Mommybloggerstopic #7

Via via weet ik van affaires van zijn kant, straalbezopen zijn en niet voor de kids zorgen etc. Dit is wat Maria haar vriendinnen heeft verteld. Maar precies wat je zegt, elk verhaal heeft twee kanten.

4 likes

Dat is natuurlijk heel erg maar ik vind het ook heftig dat ze dit allemaal zo open en bloot deelt? Iedereen leest dit die haar volgt en weet zo alle in en outs van haar maar ook de vader van haar kinderen, die dit dus altijd kunnen teruglezen.

ā€˜Alle ins and outs’ toch niet?

1 like

Hij is toch best teruggetrokken? Gefocust op eigen werk/etc.
Als in, zij treedt wel meer op de voorgrond via insta. Dus denk niet echt dat we daar iets over kunnen zeggen?

1 like

Ik ging naar aanleiding hiervan even kijken maar wow, inderdaad. Deden alle gescheiden ouders dat maar.

11 likes

Nee klopt, is wat overdreven maar het gegeven dat ze alleen via de advocaat contact heeft met haar ex&dat er lopende rechtszaken zijn e.d. Ik vind dat zoveel prive informatie als er kinderen bij betrokken zijn, maar natuurlijk snap ik dat dit passend is bij influencers en veel delen over hun prive-leven principe en dat het nog meevalt in vergelijking met wat anderen delen.

2 likes

Ze doet wel even een boekje open over de verbroken relatie maar ik vond het een heel feitelijke en treurige weergave zonder moddergooien. + een soort bankbetuiging aan de nieuwe partner. Als bonus-mana zou ik er erg door geraakt zijn :blush:

5 likes

Ik vind dit altijd zo fascinerend. Hoe werkt dit: zou zo’n kind nou nooit eens roze, geel, groene ballonnen willen? Of op z’n minst een kleurtje in het cadeaupapier? Dekbed? Pyama?
Of wil ze het wel maar mag het niet? Beseft ze überhaupt dat die kleuren er zijn?

Voor een keertje oke, maar dit is al de 6e verjaardag van dit kind in deze kleurstelling. Ik zal het nooit begrijpen :sob:

11 likes

Als je het zo verkeerd vindt, is het niet zo handig om het verder te verspreiden. Ik begrijp niet wat je daar niet aan begrijpt.

12 likes

Okeeee

2 likes

Ik vind echt dat er de laatste tijd veel de moraalridder wordt uitgehangen hier op het forum als het zo uitkomt.
Beetje moe van.

Denk dat ik maar eens stop met posten. :yawning_face:

6 likes

Haha, heb het idee dat je dit heel vaak zegt. Het is niet dat mensen dan denken: oeh dan zal ik m’n gedrag eens aanpassen.

9 likes

Nee heb dat eigenlijk nog nooit gezegd.

Heb eigenlijk ook nog weinig zin om er verder over te discussiƫren want het heeft toch geen zin :joy:

Vind het wel prima zo.

1 like

Je kan er zelf op zich ook wat van wat betreft mensen aanspreken, op zichzelf prima natuurlijk maar gek dat dat omgekeerd dan zo slecht valt.

2 likes

Dit kan ik mij ook niet voorstellen. Hier ook gescheiden en een jong kind. Mijn ex heeft dingen gedaan waardoor ik echt enorm ben gekwetst. Maar hij blijft de vader en de communicatie vind ik erg belangrijk. Je moet jezelf soms dan maar even opzij zetten.

7 likes

Het is eerder dat jij de laatste tijd gewoon enorm de grenzen opzoekt van wat acceptabel is. Vervolgens stel jij je arrogant op door te zeggen dat je geen zin hebt om discussies aan te gaan, terwijl het vaak niet eens discussies zijn maar mensen jou erop aanspreken dat jouw gedrag niet gepast is en vervolgens weiger je om excuses aan te bieden.

23 likes

Ik kan me jouw verhaal nog herinneren en ik vind dit supersterk van je. Echt knap. In mijn omgeving zie ik veel kinderen die dat als ze ouder zijn echt op waarde schatten :kissing_heart:

2 likes

Maar het is toch ook geen gegeven dat kinderen perse van felle kleuren zouden houden? Dat alle kinderen rood roze en blauw willen? Ik vind het niet zo vreemd om een kinderkamer ook naar je eigen smaak in te richten zoals de rest van je huis. Nu lijkt het net alsof deze kamer zielig is voor het kind, wat echt nergens op slaat in mijn ogen.

12 likes

Ik had als kind sowieso alles over gehad voor een bed met glijbaan. Nog steeds, eigenlijk :crazy_face:

4 likes

Jawel. Kinderen houden van felle kleuren en chemische smaken en troepspeelgoed dat geluid maakt. En ze zijn ook vaak vies.

13 likes