Ik lees deze bewering over de testfase tot 2023 zo vaak, is dat überhaupt wel ergens op gebaseerd? Waar komt dat verhaal vandaan? Het vaccin ís toch getest?
Het is gebaseerd op t feit dat Pfizervaccin tot 2023 nog gevolgd wordt, geloof ik. Hier een denk ik goed artikel waarin het wordt uitgelegd: https://www.google.com/amp/s/www.nu.nl/nucheckt/6123842/nucheckt-goedgekeurde-coronavaccins-zitten-niet-tot-2023-in-de-testfase.amp
Ja “opeens” zeker weer in een story gehengeld naar spon. Wie heeft tips voor sportkleding? Wie heeft tips om af te vallen?
Ze lijkt echt zat?!?
Ik kan mij echt niet voorstellen dat je buik na 5 granny Smiths (wat is er mis met Jonagold?) nog zin heeft in een 6de .
Maar vaccins, daar weet je buikgevoel alles over
Hashtag Luisternaarjebuikgevoel
Ja zo bizar dat je influencer bent en dat er dan trainers en dieetgoeroe’s en supplementen-mensen met je willen samenwerken
Je zou zeggen dat de vaccins ook opeens op haar pad komen, maar dat is toch anders dan?
Haha nou, ik denk wel best vaak: ik fantaseer wel, maar dan denk ik “nahh niet mogelijk” en verlaat de droom/fantasie mijn hersenen weer. En heb het idee dat die LOA lui iets bedenken en dat niet meer loslaten, maar er juist constant tegenover iedereen over roeptoeteren. Denk niet dat één of andere hogere kracht daar verder iets mee doet, maar als mensen om je heen weten waar je van droomt denken ze misschien wel aan je als ze een kans voorbij zien komen.
ahh dus dit is waarom mijn collega laatst een hele dag alleen appels at
Dat is nog iets. Heb al 2 collegas gehad die een waterdieet hielden. 1 hield het zelfs 2 weken vol. Die nu ermee bezig is zegt dat ze het 2 a 3 dagen ging doen om minder opgeblazen te zijn en omdat de weegschaal niet naar beneden gaat ondanks sporten en lijnen. Ik heb al allerlei argumenten opgebracht maar ze wil dit. Snap er niks van. Drinkt de hele dag water…
Ja die ene die 2 weken deed was de hele tijd zo blij dat ze afviel. Ik bleef waarschuwen dat het niet gezond was maar zij zei: maar het werkt wel!
Eindstand indd alle kilos er dubbel en dwars weer bijgekomen. Nogal logisch…
Ik begreep laatst dat zelfs zo simpel niet is. Ja, minder eten dan je energie behoefte is afvallen maar je hersenen geven ook weer een hongerhormoon af wat ook weer verstoort kan raken. Ik weet er veel te weinig van maar er speelt meer mee dan alleen minder eten.
Opzich snap ik dat watervasten beter (alhoewel ik twee weken wel heel lang vind!), na vier uur niet eten gaat je lichaam geen glucose maar vet verbranden. Is het idee achter intermittent fasting. Maar als je de hele dag alleen maar appels eet blijf je suikers binnenkrijgen en kom je dus niet in die staat, terwijl je wel de hele dag honger hebt. En dan ook nog aangeraden door zo’n gare coach, echt verschrikkelijk
Ik denk dan ook wat wil je nog langer “aan kijken”? We zijn al ruim 6 maanden bezig met vaccineren. Er is ZO VEEL informatie beschikbaar. Als je het maar wilt zien/lezen/horen. Wat de fuck moet je nog langer aan kijken dan?
Zo vermoeiend dit soort mensen. Ze denken echt super woke te zijn, maar in werkelijkheid zien ze nog minder dan een mol. Man man
Dit idd.
En niet goed genoeg getest, uh als je kijkt op mondiaal niveau hoeveel gevaccineerden er nu zijn is dit een goede test hoor. En mensen die denken alsof pas toen er corona was ze begonnen zijn met 't maken van vaccins -_-
Daarom moet je je caloriebehoefte eten, en daarnaast sporten. Dan kom je weer in de min.
Maar daar verander je het signaal van je hersenen geven aan je hormonen (die weer voor honger gevoel zorgen) ook niet aan. En het is ook nog weer anders per persoon. Ik weet er maar echt heel weinig van maar er is steeds meer onderzoek dat het afvallen meer is dan minder calorieën eten, sporten en automatisch daardoor afvallen.
Het is niet eens een ‘test’ meer als half nederland al ingeeent is. Het bewijst zich vanzelf toch al? Ook in de cijfers. Hoeveel meer wil je getest zien? Denk dat er zelden zoveel getest is met iets dan met deze vaccins. Een paar miljoen steekproeven
Ja dit.
Stel je voor dat overheid na 6 maanden coronadoden had gezegd ‘we kijken het nog even aan’…
Jij leeft niet in een bubbel, maar Martine.
Wat zij zegt is echt niet representatief voor NL.
Hahah, dat appeldagdieet kost blijkbaar 150euro per maand. Zouden daar de granny smiths ook bijhoren?