Vind dit klinken als iets lang achterhaalds uit de jaren 70, zoals de sherrykuur…
Jezus, alsof je organen vol vet en gif zitten en 3 appels dit oplossen?
En van iemand die in dat soort onzin gelooft zou ik zeker geen advies over wel/niet vaccineren aannemen.
maaruh dan zou dus een appeltaart ook tenminste iets van ontgiften doen? Ik snap dat het niet zo puur werkt als alleen maar appels eten maar ik verwacht toch een percentage. Ik ga gelijk testen
Wat een bijzondere kringen ook, als landelijker vaccinatie graad op 90% ligt en om haar heen maar 20%
Ik doe het omdat het goed voor MIJ voelt, want IK vind het belangrijk dat we een hoge vaccinatiegraad hebben zodat IEDEREEN ervan kan profiteren dat Corona hopelijk de wereld uit is.
Wel geloven in een appeldag en niet een Corona vaccin. Zo benieuwd naar de data van een appeldag.
Hoe bedenken mensen het. Schuren je darmwand? Kan je niet beter een schuurspons eten dan.
Ze doet een vragenrondje , over van alles gaan, dus ook de data van een appeldag
Kijk de vlog van sanny, ben nog maar in het begin maar nu al irritainment. Ze willen wel een vakantiehuis in het buitenland kopen, maar ze doen het toch niet want grote zorg en behoorlijke investering.
Dus ze huren nu een huis alsof we het al hebben (gekocht?), want dan durf je ook meer uit te geven want dat is alsnog goedkoper dan een huis kopen. Wat een logica. Natuurlijk allemaal ~gemanifesteerd~.
Ze heeft ook nog nooit op een plek gezeten waar ze de zon onder kan zien gaan. Ze zal wel in de zee bedoelen ofzo, maar zij is toch al super vaak op vakantie geweest. Alsof je dan nog nooit een zonsondergang met zee hebt gezien?
Ze volgen de visie van reggio Emilia, 100 talen van het kind.
Hier een beschrijving.
Hier werkt het enorm goed, maar snap dat het niet voor iedereen iets is. Ook nog een voordeel ze krijgen eten op school allemaal biologische en vaak vegetarisch en hoef ook nooit traktaties te maken haha. Ze gaan straks op zwemles via school en in september 3 dagen op kamp ook de kleintjes.
Volgens mij past dat wel bij het spirituele dat ontgiften en klisma achtige? volgens mij heb je daar van die hele oorden voor, waar je kunt de lichaam en geest kunt ontgiften. Misschien omdat ze zo open-minded (lees:goedgelovig) zijn ? Geen idee. Of komt het uit de Chinese geneeskunde?
Ik vind dit wel een hele goede boodschap, als iedereen nou gewoon alleen aan ZICHZELF denkt dan wordt de wereld vanzelf mooier #wordsbyMartine
Nee joh! Zijn ook maar bepaalde privileged types die dat roepen. Ik geloof wel dat als je doelen helder hebt, dat dat helpt, maar manifesteren en het universum in roepen is onzin.
Dit klopt niet. Ook bij een overtreding is detentie mogelijk, alleen dan wordt het hechtenis genoemd in plaats van een gevangenisstraf (en het wordt uitgezeten in een huis van bewaring)
Tja en dan die onzin verkondigen over de testfase tot 2023… weer ergens een klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt
Wie volgen deze visie?
Maakt me echt moedeloos dat ze zelfs met een paramedische opleiding dit niet snapt of wil snappen
Zoiets kwam ook voor onder een vlog van Mascha, waarin ze zei dat ze niet kon wachten op een vaccinatie: “denk nou toch eens eerst aan JEZELF en dan pas aan een ANDER!” Oké, is goed, Gerda.