Mommybloggerstopic #7

Verhelderend. Ik zou ih voorbeeld van Vlek dus ook denken dat je zou kunnen zeggen: vriend is 50% Indonesisch, maar is dus onjuist

2 likes

Helder, dankjewel! Ik heb dit echt nooit geweten.

3 likes

Dat is toch meer genoemd om het soort van belachelijk te maken?

Ik ben oprecht wel benieuwd waar Wil en Tien in september allemaal mee komen wat betreft de veranderingen. Onder een post van Porterenee zag ik dat Wil reageerde en dat Renee reageerde met: tot snel, zin in. Dus misschien gaan ze iets met financiën of beleggen doen in hun video’s o.i.d.

Ik ben bang dat dit betekent dat er meer geld verdiend gaat worden en we meer spon gaan zien :joy:

5 likes

Wout deelt op zijn instagram voor na foto’s van iemand die een geweldig resultaat heeft gehaald met zijn challenge. Behalve dat ze zich fitter voelt en strakker in haar vel zit, heeft ze ook haar moedervlekken eraf getraind :sweat_smile:

20 likes

Ik zie de foto’s niet staan, zijn ze weg?

Op het verhaal van sterk met wout

2 likes

:joy: Vind het fijn voor die mevrouw dat ze er blij mee is, maar die linkerfoto is met name bloating toch? Althans, ik kan dit verschil ook bereiken in een paar dagen, voor en na menstruatie bijvoorbeeld.

3 likes

ja jeetje, bloating en een slechte houding en tada! zo kan ik ook 's avonds laat een foto maken bij slecht licht terwijl ik uit adem en dan een week later lekker gebronsd bij goed licht terwijl ik goed rechtop sta :joy:

1 like

Omg was hij dat die dat toen zei :flushed::flushed: nu vind ik m toch een beetje minder leuk

1 like

Ik kan er dus niet meer in:( kon waarschijnlijk alleen stipt om 14:00? Zo jammer, maar ik kijk m vanavond wel terug.

1 like

Ja er staat “volg hier de livestream” maar verder geen link oid. Dus kijk m idd vanavond wel rustig terug:)

1 like

https://www.hln.be/nina/volg-hier-de-afscheidsceremonie-van-nina-columniste-lara-switten~a1002750/
Hier zou de livestream automatisch moeten laden

Ja ik kom er nu wel in! Dankjewel!!:pray:

1 like

Vanaf 18u kan je een korte samenvatting van de afscheidsceremonie bekijken. https://www.hln.be/psycho/dit-was-de-ceremonie-voor-nina-columniste-lara-switten-steffen-zei-dat-hij-er-zou-zijn-lara-beloofde-hetzelfde-always-and-everywhere~a4e1e574/

3 likes

Vraag weggehaald. Excuses voor de gekke vraag.

Daar heb je gelijk in. :wink:

2 likes

Dit lijkt me geen serieuze vraag toch.

3 likes

Misschien was het een beetje een gekke vraag. Heb hem verwijderd.
Iets te snel in mijn oordeel misschien. Excuses.