Mommybloggerstopic #7

Mijn nachtmerrie is voor haar en haar familie werkelijkheid geworden. Tranen in m’n ogen :pleading_face:

1 like

Ze heeft de eindversie digitaal ontvangen en gelezen omdat ze zelf had aangegeven dat ze bang was dat ze verschijning niet zou halen. Boek verschijnt inderdaad eind augustus. Zo erg :frowning:

3 likes

Kan me ook echt niet voorstellen dat een kind zo praat.

4 likes

Hahah zo’n momentje:

110 likes

Lol jullie wel eens een kind ontmoet dat zichzelf klein vond? Ik niet eigenlijk, kinderen vinden altijd dat ze groot genoeg zijn voor alles waar ze te klein voor zijn dus?

23 likes

Haha ja klopt, als excuus ken ik er zo ook nog een paar , kinderen kunnen ook zo bijdehand zijn. Dat geloof ik wel maar die diepe wijsheid, mwah :grinning:

2 likes

Ja vreemd eigenlijk hè. Mijn zusje en ik zaten die dag nog op school. Achteraf begrijp ik dat wel. In jouw geval is dat anders, want dan heb je veel beter door wat er gebeurt en wil je daarbij stil staan. Fijn dat je je uitweg daarin hebt gevonden! :kissing_heart:

2 likes

Waarschijnlijk hebben ze dat ooit opgepikt onder het mom van “ach, maar ze zijn nog zo klein.” En weten ze precies wanneer ze die in kunnen zetten. Kinderen zijn vaak slimmer dan wij, volwassenen, denken.

1 like

De foto van Elise Joanne met haar gezin op de begraafplaats breekt echt mijn hart. :broken_heart:
Zo veel liefde en leed op 1 foto.

21 likes

Het leed lijkt me echt onbeschrijfelijk. Zoiets zou toch niet moeten kunnen, je eigen kind moeten begraven. Verschrikkelijk. Ik hoop dat ze er als gezin een manier voor vinden om er mee om te gaan.

3 likes

ja vreselijk. Op dit soort momenten lijkt het hebben van een geloof, zoals zij, me wel heel troostrijk. Hoop dat ze daar kracht uit kunnen putten

4 likes

Teske heeft weer een spon deal met haar baby. Kindje is net een maand oud en volgens mij al drie keer voorbij zien komen. Ik weet niet waarom, maar had gedacht dat zij dat niet zo snel zou doen.

2 likes

Maakt het niet minder “erg”.

16 likes

‘Vond ik zielig’

Maar t met iedereen op t internet delen niet, ok :see_no_evil:

2 likes

Maar nu deel jij het verder toch? Zou het kindje even onherkenbaar maken.

2 likes

Ja sorry heb em
Fr verwijderd , ga het meteen doen.
Ff vergeten :rofl:

3 likes

1 like

Top dat je het blurt, maar dit is nog steeds supermakkelijk en tot in de eeuwigheid herleidbaar met die twee namen in beeld.

14 likes

Ja daar kiest ze dus toch zelf voor? Dat is ook waar het over gaat. Bizar dat ze dit soort dingen deelt. Snap dat echt niet.

Ik heb het idd geblurt want kindergezichten zijn tegen de forumregels. maar het herleiden nav namen etc is met alles hier zo.

Weet niet of Maria Tailor onder mommybloggers valt maar vond dit zo heftig om te lezen…kan me niet voorstellen dat ik zo’n jonge kinderen heb en alléén maar met hun vader kan communiceren via een advocaat :confused:

14 likes