Mommybloggerstopic #7

Volgens mij past dat wel bij het spirituele dat ontgiften en klisma achtige? volgens mij heb je daar van die hele oorden voor, waar je kunt de lichaam en geest kunt ontgiften. Misschien omdat ze zo :dizzy: open-minded (lees:goedgelovig) zijn ? Geen idee. Of komt het uit de Chinese geneeskunde?

2 likes

:face_vomiting::nauseated_face::woozy_face:

Ik vind dit wel een hele goede boodschap, als iedereen nou gewoon alleen aan ZICHZELF denkt dan wordt de wereld vanzelf mooier :pray: #wordsbyMartine :pray:

21 likes

Nee joh! Zijn ook maar bepaalde privileged types die dat roepen. Ik geloof wel dat als je doelen helder hebt, dat dat helpt, maar manifesteren en het universum in roepen is onzin.

3 likes

Dit klopt niet. Ook bij een overtreding is detentie mogelijk, alleen dan wordt het hechtenis genoemd in plaats van een gevangenisstraf (en het wordt uitgezeten in een huis van bewaring)

1 like

Tja en dan die onzin verkondigen over de testfase tot 2023… weer ergens een klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt

9 likes

Wie volgen deze visie?

1 like

Maakt me echt moedeloos dat ze zelfs met een paramedische opleiding dit niet snapt of wil snappen

6 likes

Zoiets kwam ook voor onder een vlog van Mascha, waarin ze zei dat ze niet kon wachten op een vaccinatie: ā€œdenk nou toch eens eerst aan JEZELF en dan pas aan een ANDER!ā€ OkĆ©, is goed, Gerda.

5 likes

Ik lees deze bewering over de testfase tot 2023 zo vaak, is dat überhaupt wel ergens op gebaseerd? Waar komt dat verhaal vandaan? Het vaccin ís toch getest?

2 likes

Het is gebaseerd op t feit dat Pfizervaccin tot 2023 nog gevolgd wordt, geloof ik. Hier een denk ik goed artikel waarin het wordt uitgelegd: https://www.google.com/amp/s/www.nu.nl/nucheckt/6123842/nucheckt-goedgekeurde-coronavaccins-zitten-niet-tot-2023-in-de-testfase.amp

9 likes

Ja ā€œopeensā€ zeker weer in een story gehengeld naar spon. Wie heeft tips voor sportkleding? Wie heeft tips om af te vallen?

11 likes

Ze lijkt echt zat?!?

Ik kan mij echt niet voorstellen dat je buik na 5 granny Smiths (wat is er mis met Jonagold?) nog zin heeft in een 6de .

Maar vaccins, daar weet je buikgevoel alles over
Hashtag Luisternaarjebuikgevoel

7 likes

Ja zo bizar dat je influencer bent en dat er dan trainers en dieetgoeroe’s en supplementen-mensen met je willen samenwerken :exploding_head:

14 likes

Je zou zeggen dat de vaccins ook opeens op haar pad komen, maar dat is toch anders dan?

25 likes

Haha nou, ik denk wel best vaak: ik fantaseer wel, maar dan denk ik ā€œnahh niet mogelijkā€ en verlaat de droom/fantasie mijn hersenen weer. En heb het idee dat die LOA lui iets bedenken en dat niet meer loslaten, maar er juist constant tegenover iedereen over roeptoeteren. Denk niet dat ƩƩn of andere hogere kracht daar verder iets mee doet, maar als mensen om je heen weten waar je van droomt denken ze misschien wel aan je als ze een kans voorbij zien komen.

3 likes

ahh dus dit is waarom mijn collega laatst een hele dag alleen appels at

2 likes

Dat is nog iets. Heb al 2 collegas gehad die een waterdieet hielden. 1 hield het zelfs 2 weken vol. Die nu ermee bezig is zegt dat ze het 2 a 3 dagen ging doen om minder opgeblazen te zijn en omdat de weegschaal niet naar beneden gaat ondanks sporten en lijnen. Ik heb al allerlei argumenten opgebracht maar ze wil dit. Snap er niks van. Drinkt de hele dag water…

3 likes

Ja die ene die 2 weken deed was de hele tijd zo blij dat ze afviel. Ik bleef waarschuwen dat het niet gezond was maar zij zei: maar het werkt wel!

Eindstand indd alle kilos er dubbel en dwars weer bijgekomen. Nogal logisch…

4 likes

Ik begreep laatst dat zelfs zo simpel niet is. Ja, minder eten dan je energie behoefte is afvallen maar je hersenen geven ook weer een hongerhormoon af wat ook weer verstoort kan raken. Ik weet er veel te weinig van maar er speelt meer mee dan alleen minder eten.

2 likes