Mommybloggerstopic #7

Het lijkt erop dat de boekingen bij Het Wylde Pad niet echt binnenstromen gezien de Huismuts voor de zoveelste keer praktisch heel oktober en november via stories in de uitverkoop gooit :grimacing:

8 likes

Ja en in september hadden ze ook al deals volgens mij. Of misschien was het augustus. Anyway, de kortingen vliegen je om de oren.

Maar wie wil er ook in de regen en wind in een semi-gepimpt huisje in fucking Twijzel zitten?

43 likes

Dit🤣

5 likes

De jurk is vreselijk maar ze heeft wel echt een :peach: to die for :hot_face:

13 likes

De standaard voor een goede :peach: is hier wel bijzonder laag… :rofl:

14 likes

Vind het altijd zo interessant dat veel bekende nl’ers en influencers zo graag op ibiza willen wonen. Elise zegt op insta dat ze nog wacht een seintje van het universum maar er wel op een dag wil wonen.

4 likes

Ik ben er nog nooit geweest en snap het waarschijnlijk daarom niet. Maar wat is de deal met Ibiza dat het zo geweldig is?

3 likes

Ibiza is :sparkles: magisch :sparkles:, schijnt. Mij nie bellen, ga veel liever naar andere eilanden.

7 likes

Ik ben niet zo kritisch nee, love bijna elke :peach:

17 likes

Wat leuk voor ze!

Heeft Kelly nog ergens verteld hoe ze dat gaat doen met de keizersnede? Ik heb er zelf ook drie gehad en de gyn gaf aan tijdens de derde dat een vierde echt echt echt niet mogelijk is en bood mij zelfs aan om mij te steriliseren tijdens de keizersnede (niet ok, i know).

Dat zal toch per situatie verschillend zijn? En een arts noemt toch de opties gewoon? Of drong hij erop aan?

4 likes

Gaat die kut steen haar dat seintje geven? Of hoe werkt dat

10 likes

@Sproetjes @Feather het zal zeker per situatie verschillen, ben vooral benieuwd vanwege mijn eigen nieuwsgierigheid. Het heeft verschillende nare risico’s.

Waarom is het niet ok omdat te doen tijdens een keizersnede? Je bent exact op het goede gebied op dat moment, ze had het wellicht vantevoren kunnen vragen ok maar het is heel normaal om tijdens een laatste keizersnede meteen te steriliseren hoor

5 likes

Ik las het eerst alsof de arts dat vroeg TIJDENS de keizersnede en toen dacht ik ook OMG, maar ik denk dat ze bedoelt dat de arts tijdens een gesprek voorafgaand aan de keizersnede deze mogelijkheid heeft voorgelegd. Dan vind ik het helemaal niet raar dat een arts deze optie aanbiedt.

13 likes

Dit inderdaad. Het kwam heel hard aan terwijl de gyn er heel luchtig over deed - alsof het niks is.

@Sundance indd bij consult voorafgaande aan de keizersnede.

2 likes

Tijdens een keizersnede kan er inderdaad littekenweefsel ontstaan, en het verschilt per situatie hoe erg. Er zijn vrouwen waarbij het na 1 keizersnede al afgeraden wordt om nog zwanger te raken, maar er zijn ook vrouwen die zonder complicaties 3 of meer keizersnedes krijgen.

Met een inwendige echo is goed te zien hoe de baarmoeder hersteld is na een keizersnede. Ik ga er vanuit dat dat bij Kelly gecontroleerd is en dat ze blijkbaar groen licht heeft gekregen voor nog een zwangerschap.

9 likes

Ik heb zelf bij de eerste een keizersnee gehad (ongepland) en ben bij de 2e wel vaginaal bevallen. Er zijn natuurlijk altijd risico’s. Ben wel benieuwd hoe dat precies zit na 3 keizersnedes, qua kwetsbaarheid van de buik/huid/weefsel.

1 like

Tijdens is niet gepast inderdaad :sweat_smile: maar als optie benoemen tijdens een consult voorafgaand is toch normaal en goed juist vind ik.

11 likes