Nee maar wel drie kinderen
Precies, kan iedereen wel zeggen dat âie gaat muten. Niemand die het kan controleren. Beetje slap als je zoân stemming op Instagram slingert.
Plus, Debbie kent veel van die mensen in het echt. Zeg het ze dan persoonlijk. Ik vind Debbie wel queen âberichten op insta posten die over iemand gaan die ze kentâ. Beetje laf.
Ja, ik ook!
Nog eens een Blond Tiger video, hoop ik. Gewoon 2 zussen die zich amuseren, genieten en klagend overdrijven over zowat alles. Zin in!
Al blijft het mij wel bij dat Vita bezig is met een EDM test omdat het een soort van APK voor je lichaam is.
Ik kan best tegen hun overdreven manier van doen over alles, maar die onzin steekt me wel tegen.
Kelly is weer zwanger
Ik hoop wel van een meisje want hoe is ze anders nog een #meisjesmama
Zie dat ze schrijft dat het haar vierde zwangerschap is. Het is toch de vijfde of vergis ik me?
Jezus Christus man, gaan mensen je daar ook nog op corrigeren. Zo schaamteloos. Laat deze vrouw het noemen hoe ze wil. Het is niet alsof ze het vergeten is hĂš.
#mamavan3meisjesen1jongen is wel een lange hashtag ook, mocht het wel een jongetje zijn
Ja en dat Kelly dat mens nog moet geruststellen van Jaa je hebt helemaal gelijk hoor.
Jezus christus te paard HOE reageert ze nog zo kalm erop
Ik kom er dus net achter dat Kelly mij op mân privĂ© account geblokkeerd heeft, want kan haar niet meer vinden. Als ik overschakel naar mân andere account (fotografie) dan kan ik dr wel vinden. Heb ook geen idee waarom ik geblokt ben
Oh dat zou nog wel eens kunnen trouwens. Wat een kinderachtige reden ook om iemand dan te blokken, maar vooruit. Ieder zân ding
Tel je zegeningen.
Heb je haar toevallig zelf geblokkeerd? Ik doe dat weleens als ik iemand continu voorbij zie komen met spon of reels. Dan zie je ze ook niet meer als je zoekt op de naam.
Ik vraag me altijd af wanneer een mommyblogger een besluit neemt om voor nog een kindje te gaan of ze dan ook aan het commerciële belang denkt? Een zwangerschap / baby zorgt toch weer voor extra views likes en inkomsten.
Weten jullie nog dat Elise Boers in de zomer allemaal goedkoop ogende kleding mocht uitzoeken van een merk, maar het nooit droeg?
Nou op haar 5e vakantie dit jaar heeft ze het aan hoor⊠afschuwelijk
Ibiza, Spon