Mommybloggerstopic #7

Nou indd! Moet je nagaan alsof een vriendin of familielid je belt of appt met de mededeling: er is iets heeeel ergs met mij ik ben nu in het ziekenhuis. En dan ophangt. Of zegt: ik laat het morgen wel weten.? :fearful:

19 likes

Ik vind het ook raar. Klinkt wel alsof het iets ergs is. Maar als het te moeilijk is om het op Instagram te vertellen, plaats dan ook niet van zulke berichten. Dan lijkt het toch ook alleen maar om aandacht te gaan.

Nou sinds ze vorige keer huilend een video opnam waarin ze eigenlijk haar ongenoegen over het Corona beleid op de school van haar kinderen besprak kan ik haar niet meer serieus nemen. Ik vrees (hoop ik natuurlijk voor haar) dat het allemaal wel meevalt en dat het toch wel een beetje clickbait is.

3 likes

Tien heeft mij fijn geblokkeerd nadat ik haar bewering van die 80/20% in twijfel trok. Ik kan haar domme uitspraken niet uitstaan, en volg haar niet maar dan ga ik toch weer kijken en me kwaad maken als ik hier die achterlijke uitspraken lees. Nou dat kan dus nu niet meer :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

20 likes

Misschien iets met haar suiker? En anders zal haar uitstrijkje (ze is 30) misschien niet helemaal goed zijn geweest, aanvullende onderzoeken nodig, misschien iets dat kwaadaardig is/leek weg laten halen. Ik gok dit laatste scenario eigenlijk.

En dat is natuurlijk schrikken. Maar deze dit-is-geen-clickbait-maar-toch IG story is echt onnodig.

Alsof al haar volgers dat nu ook al niet doen? Is toch precies wat je bereikt met deze geheimzinnigheid.

3 likes

:exploding_head: Hebben die collega’s dan nog nooit van watervergiftiging gehoord? Wat doen mensen zichzelf ook aan zeg.

1 like

Dit hele forum en dit topic bestaat uit 80% speculatie over heel veel verschillende dingen. Kijk maar naar de hele Martine discussie en toendertijd de speculatie dat Willemijn haar kinderen ineens niet meer zou laten vaccineren via het rijksprogramma. Dat bleek ook onjuist te zijn. Dit is niks anders dan speculeren over iets wat een “influencer” ons/haar volgers zelf toe gooit.

6 likes

Dit vulde ik zelf ook in. Het uitstrijkje.

1 like

Joe. Ik geef toe, ik ook

3 likes

Ik snap echt niet waarom je nu al een teaser erover zou geven. Waar zijn de grenzen gebleven van wat gepast is en wat niet. Ik snap dat als je al bijna alles deelt met de wereld je mogelijk ook je medische dingen wil delen, maar dat kan toch ook zonder een aankondiging?

16 likes

Oh ik heb ook nog traumas van de piepjes test.

27 likes

Nou kijk, ik ben nu al blij dat ze me geblokkeerd heeft! Kan ik die onzin tenminste niet zelf meer lezen en horen die ze uitkraamt🤪

2 likes

Ik vertrouw op jullie :wink:

The gift that keeps on giving

7 likes

Ze heeft een miskraam gehad.

Snap ik ook niet zo goed. Net zoals dat ze het steeds heeft over het delen van deze informatie.

Neemt niet weg dat het heftig is zo’n situatie.

3 likes

Nu ik weet dat het over een miskraam gaat, vind Ik die aandachttrekkerij op Instagram nog misplaatster. Snap verder wel in haar geval dat ze er een video over maakt.

31 likes

Wauw, had ik het nog fout ook met mijn speculatie :sweat_smile: een miskraam is vreselijk, been there. Meerdere keren zelfs. Maar om daar nou zo’n aandacht voor te creëren, insinueren dat er nog iets veel ergers met je aan de hand is, nee.

10 likes

‘Dat er nog iets veel ergers met je aan de hand is’ wat bedoel je daarmee?

3 likes