Ahh
die post van Elise
. Krijg er echt tranen van… Wat moet dat intens ondragelijk zijn.
Dat sowieso! Het slaat echt nergens op om zoiets tegen iemand te zeggen/typen, mensen moeten zich eens wat meer met zichzelf bemoeien en niet met een ander.
Michelle legt in haar nieuwste vlog (een beetje) uit hoe zij (Koen en zij) het financieel gaan doen. En dat hij dus 2 dagen minder gaat werken. Ik denk dat ze meeleest want ze heeft het erover dat veel mensen zich afvroegen hoe zij het financieel doen haha. Wel een fijne situatie lijkt me en fijn dat ze daarin zo op een lijn liggen. Ze zegt wel iets over dat ze ervan schrok hoe ‘ouderwets’ de denkwijzen van sommigen waren, mbt man fulltime werken en vrouw niet of minder, maar volgens mij was zij degene die dit jaren geleden verkondigde het fijnste te vinden. In mijn herinnering was ze daar best uitgesproken over. Maar goed, da’s anders dus nu!
Deze vrouw wil een rood plekje op haar neus? 
Haha de rode plek is nog niet weg bedoelt ze.
Zit net op instagram en zie bij zo een mommyblogger met weinig volgers haar kind op een potje zitten en als ze opstaat zie je letterlijk gewoon haar doos. Snap gewoon echt niet dat je zo kan zijn als ouder van je kind.🥲
De blinde vlek die sommige mensen hebben wat betreft delen op social media verbaasd mij ook elke keer weer.
Kun je het rapporteren? Lijkt me dat als je geen tepels mag laten zien, dit ook een gevalletje ‘verboden’ is. Die mensen hebben écht geen idee van de gevaren van social media he? Echt mind blowing.
Wout heeft z’n haar kort laten knippen. Fijn dat hij er blij mee is. Het lange vond ik er niet zo mooi uit zien, maar of dit korte nou een verbetering is…? 
Voor
Na
Elise haar reactie.
Ik vind het er aan de achterkant prima uit zien maar het lijkt wel alsof de voorkant veel te lang gelaten is voor dit kapsel.
Ja die lok vind ik inderdaad niet zo leuk bij dit kapsel. De rest is wel weer lekker fris, gelijk een stuk verzorgder.
Dat moment dat elise binnen komt doet me denken aan toen mijn vriend onze hond had kaalgeschoren zonder het mij te vertellen.
Hoe reageer je op zoiets
Die lok geeft me echt Karen ‘I would like to speak to the manager’ vibes, al helemaal omdat het zo geblondeerd lijkt hahaha
Hahah ik moet hardop lachen 
Ik dacht even dat ik op die eerste foto naar Johan Jelies (Een Huis Vol) met lang haar keek
Ja vind dat echt geen porum, je krijgt er van die afgehakte boomstronken van als benen.
Net niets.
Geef hem een polo met een sweater over de schouders gedrapeerd en hij kan zo bij het korps.
Die ondernemer is een vriendin van haar toch, heeft ze weeens gezegd. Zou ik ook onderling zo’n afspraak maken 
De Urban Arrow natuurlijk, die net zo duur is als mijn auto 
Wel een mooi ding trouwens maar Jezus wat een geld.