ja om te janken. Geen vertrouwen hebben in coronavaccinaties (zit nog in de testfase!!), maar gedachteloos dure detoxdrankjes met vage disclaimers (’ NewFysic supplementen zijn ontwikkeld volgens de nieuwste wetenschappelijke inzichten en onder apothekerstoezicht.’) naar binnen gieten
Thanks voor de info!
Ja op de lange termijn effecten. Maar ook daar hetzelfde argument. detoxen en andere onzin-diëten (die puur op winst uit zijn) kunnen net schadelijke gevolgen hebben op lange termijn.
Die vrouw is zo ongelofelijk egocentrisch altijd. Als het voor HAAR maar t beste uitpakt, de rest kan in de stront zakken.
En ik geloof geen reet van die 80/20 bewering van haar, zoiets kun je makkelijk beweren natuurlijk.
Ik doe op dinsdag aan het frikandellen dieet.
Denk dat ze haar “vrienden” van Moederhart hiermee bedoeld
Er zijn genoeg hoogopgeleide complotgekkies hoor. Evidence based onderzoek of niet. Kom soms echt vage mensen tegen
Ik heb voor mijn huidige opleiding ook HBO (pedagogiek) gedaan, en heb daar heeeel weinig evidence based onderzoek gedaan. Dat verschilt natuurlijk per opleiding dus weet niet hoe dit bij logopedie is. Maar wij werden (is al wel weer 10jr terug hoor) niet heel actief aangezet tot wetenschappelijk denken. Ik leerde het bestaan google scholar pas kennen op de uni later. En met de APA richtlijnen werd het ook niet zo nauw genomen. Eigenlijk was elke bron waar we naar verwezen wel zo’n beetje oké …
Geen idee hoe dat bij hun HBO opleiding was, maar zou daardoor niet automatisch er vanuit gaan dat mensen echt goed weten hoe onderzoek etc werkt… Zeker niet als het in een andere tak zit (medisch bijv).
Ik rond nu jouw vorige opleiding af en wij moeten wel echt zoveel mogelijk (internationale) wetenschappelijke bronnen gebruiken. Ze letten ook wel echt streng op APA, dus in dat opzicht is het misschien wel positief veranderd in die 10 jaar, haha!
Ik deed een minor bij een andere opleiding en daar waren ze daarin nog strenger.
Haha oké, kijk dat is positief! Ik merkte echt dat het merendeel van mijn mede studenten echt slecht Engels kon lezen ook. Maar de docenten net zo goed niet … Toen ik zelf die switch maakte naar de universiteit na 3jr, was het verschil ook echt groot!
Heel veel haakten ook af bij de premaster, dat gat was gewoon veeeel te groot (ook qua statistiek maar ook qua schrijven).
Ik ben vrienden met iedereen die net zo houdt van frikandellen als ik!
Ik heb dit vaak met die BNR podcast. Dan leggen ze het helemaal uit en denk ik: oh wooow zo zit het dus! Maar laatst was het een onderwerp waar ik zelf dan wel redelijk in zit en toen dacht ik: nou jongens dit is wel kort door de bocht en ligt iets anders/genuanceerder… en toen besefte ik me dat dat dan voor al die andere onderwerpen ook gold
Kelly Caresse is voor iets heel heftigs in het ziekenhuis…er komt morgen een video.
maar geen clickbait…
Irritant dit. Ik snap niet waarom je dit zo wilt ? Als het zo heftig is dan wil je er toch geen reclame zo over maken zodat je er misschien extra geld mee verdient. Zo komt het voor mij wel over
Op mij ook… zo gaan mensen alleen maar speculeren ook… wat zou het zijn?
Met iets leuks snap ik het nog wel, maar dit is zo nutteloos.
Ze is gevaccineerd en daarna bleef de schaar aan der arm plakken?
Nee joh, doe niet zo gek. Ze heeft zich heus niet laten vaccineren. #moederhart
Heb even de stories gekeken. Blijkbaar gaat het om écht iets heftigs. Kan het niet langer voor zich houden. Groot verdriet. Snap dan echt niet waarom je er zo’n cliffhanger/clickbait van maakt. Maakt het voor mij zoveel ‘ongeloofwaardiger’/minder serieus
Maaaaarrrr…! ze kan wel via een gevaccineerde besmet zijn geraakt met magnetisme, waarvan Viola Holt het levende bewijs is!1!
Jaaa, jeetje. Even niet aan die mogelijkheid gedacht. Worden er ook steeds meer he. Komt wel dichtbij zo…
Ja, beangstigend. Ik ontwijk sinds afgelopen weekend ook mijn koelkastdeur, die gaat spontaan telkens open als ik er langsloop en dan pak ik er zomaar weer een brok chocolade uit.