Mommybloggerstopic #7

Yes angel Mari warior.

7 likes

More like :sparkles: true angel wappie goddess :sparkles:

12 likes

Ja het doet bij mij best pijn dat ik na spoedkeizersnee en dagen proberen en kolven letterlijk geen druppel produceerde. En vriendinnen na mij allemaal wel borstvoeding gaven. Als iemand dan zegt dat t niets bijzonders is want je lichaam produceert dat gewoon dan vind ik dat jammer en ik denk met mij meerdere vrouwen waar t niet gelukt is.

21 likes

Heb je een DM gestuurd :slight_smile:

2 likes

Why? :woman_shrugging:

2 likes

Elise is onderweg naar Malaga. Vakantie 3 gewoon back to back, wat een leven :sweat_smile:

11 likes

Haha ja heerlijk.
Moest ook lachen om dat verslag over dat weekendje in de natuur, nu is in de natuur wonen ook helemaal je-van-het opeens. En vorige week Iebietssss. Dan maar overal een huis?

5 likes

Opgroeien in DE STAD was toch juist alles?

5 likes

Ik zag het ook, gewoon WEER weg? :scream: Ja ik ben jaloers, maar is ook vliegvakantie 3 of 4 sinds deze zomer als ik het goed heb, vind dat eigenlijk niet meer kunnen #schijtaanhetmilieu

1 like

Ik vind pervers ook wel overdreven. Mijn kinderen hebben ook een grote speelplaats. Snap niet goed wat hier pervers aan is.

2 likes

Bij mij ging het om de dik gedrukte woorden. Vind het niet echt iets toevoegen.

Ook mee eens.

Volgens mij zelfs vakantie 4!

2 likes

Op de instagram van national geographic komt soms een fotoserie voorbij van Gabriele Galimberti met kinderen uit verschillende werelddelen geportretteerd met hun favoriete speelgoed (Toy Stories – Gabriele Galimberti) Moest daar ook aan denken bij deze post op instagram, zag eens een foto bijkomen van een meisje in Afrika van wie het favoriete speelgoed de plastic zonnebrillen was die ze verkochten en dat dan vs kinderen die een halve speelgoedwinkel om zich heen hebben liggen. Foto voor een krottenwijk in Haïti met zelfgemaakt speelgoed van afval vs fotos in volledig ingerichte speelkamers.

35 likes

Oké ik scroll er een beetje doorheen en zie ook een jochie met allemaal speelgoedpistolen, dat vind ik ook behoorlijk heftig wel :pensive::pensive:

3 likes

Die koppies :pleading_face::heart:

5 likes

Nja, ik vind t totaal irrelevant maar goed.

1 like

Zie nu dat het voor ‘werk’ is

Zoals ik al eerder aangaf, wij hebben dus ook zo een grote speelhoek.

Maar wij voeden ons kind alles behalve op dat jij denkt dat het is. Ze krijgen geen 20 kadotjes met verjaardag, denken ook niet “ik heb veel en andere niets kan me niet boeien”.

Ik denk denk je misschien een verkeerd beeld in je hoofd hebt met van dat groot extravagant speelgoed als kado?

Een voorbeeld bij ons ; er staan al zeker 2 dozen duplo, 1 doos lego en 4 dozen met treinsporen. Mijn dochter speelt graag met poppen dus een doos met poppen en accessories. Daar staat ook een buggy bij en een bedje. Dan nog een kastje met knutselmateriaal en een kastje met puzzels en een kastje met boeken. Als je dit bij elkaar zet dan kom je aan een grote speelhoek maar om die nu “pervers” te noemen. Sorry dat schiet bij mij echt in het verkeerde keelgat.

3 likes

Ik snap de behoefte om te gaan verdedigen niet zo goed? Prima als je kind een grote speelhoek heeft, maar we kunnen toch niet ontkennen dat dat priviliged is? Zoals witte, westerse kinderen in veel dingen priviliged zijn.

65 likes