Mommybloggerstopic #7

Ik rond nu jouw vorige opleiding af en wij moeten wel echt zoveel mogelijk (internationale) wetenschappelijke bronnen gebruiken. Ze letten ook wel echt streng op APA, dus in dat opzicht is het misschien wel positief veranderd in die 10 jaar, haha!

Ik deed een minor bij een andere opleiding en daar waren ze daarin nog strenger.

3 likes

Haha oké, kijk dat is positief! Ik merkte echt dat het merendeel van mijn mede studenten echt slecht Engels kon lezen ook. Maar de docenten net zo goed niet :see_no_evil:… Toen ik zelf die switch maakte naar de universiteit na 3jr, was het verschil ook echt groot!
Heel veel haakten ook af bij de premaster, dat gat was gewoon veeeel te groot (ook qua statistiek maar ook qua schrijven).

2 likes

Ik ben vrienden met iedereen die net zo houdt van frikandellen als ik!

7 likes

Ik heb dit vaak met die BNR podcast. Dan leggen ze het helemaal uit en denk ik: oh wooow zo zit het dus! Maar laatst was het een onderwerp waar ik zelf dan wel redelijk in zit en toen dacht ik: nou jongens dit is wel kort door de bocht en ligt iets anders/genuanceerder… en toen besefte ik me dat dat dan voor al die andere onderwerpen ook gold :joy::see_no_evil:

13 likes

Kelly Caresse is voor iets heel heftigs in het ziekenhuis…er komt morgen een video.

maar geen clickbait…

4 likes

Irritant dit. Ik snap niet waarom je dit zo wilt ? Als het zo heftig is dan wil je er toch geen reclame zo over maken zodat je er misschien extra geld mee verdient. Zo komt het voor mij wel over :sweat_smile:

1 like

Op mij ook… zo gaan mensen alleen maar speculeren ook… wat zou het zijn?
Met iets leuks snap ik het nog wel, maar dit is zo nutteloos.

2 likes

Ze is gevaccineerd en daarna bleef de schaar aan der arm plakken?

17 likes

Nee joh, doe niet zo gek. Ze heeft zich heus niet laten vaccineren. #moederhart

Heb even de stories gekeken. Blijkbaar gaat het om écht iets heftigs. Kan het niet langer voor zich houden. Groot verdriet. Snap dan echt niet waarom je er zo’n cliffhanger/clickbait van maakt. Maakt het voor mij zoveel ‘ongeloofwaardiger’/minder serieus :woman_shrugging:

20 likes

Maaaaarrrr…! ze kan wel via een gevaccineerde besmet zijn geraakt met magnetisme, waarvan Viola Holt het levende bewijs is!1!

8 likes

Jaaa, jeetje. Even niet aan die mogelijkheid gedacht. Worden er ook steeds meer he. Komt wel dichtbij zo…

2 likes

Ja, beangstigend. Ik ontwijk sinds afgelopen weekend ook mijn koelkastdeur, die gaat spontaan telkens open als ik er langsloop en dan pak ik er zomaar weer een brok chocolade uit.

18 likes

Nou indd! Moet je nagaan alsof een vriendin of familielid je belt of appt met de mededeling: er is iets heeeel ergs met mij ik ben nu in het ziekenhuis. En dan ophangt. Of zegt: ik laat het morgen wel weten.? :fearful:

19 likes

Ik vind het ook raar. Klinkt wel alsof het iets ergs is. Maar als het te moeilijk is om het op Instagram te vertellen, plaats dan ook niet van zulke berichten. Dan lijkt het toch ook alleen maar om aandacht te gaan.

Nou sinds ze vorige keer huilend een video opnam waarin ze eigenlijk haar ongenoegen over het Corona beleid op de school van haar kinderen besprak kan ik haar niet meer serieus nemen. Ik vrees (hoop ik natuurlijk voor haar) dat het allemaal wel meevalt en dat het toch wel een beetje clickbait is.

3 likes

Tien heeft mij fijn geblokkeerd nadat ik haar bewering van die 80/20% in twijfel trok. Ik kan haar domme uitspraken niet uitstaan, en volg haar niet maar dan ga ik toch weer kijken en me kwaad maken als ik hier die achterlijke uitspraken lees. Nou dat kan dus nu niet meer :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

20 likes

Misschien iets met haar suiker? En anders zal haar uitstrijkje (ze is 30) misschien niet helemaal goed zijn geweest, aanvullende onderzoeken nodig, misschien iets dat kwaadaardig is/leek weg laten halen. Ik gok dit laatste scenario eigenlijk.

En dat is natuurlijk schrikken. Maar deze dit-is-geen-clickbait-maar-toch IG story is echt onnodig.

Alsof al haar volgers dat nu ook al niet doen? Is toch precies wat je bereikt met deze geheimzinnigheid.

3 likes

:exploding_head: Hebben die collega’s dan nog nooit van watervergiftiging gehoord? Wat doen mensen zichzelf ook aan zeg.

1 like

Dit hele forum en dit topic bestaat uit 80% speculatie over heel veel verschillende dingen. Kijk maar naar de hele Martine discussie en toendertijd de speculatie dat Willemijn haar kinderen ineens niet meer zou laten vaccineren via het rijksprogramma. Dat bleek ook onjuist te zijn. Dit is niks anders dan speculeren over iets wat een “influencer” ons/haar volgers zelf toe gooit.

6 likes