het wordt he 🄲

5 likes

Wat een goed idee. Ik ben net een Google doc begonnen met advies voor mijn dochter die nu 1 is.

Eigenlijk sowieso wel handig en grappig om te hebben (niet alleen voor als ik dood mocht gaan). Dan kan ik zelf als ze achttien is nog eens checken of ik niks vergeten ben en/of er misschien ook dingen bij staan die ik nu heel belangrijk vind maar dan niet meer.

6 likes

Jeetje wat mooi en wat inspirerend, een erg goed idee :smiling_face_with_three_hearts:

Vreselijk dat jou het ook is overkomen. En dat in de puberfase. Het klinkt een beetje gek maar als je dit als kind overkomt dan wordt alles best wel voor je ā€˜opgelost’ door volwassenen. Kleine kinderen zijn zo ontzettend flexibel en gaan mee in de zogenaamde trein. De klap kwam voor mij pas toen ik volwassen was. Het overkwam mij ook in een andere tijd. Nu wordt er sneller een kinderpsycholoog bijgehaald, dat was toen toch anders.

5 likes

Wat heftig dat jullie zo jong je moeder zijn verloren :slightly_frowning_face: Dit drukt me wel even met de neus op de feiten dat ik dingen echt meer wil vastleggen, ik ben daar zo slecht in.

8 likes

Awwhh ze is overleden:(:heart::heart::rose:

10 likes

Ja je zag door de foto’s van het afgelopen jaar echt wat zo’n ziekte met je lijf en leven doet. Vreselijk! :cry:

4 likes

Wat vreselijk, zo jong nog. Wat een nachtmerrie.

1 like

:pensive: rust in vrede, Lara. En alle kracht naar haar mooie gezin. Ik hoop dat hij haar in herinnering levend zal houden, zodat de kindjes hun sterke moeder op die manier toch leren kennen.

8 likes

Ik luisterde laatst een podcast waarin Lara aan het woord is en daarin gaf zij aan dat ze enorm uitkeek naar de lancering van haar boek en dat ze het eindelijk vast kon houden. Volgens mij komt het boek deze maand ergens uit, ik hoop dat het gelukt is om haar nog een exemplaar te overhandigen.

Ze heeft het boek geschreven voor haar kindjes, zodat ze kunnen lezen wie hun mama is. En ook om andere mensen te doen beseffen dat elkaar ā€œgraag zienā€ alles is.

4 likes

Ik ga zo slecht op die nieuwe ā€˜fitgirl’ vibe van Wil en Tien

30 likes

Poeh wat heftig van Lara zeg, wat een verdriet voor haar familie en gezin. In een paar maanden zowel je vrouw/moeder als dochter/zus verliezen :pensive:.

Zag trouwens dat er zelfs een bericht in de NOS app staat, had niet door dat zij zo ā€˜bekend’ was eigenlijk (in NL).

1 like

Ik moet een beetje spugen van de post van Rachel onze huismuts. ā€œMaar mama we zijn nog zo klein en we vinden het moeilijk om te slapenā€.
Ik heb er een Calimero gevoel bij. Sorry.

13 likes

Same! Ik volgde Tien al een hele tijd niet meer omdat ik persoonlijk dat zweverige van haar niet zo boeiend vind. Maar het lijkt wel of Willemijn het een beetje over begint te nemen. Zonde, want vond haar altijd nog wel nuchter overkomen.

6 likes

Lara.by.lara is overleden…. Wat is het leven kut en oneerlijk. :disappointed: Ik ben hier echt even stil van. Wat was Lara een lief en mooi mens en wat zijn haar kindjes leuk… :pleading_face: rust zacht Lara

Edit: sorry, ik zie dat jullie het al gepost hebben.