Dit vulde ik zelf ook in. Het uitstrijkje.
Joe. Ik geef toe, ik ook
Ik snap echt niet waarom je nu al een teaser erover zou geven. Waar zijn de grenzen gebleven van wat gepast is en wat niet. Ik snap dat als je al bijna alles deelt met de wereld je mogelijk ook je medische dingen wil delen, maar dat kan toch ook zonder een aankondiging?
Oh ik heb ook nog traumas van de piepjes test.
Nou kijk, ik ben nu al blij dat ze me geblokkeerd heeft! Kan ik die onzin tenminste niet zelf meer lezen en horen die ze uitkraamtđ€Ș
Ik vertrouw op jullie
The gift that keeps on giving
Ze heeft een miskraam gehad.
Snap ik ook niet zo goed. Net zoals dat ze het steeds heeft over het delen van deze informatie.
Neemt niet weg dat het heftig is zoân situatie.
Nu ik weet dat het over een miskraam gaat, vind Ik die aandachttrekkerij op Instagram nog misplaatster. Snap verder wel in haar geval dat ze er een video over maakt.
Wauw, had ik het nog fout ook met mijn speculatie een miskraam is vreselijk, been there. Meerdere keren zelfs. Maar om daar nou zoân aandacht voor te creĂ«ren, insinueren dat er nog iets veel ergers met je aan de hand is, nee.
âDat er nog iets veel ergers met je aan de hand isâ wat bedoel je daarmee?
De video heeft eigenlijk ook weinig tot geen inhoud.
Het is heftig voor haar en ik snap dat ze de taboe wil bespreken. Maar met deze video schiet je dan niet zo veel op.
Ik vind het heel verdrietig voor Kelly en fam, maar ik krijg hier toch wel een nare bijsmaak van. Alsof alles uitgebuit moet worden. Post op Insta om mensen te lokken naar YT.
Welk taboe?
Taboe over miskramen
Zo noemt ze het zelf. Ik voel het niet echt als een taboe
Ik vind het oprecht wel sneu, maar heb het gevoel dat ze dit nu ook echt aan het uitbuiten is voor de views. Eerst al die Insta post gisteren en nu gaat ze er blijkbaar nĂłg veel meer videoâs over maken? Goed dat ze taboeâs wil bespreken (al heb ik het idee dat dit niet echt een taboe is, zie het (helaas) best vaak voorbij komen op the gram, maargoed) maar ik krijg hier ook echt een nare bijsmaak van.
Inderdaad. Dat dacht ik ook. Hier rust volgens mij geen taboe meer op.
Maar willen ze nog een kindje? Ik dacht Yannick er een knoop in had laten leggen⊠was het onverwacht gebeurd?
Ik denk niet echt dat ik het een taboe zou noemen, maar buiten dat ik het geregeld bij influensers voorbij zie komen, hoor ik er in het echt toch weinig mensen over.
Ik heb zelf een miskraam gehad en was daar heel open over. Toen hoorde ik opeens geregeld van mensen dat ze ook zoiets meegemaakt hebben of iemand die dicht bij hun staat. Terwijl die personen daar anders niet zomaar over praten.