Is geen juice denk ik? Iemand suggereerde dat nav een Story waarop ze gewoon met een mannelijke vriend stond toch
Zo heel veel juice is er niet, ze hebben een open relatie (ik ken mensen die zij kent) en zijn daar ook - jawel - heel open over haha
Ah dat kan zeker! Ik heb er maar 1 dus dat is ook mân enige referentiekader haha!
Vind dit altijd zoân gekke. Aan de ene kant snap ik dat je reacties verwijderd maar voor mân gevoel vinden sommige YouTubes kritiek ook wel snel afzeikerij. En dan vind ik verwijderen van de reacties wel makkelijk. En vraag me af of de mate van kritiek zoveel meer is dan je zou krijgen bij je baan in loondienst van leidinggevende en/of collegaâs.
Wij hebben ook een camera, die een bewegingssensor heeft idd.
Moet ook voor Curaçao als je al gevaccineerd bent.
Op alle slakken zout leggen wordt inmiddels ook een beetje vermoeiend
Hoeft niet per se, in sommige landen moet je en en hebben! (Curaçao bijv)
Mooi tegengeluid tegen alle LOA en manifestatie coaches/influencers op Instagram, social media 
Ik volg haar sinds dat ze een goede, uitgebreide reactie plaatste bij Annic over het hele mamaworden gebeuren. Ze schrijft echt vaak goede dingen vind ik
Ja ik ben ook echt fan van Janne Schuijn.
Het is toch herfstvakantie?
In Brabant nog nietâŚ
Als je seizoensgebonden werk doet (zoals bijvoorbeeld een vakantiepark draaiende houden in de zomer) dan kan je kind extra vrije dagen krijgen buiten de schoolvakanties om. Ik werkte in mijn puberteit op een jachthaven in de keuken en die mensen mochten ook altijd in september nog met hun kind all inclusive naar Turkijke 
Willem die op zân insta vraagt wie er morgen wilt komen sjouwen voor een vette hap en goeie koffie.
Wie zou er zo gek zijn om dat te doen.
Waarom willen mensen met geld t liefst niemand betalen?
Ben haar ook gaan volgen, leuk mens.
Hoe denk je dat Dagobert aan zijn fortuin is gekomen, niet door het weg te geven hè
Ze is al 5. Maargoed kan zoveel zijn: 2 studiedagen voor de vakantie, je kind een dagje ziekmelden of idd toestemming ivm seizoensgebonden werk.
Lekker manifesteren dat je naar ibies gaat. Oh nee wacht, je hebt het ticket zelf moeten boeken.
Leipe Loutje is gestopt met instagram! Wisten jullie dat al?