Dit doet de vriendin van Tim (van Boos) toch ook?
Dit is toch iets anders dan wat onze grote vrindin She Who Must Not Be Named propageerde? Wat meet dit eigenlijk? Volgens mij kan het ziekenhuis ook wel een dergelijke meting naar een bepaald hormoon (AMH? Was dat het?) doen en dan heb je ook inzicht in je vruchtbaarheid én wordt het gewoon vergoed.
Maar misschien is dit iets te simpel beredeneerd, dat kan ook.
Klassiek gevalletje geldklopperij dus
Doet me ook denken aan ~girlboss~ Elizabeth Holmes eigenlijk. Is goeie podcast over gaande, The Dropout. Over hoe ze een bedrijf opzette dat met een paar druppels bloed allerlei testen beweerde te doen.
Ja ik love het. Mijn lievelings is dat ze zelfs een lagere stem aannam. En nee, is wel anders idd. Maar deed me eraan denken. Wat een gesjoemel in de wereld van bloed.
Ik vind het wel iets anders want het pretendeert geen oplossing te zijn, wat bij die andere bloedtesten wel zo was (âals je versgeoogste winterpeen bij de wassende maan eet ben je binnen drie dagen zwangerâ).
Maar alsnog kun je een vals gevoel van zekerheid geven, want lijkt me niet dat zoân test alles kan meten wat relevant is.
Vruchtbaarheid is gewoon niet meetbaar. Een aantal sub- en infertiliteits oorzaken, maar daar blijft het wel bij.
En sinds wanneer is het een argument dat iets in de VS gedaan wordt? Het systeem daar is totaal niet te vergelijken met hier. Eitjes invriezen is ook al schijnzekerheid.
Ik ben het met je eens hoor, ik vind het ook niet aan te raden. Maar ik vind het erger dat die Annic van Wonderen ook deed alsof bepaalde dingen doen dan zou helpen bij vruchtbaarheid.
Dat deed Annic toch ook?
Maar ja dat is waar, je geeft wel een soort âadviesâ (âje kunt nog makkelijk wachten tot je 35 bentâ) terwijl dat helemaal nergens op gebaseerd is. Of ja wat goede waarden bij een bloedtest die verder weinig zeggen.
Omg ein-de-lijk. In Kassa nu aandacht voor vloggers die hun kinderen commercieel inzetten. Oa KC als voorbeeld.
Straks gesprekje met de staatssecretaris. Ben benieuwd
Ja jammer dat op dat aspect niet werd ingegaan. Ik vond het wel goed dat die deskundige het over de gevaren voor hun ontwikkelingen gehad bij het continue terugzien van hun beelden ipv zich van binnen uit te ontwikkelen.
Ik denk dat de influencers echt verslaafd zijn aan de views, interactie met kijkers etc. Het is hun job geworden. Dus net zoals dingen waar je aan verslaafd bent, kan je de negatieve effecten ( nog ) niet zien.
Zou echt eens met een van hun in gesprek willen gaan maar vaak komt er geen antwoord. Omdat ze het negeren.
E.va tuyt ook weer een half naakt kind gebruikt voor spon. ( de spon met de step ).
Van die kindjes weet je echt zoveel als je ze volgt⊠zij is echt een van de grootste mom influencers in Belgie. Maar geeft vaak het verkeerde voorbeeld
Solomon is mijn fave. Mega benieuwd hoe het nu met hem is. En met zijn pa.
Ik vindt de Bellingaâs de meest irritante familie vloggers, Dat oudste kind praat zo overdreven als de camera op hem gericht staat. Ben benieuwd hoelang ze nog doorgaan als de kinderen straks niet meer in beeld mogen. Dan zullen de views ook minder worden en mensen zullen stoppen met kijken. Want alles draait om de kinderen.
Nou met views van mensen zoals jij cashen ze voor die tijd nog even.
Sorry dat ik zo hard ben maar stop gewoon met deze mensen kijken, je draagt bij aan het probleem.
Ja mee eens ! Ik volg ze niet maar nu met dit weer te lezen ging ik nog eens kijken en tjah daar is ze weer.
Ik volg die lui niet, pik hier af en toe wat op maar ze komen bij mij nooit voorbij. Blokkeer dit soort accounts gewoon op instagram en Youtube (of rapporteer ze). Dan zie je ze echt niet en hoef je ook geen aandacht te schenken aan dit soort types. Ik zie hier te vaak mensen posten hoe erg het allemaal is maar ondertussen alle vlogs kijken.
Ik kwam laatst tegen dat die oudste twee Bellinga kids ook meedoen / meededen in een of andere Sinterklaasfilm ofzo.
Maar echt, dat is dus het toppunt van opportunisme toch. Zoân omroep/makers die weten dat dit een familie is met veel fans in hun doelgroep. En die dan doelbewust zoân jongen en meisje Bellinga vragen om in die film te spelen. Om zoân lullige film aan wat meer populariteit te helpen en meer inkomsten te genereren. Wéér een ervaring in het leven van die kinderen waarin ze moeten âacterenâ en zichzelf op scherm zien.
Ik weet dat âdingenâ zo werken, maar blegh, vind het zo lelijk allemaal.
En inderdaad wat die vrouw uit t programma zegt. Hoe de fuck gaan deze kinderen ooit uitvogelen wie ze écht zelf zijn? Dat is voor de gemiddelde mens al moeilijk genoeg.
Ministerie wil strengere regels tegen inzet kinderen door influencers - https://nos.nl/l/2401038
Zie nu trouwens dit. Dit jaar een meldpunt en volgend jaar concrete gesprekken over inperking.