Mommybloggerstopic #7

Ga je nu serieus alleen over deze post vallen?
Ik weet idd dat het kind er niet zelf voor kiest. Daarom post ik het ook. Vind het echt bizar dat ze dit soort info online deelt.

Er worden aan de lopende band dit soort dingen gepost en besproken in dit topic, dit is ook niet tegen de forum regels.

4 likes

Daar heb je idd gelijk in hoor, het kind kiest er niet voor en dat vind ik ook bizar aan het hele mommyblogger gebeuren.

Excuus aanvaard, ik snap ook jou punt als je het zo uitlegt.

Wat mij betreft mogen we daar ook wel wat strenger in worden. Want met alle posts hier met namen van ouders, kinderen en herhaling van allerlei persoonlijke informatie (over kinderen gedeeld door influencers) zijn topics als dit een voortzetting van het schenden van de privacy van die kinderen.

Daarmee is het onderdeel van het probleem en niet van de oplossing, hoe verontwaardigd we ook allemaal wel niet reageren op al die posts.

17 likes

Nee alleen zichtbare tepels worden verwijderd op insta :sob:🄲

3 likes

Ja vond ik ook heftig om te lezen! Volg haar ex ook op instagram en dat lijkt me ook echt een hele redelijke en aardige man (zover als ik kan inschatten natuurlijk). Die echt gek is van zijn kinderen

1 like

Ik volg haar ook, ik heb geen idee hoe de vork in de steek zit in hun relatie maar ze doet dit heel vaak, een berichtje dat ze zelf heilig is en dat alles aan hem ligt… ik weet het niet helemaal zo…

Ze is ook op zoek naar een nieuw huis in Amsterdam, moest minimaal 170m2 zijn oid… ben benieuwd of dat haar gaat lukken…

2 likes

Ik vind het laatste wel een beetje raar. Wat heeft uiterlijk er nou mee te maken? Vind het een beetje een sneer ofzo. Kan ook dat ik het totaal verkeerd lees hoor.

5 likes

Jaa toch? Ik kan me herinneren dat hij zijn kinderen een tijd ook niet mocht zien…

2 likes

Ja 100% mee eens. Lijkt me ook heftig als die kinderen zichzelf straks opzoeken op google en ze dan hier uitkomen.

3 likes

Mensen kunnen nog niet eens betaalbaar 50m2 vinden. 170m2 minimaal? Must be nice being bloody rich :joy::sob: kan je daarmee überhaupt onder een koopprijs van 1mil blijven?

4 likes

Haar ex is loaded, wellicht daarom? Volgens mij heeft hij er ook iets mee te maken dat ze haar modemerk ook failliet moest laten gaan dacht ik, hij zal daar wel geld in hebben gestoken…
Dus het is dubieus eigenijk.

3 likes

Waarschijnlijk dat ze tijdens het huwelijk dan ook een spaarpotje opgebouwd heeft. Lijkt me toch dat je niet op je ex gaat vertrouwen voor je hypotheek? En wat doet ze nu dan, nu haar merk failliet is? Influencen? :sweat_smile:

6 likes

Nee ze heeft wel een herstart gedaan!

En ik denk trouwens dat ze wil huren, ze huurt nu ook…

5 likes

Ja vond ik ook een beetje maar missch was de break up heel pijnlijk? Geen idee dat betrok ze idd op zichzelf leek het wel

Oh, ik zag dat er al sinds vorig jaar geen updates geplaatst worden op de HQ insta. Maar misschien houdt ze alleen die niet bij.

Anyone ff een staycation boeken met een royale kortingscode?

16 likes

Ja kost 185 per nacht voor de meest simpele kamer, ik skip even

3 likes

Nou, het Okura is anders wel ā€˜het ultimatum van luxe’. Dit leerde ik van mijn nieuwste fascinatie May Travels (Disney, Efteling en luxe reizen). Hoe is het om in het Japanse 5 sterren hotel te slapen | Okura Amsterdam | Panorama Junior Suite - YouTube
Het is cringy maar ook heel lief en het doet me denken aan hoe beutybloggers vroeger altijd uitgebreid een hotelkamertour deden.

1 like

Huh maar je gaat me niet vertellen dat zij gewoon betaald terwijl ze dus wel een kortingscode deelt? Of snap ik niet goed wat ze hierover zegt?

Nvm: na 3x lezen, korting op de longstay

1 like

Idd…ze heeft het eigenlijk zo goed als bevestigd in haar q&a. Was ook niet echt verbaasd moet ik zeggen. Ben wel heel blij voor haar dat ze hier zo goed mee omgaat. Ze lijkt zo happy al en zegt dat haar eigenwaarde helemaal niet is aangetast. We zien natuurlijk nooit de volledige waarheid op instagram maar toch sterk hoe ze ermee omgaat

3 likes